ben bang van niet... Als het nu echt te heet onder Mubarak's voeten wordt, dan zal ie niet schromen om de Garde gewoon opdracht te geven om overal met scherp te gaan schieten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:16 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik verwacht hetzelfde als gister
Politie is volgens mij allemaal gevlucht, de militairen lijken aardig neutraal te zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:14 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel dat dan misschien de politie of leger actie ondernemen ofzo?
Ik hoop dat er een vreedzame oplossing komt maar aan de andere kant moet het nu wel gebeuren. Misschien moeten we door deze zure appel heen. Liever 1 keer dan dagen en dagen....quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:18 schreef tass het volgende:
[..]
ben bang van niet... Als het nu echt te heet onder Mubarak's voeten wordt, dan zal ie niet schromen om de Garde gewoon opdracht te geven om overal met scherp te gaan schieten.
En de garde die staan achter hem en zullen dat ook doen.
In het ergste geval gaat het leger terugschieten met de tanks en alles en dan heb je echt zo een oorlogssituatie....
Dat zou mooi zijn, dan heeft het volk haar doel bereikt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:19 schreef t-8one het volgende:
[..]
Politie is volgens mij allemaal gevlucht, de militairen lijken aardig neutraal te zijn.
Ik denk dat het zo nog een aantal dagen doorrommeld en mubarak uiteindelijk onder internationale druk toch besluit op te stappen en ergens van z'n pensioen gaat genieten.
Je moet het meemaken om het te herkennen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:20 schreef deleriouz het volgende:
Gestructureerde chaos? Is dat zoiets als "een beetje zwanger" ?
Wat ben je als toerist dan ook slecht op de hoogte van de huidige situatie. Daar ga je toch ook nu niet naar toe.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:19 schreef Toverheks het volgende:
13.10 uur: Piramiden
Het leger heeft de wereldberoemde piramiden afgesloten voor toeristen. Veel toeristen lopen volgens waarnemers wat verdwaasd door de stad heen.
Ik ben in zowat ieder Arabisch land geweest, m.u.v. Saudi Arabie. Ik snap wel wat je bedoeltquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je moet het meemaken om het te herkennen.
die dude is 81, kan hij geen acuut hartfalen krijgen ofzo? Is het allemaal in een klap (min of meer) opgelost en kan Egypte de boel weer op gezonde manier op orde krijgen, waarbij het volk een stem krijgt in de hervormingenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:19 schreef t-8one het volgende:
[..]
Politie is volgens mij allemaal gevlucht, de militairen lijken aardig neutraal te zijn.
Ik denk dat het zo nog een aantal dagen doorrommeld en mubarak uiteindelijk onder internationale druk toch besluit op te stappen en ergens van z'n pensioen gaat genieten.
Als je er al een week bent?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:21 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
Wat ben je als toerist dan ook slecht op de hoogte van de huidige situatie. Daar ga je toch ook nu niet naar toe.
ja lijkt me ook.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:21 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
Wat ben je als toerist dan ook slecht op de hoogte van de huidige situatie. Daar ga je toch ook nu niet naar toe.
Cultuur opsnuiven.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja lijkt me ook.
zie net een vader met kind op zijn arm tussen de demonstranten staan, wat bezielt je om je kind mee te slepen
een week bij de piramides? Tja het kan maar meestal is het een 1 of 2 daagse excursie vanuit de toeristencentra aan zee.quote:
Ja, ok. Ach ja, je kunt ook zwijnen gaan jagen in Tunesië terwijl er een revolutie gaande is.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:24 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
een week bij de piramides? Tja het kan maar meestal is het een 1 of 2 daagse excursie vanuit de toeristencentra aan zee.
Vraag is alleen.. Wat is "het" leger..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:24 schreef Eftelding het volgende:
NRC Live: Volgens NOS: Het leger heeft in een verklaring op de staatstelevisie gezegd dat iedereen "gevaar loopt" die zich niet aan de avondklok houdt.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, ok. Ach ja, je kunt ook zwijnen gaan jagen in Tunesië terwijl er een revolutie gaande is.
Vast oefenen voor de volgende opstand.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja lijkt me ook.
zie net een vader met kind op zijn arm tussen de demonstranten staan, wat bezielt je om je kind mee te slepen
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, ok. Ach ja, je kunt ook zwijnen gaan jagen in Tunesië terwijl er een revolutie gaande is.
nee vind niet dat je je kind mee moet slepen, wil je demonstreren oke maar met een kind maak je je niet snel uit de voeten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vast oefenen voor de volgende opstand.
16:00 daar, dus 15:00 hierquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:26 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
tja inderdaad ook een zeer slimme actie.
hoe laat gaat de avondklok trouwens in?
This should be interesting.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:26 schreef raistlin6 het volgende:
Selnadeem Jasmine Elnadeem
Riot police confront Egyptian army soldiers at Tahrir Square in downtown Cairo #Egypt #Jan25
Laten we een vlaggenproductiebedrijfje oprichten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:27 schreef horned_reaper het volgende:
Arme Egyptische vlaggenIedereen zit er aan te trekken.....
"confront" betekend zo weinig.quote:
Niks van gezien eigenlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:28 schreef Nibb-it het volgende:
Zijn de gebeden al geweest? heb 10 minuutjes gemist...
Geen idee, maar over een half uur avondklok.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:28 schreef Nibb-it het volgende:
Ze kunnen de militairen met over-datum traangas bestoken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:28 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Politie vs. Tanks... dat duurt niet lang...
Een massaslachting.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:29 schreef THEFXR het volgende:
nog een half uurtje tot de avondklok, welke maatregelen zal het leger nemen, wat kun je met tanks aanrichten?
Op een modern slagveld heeft een tank een gemiddelde overlevingstijd van 15 minuten.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:31 schreef Mutant01 het volgende:
Wat schattig, was dat nou een dafje tussen die tanks?
heul nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Op een modern slagveld heeft een tank een gemiddelde overlevingstijd van 15 minuten.
Chaotisch gewoon, bewijs dat er geen orders van bovenaf komen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:31 schreef BrandX het volgende:
Op AJA zie je duidelijk dat de burgers het leger verteld waar wel of niet heen te gaan
het geeft de indruk dat het leger voor de burgers isquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:31 schreef Black_Ninja het volgende:
Lol, hoe die burgers die tanks staan te begeleiden en de rijbanen vrij houden voor ze
Je kan ook gewoon op een mensenmassa inrijden natuurlijk...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dus gewoon het kanon gebruiken op mensen?
Tanks zijn niet de beste middelen mocht het tot een stadsguerrilla komen. Zeker niet zonder infanterie.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:29 schreef THEFXR het volgende:
nog een half uurtje tot de avondklok, welke maatregelen zal het leger nemen, wat kun je met tanks aanrichten?
zou geweldig zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
het geeft de indruk dat het leger voor de burgers is
Tanks hebben ook een coax, een machinegeweerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dus gewoon het kanon gebruiken op mensen?
nee, zeker nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:32 schreef DroomFiguur het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon op een mensenmassa inrijden natuurlijk...
Maar laten we hopen dat het niet zover komt.
of niet opgevolgd worden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:32 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Chaotisch gewoon, bewijs dat er geen orders van bovenaf komen.
Heel simpel gezegd, niet iedereen hoeft dood om te winnen. Ze hoeven alleen maar strategische posities in handen te houden, dan kunnen de demonstranten nooit winnen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:32 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
Tanks zijn niet de beste middelen mocht het tot een stadsguerrilla komen. Zeker niet zonder infanterie.
Minder kan ondertussen ookquote:
Ik denk dat een normale burger geen M1 Abrams kan uitschakelen helemaal als het ondersteund is met infanteriequote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:32 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
Tanks zijn niet de beste middelen mocht het tot een stadsguerrilla komen. Zeker niet zonder infanterie.
Daar weten ze tenminste hoe het moet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:33 schreef tass het volgende:
Dat verkeer vond ik trouwens in Caïro zo indrukwekkend! Iedereen doet en rijdt waar ie wil; wou iemand op een rotonde opeens rechtsaf terwijl er 5 rijen dik naast 'm rijden.
Hij ging gewoon stilstaan; raampies open, schreeuwen en toeteren en het lukte 'm ook nog he.
Niks geen verkeersregels, en toch zie je amper aanrijdingen!
Als je het arme gedeelte even "vergeet" is Caïro zo een mooie stad!
dat werd gisteren ook gedacht maar was meer een list om het centrum in te nemen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
het geeft de indruk dat het leger voor de burgers is
deksel open, granaat naar binnenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:33 schreef Ulpianus het volgende:
Guys, de tanks zijn een onneembaar fort. Daarom worden ingezet.
Zijn dat geen T55's ?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:33 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik denk dat een normale burger geen M1 Abrams kan uitschakelen helemaal als het ondersteund is met infanterie
Nope. Tanks kunnen heel goed branden. Molotov coctailtje op het motordek en klaar.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:33 schreef Ulpianus het volgende:
Guys, de tanks zijn een onneembaar fort. Daarom worden ingezet.
Makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
deksel open, granaat naar binnen
Dat zekerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nope. Tanks kunnen heel goed branden. Molotov coctailtje op het motordek en klaar.
Tanks zijn kwetsbaar in een stadguerilla.
Heeft me altijd verbaasd maar idd...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nope. Tanks kunnen heel goed branden. Molotov coctailtje op het motordek en klaar.
Als je zo ver kan komen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
De commandantjes op de grond zijn nu heel belangrijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
of niet opgevolgd worden.
zegt er net ook een op AJA dat je een onderscheid moet maken tussen bevelgevers en de gewone soldaten.
ben ik niet helemaal met je eens. wat zijn de strategische plekken en hoe bevoorraad je ze als ze ingesloten zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:33 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Heel simpel gezegd, niet iedereen hoeft dood om te winnen. Ze hoeven alleen maar strategische posities in handen te houden, dan kunnen de demonstranten nooit winnen.
Tja, maar als een tank een beetje gas geeft over een druk plein zijn ze de lul.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ach het is toch vrij apart om zulk zwaar geschut in een miljoenenstad te zien rijden. Met regulier verkeer ertussen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:36 schreef Toverheks het volgende:
moet wel lachen om jullie echt mannen he, er komt een tank in beeld en hoppa allemaal weer een klein kind en heel blij hahaha leuk
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:36 schreef Toverheks het volgende:
moet wel lachen om jullie echt mannen he, er komt een tank in beeld en hoppa allemaal weer een klein kind en heel blij hahaha leuk
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:36 schreef Toverheks het volgende:
ik zit ook met verbazing te kijken hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach het is toch vrij apart om zulk zwaar geschut in een miljoenenstad te zien rijden. Met regulier verkeer ertussen.
Je word waarschijnlijk neergeschoten voordat je maar in de buurt van die tank kan komen, het is geen call of dutyquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Het zijn vrije kleine jongens.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:35 schreef Mutant01 het volgende:
Het zijn iig geen Abrams. Hoewel ik ze gister wel zag rijden.
Jep, samenwerken heet datquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:38 schreef Silv het volgende:
Zaten ze nu een mensenlijk schild om die auto's te maken?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:38 schreef Silv het volgende:
quote:NRC Live:
BREAKING BBC Arabic: Army has given orders to police in Mahalla Kubra to hand over all their weapons to avoid firing with protesters
Jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:38 schreef Silv het volgende:
Idd echt cool om te zien dat ze eigendom van anderen zo willen beschermen.quote:
Meer kunnen ze ook niet doen. Beetje een plein en een parlement bewaken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tja, maar als een tank een beetje gas geeft over een druk plein zijn ze de lul.
Nee is om 15.10 ongeveer. Ben benieuwd hoe het er dan gaat uit zien: iedereen stil, massaal op de grond, even bidden en daarna gewoon weer verderquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:28 schreef Nibb-it het volgende:
Vast ergens een gebouwtje in de fik stekenquote:
Ah, oke. Was gister ook zo echt heel uniek om te zienquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:39 schreef tass het volgende:
[..]
Nee is om 15.10 ongeveer. Ben benieuwd hoe het er dan gaat uit zien: iedereen stil, massaal op de grond, even bidden en daarna gewoon weer verder
"Mag ik 50.000 big mac?"quote:
was gisteren ook ik zat met verbazing te kijken, maar ook mooi met zijn alle op de grond wat een rare wereld is het tochquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:39 schreef tass het volgende:
[..]
Nee is om 15.10 ongeveer. Ben benieuwd hoe het er dan gaat uit zien: iedereen stil, massaal op de grond, even bidden en daarna gewoon weer verder
wij willen allemaal wel een kindermenu hoorquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wij willen allemaal wel een kindermenu hoormet een speeltje, de mannen hier willen allemaal zo een tankgeval
Werkelijk respect voor de livebeelden en goeie interviews met mensen die er ook echt wel verstand van hebben!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:41 schreef Nibb-it het volgende:
Kan Jazeera niet voor een of andere nieuwsprijs genomineerd worden? Ik vind dat ze fantastisch verslag leggen van de gebeurtenissen in Egypte
Het is toch waar! Zo is het IJzeren Gordijn ook gevallen, niet wegens politiek-filosofische meningsverschillen, maar omdat de Ossies naar de Mac wilden.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Het is toch waar! Zo is het IJzeren Gordijn ook gevallen, niet wegens politiek-filosofische meningsverschillen, maar omdat de Ossies naar de Mac wilden.
Viva la MacRevolucion® siempre.
niet teleur gesteld wezen, jij krijgt een poppetje met een jurkje aan okequote:
Weet iemand hoe het met die brand van vannacht is afgelopen, niet overgeslagen naar het museum?quote:Breaking News
Police open fire on 1,000 Egyptian protesters trying to storm the interior ministry in Cairo - Al Jazeera
Ministerie van binnenlandse zaken als het goed is.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:43 schreef t-8one het volgende:
Lopen de mensen nou eigenlijk ergens naartoe?
Gaan ze verzamelen op een plein ofzo?
Museum is veilig, verder weet ik het ook niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:44 schreef yavanna het volgende:
[..]
Weet iemand hoe het met die brand van vannacht is afgelopen, niet overgeslagen naar het museum?
Museum is niet beschadigd door de brand, politie heeft wel een poging tot diefstal gedaan maar die zijn door burgers opgepakt en overgedragen aan het leger...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:44 schreef yavanna het volgende:
[..]
Weet iemand hoe het met die brand van vannacht is afgelopen, niet overgeslagen naar het museum?
ne en vanmorgen stonden er allemaal militaire voor om het te beveiligen dacht dat politiemensen aan het plunderen waren geslagen maar zeker weten doe ik dat niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:44 schreef yavanna het volgende:
[..]
Uh-oh. Hopelijk loopt het los. De situatie lijkt wel redelijk explosief.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:45 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
NRC Live:
Al Jazeera: het veroveren van staatstelevisie is een sleutelmoment in elke revolutie. Het leger zal deze blijven beschermen, omdat deze nodig is voor de stabiliteit in het land. Daar kan het komen tot geweldadige confrontaties
Ik zag het ja, wat betekent dat?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:45 schreef deleriouz het volgende:
Al Jazeera Talk: CONFIRMED: EGYPTIAN MILITARY ABANDONS THE BORDERS BETWEEN GAZA AND EGYPT
Zullen de Israëliërs leuk vinden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:45 schreef deleriouz het volgende:
Al Jazeera Talk: CONFIRMED: EGYPTIAN MILITARY ABANDONS THE BORDERS BETWEEN GAZA AND EGYPT
Dat Palestijnen wat makkelijker de grens met Egypte over kunnen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:46 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik zag het ja, wat betekent dat?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:45 schreef deleriouz het volgende:
Het museum is er nog.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:44 schreef yavanna het volgende:
[..]
waar zie je die? Al Jazeera?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:46 schreef Mutant01 het volgende:
Mooie blauwe kever. Ze hebben wel vette auto;s daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:45 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Museum is veilig, verder weet ik het ook niet.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:45 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Museum is niet beschadigd door de brand, politie heeft wel een poging tot diefstal gedaan maar die zijn door burgers opgepakt en overgedragen aan het leger...
Bedankt voor de info.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ne en vanmorgen stonden er allemaal militaire voor om het te beveiligen dacht dat politiemensen aan het plunderen waren geslagen maar zeker weten doe ik dat niet.
In een doodgewone normale dag in Cairo is het nog veel erger.quote:
Daar bepalen ze welke stoelen je in huis mag hebbenquote:
stel je voor dat ze allemaal zo een vuvuzela mee hadden genomenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:48 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Daar bepalen ze welke stoelen je in huis mag hebben
Ik denk binnenlandse zaken of zoiets..
Okquote:
Binnenlandse zaken. (torture house volgens AL Jazeera)quote:
Had verwacht dattie wat verderweg zou zitten inmiddels.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:49 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Laatste wat ik hoorde was Sharm el Sheik
Zo klinkt het wel bijna als je ook gewoon dagelijks in Caïro in het verkeer rijdt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
stel je voor dat ze allemaal zo een vuvuzela mee hadden genomen
ik denk dat we ons dat hier wel beseffen iddquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:50 schreef Nibb-it het volgende:
FOK!genoten, realiseer u dat u naar de eerste live revolutie in de geschiedenis kijkt.
Nee, dat is het TV gebouwquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:50 schreef Infection het volgende:
Is dat dat gebouw op al jazeera waar die tanks omheen staan nu?
Met een paar tanks zal het wel moeten lukken om dat gebouw neer te halen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:51 schreef raistlin6 het volgende:
dancefromiraq Louis B Lewarne
6 tanks at Falaky end of Tahrir trying move to Min of Interior but protestors blocking the way and asking them to stay. Heavy gunfire #jan25
Laten we het hopen, dat dachten we vorig jaar na de verkiezingen in Iran ook.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:50 schreef Nibb-it het volgende:
FOK!genoten, realiseer u dat u naar de eerste live revolutie in de geschiedenis kijkt.
Ja. Als de staatstelevisie overgenomen wordt is het regime zijn stem kwijt, en daarmee zijn zichtbare controle.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:51 schreef Toverheks het volgende:
wat ik net las zijn ze bang dat de staatstv er aan gaat|??? daarom die tanks??/
2 jaar geleden alweerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:52 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Laten we het hopen, dat dachten we vorig jaar na de verkiezingen in Iran ook.
M113 volgens mijquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:52 schreef Muridae het volgende:
Weet iemand welk type APC's dat zijn ?
Leuke uitdaging voor Wedden Dat..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:53 schreef tass het volgende:
En over 10 minuten moeten al die mensen binnenshuis zijn![]()
Wat gaan ze doen, wat gaan ze doen...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:48 schreef Toverheks het volgende:
ik zie op AJA allemaal tanks schuin parkeren
quote:
Fahd APCquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:52 schreef Muridae het volgende:
Weet iemand welk type APC's dat zijn ?
Volgens mij de staatstelevisie beschermen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:54 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat gaan ze doen, wat gaan ze doen...
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:53 schreef THEFXR het volgende:
waarom denk ik dat ik kan winnen van een tank? zo log ding, uirun ik toch zo.
Thnx, idd !quote:
Schuin marcheren?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:54 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat gaan ze doen, wat gaan ze doen...
Onee, de Fahd's staan erachter.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:55 schreef Mutant01 het volgende:
Zeker geen FAHD. Check de beelden maar.
dank jequote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja. Als de staatstelevisie overgenomen wordt is het regime zijn stem kwijt, en daarmee zijn zichtbare controle.
Opnieuw openen? Of een tabblad los maken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:56 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
@ brandX hoedoejedat ?? ik zit hier als een idioot van tabblad naar tabblad te gaan ...
ik heb NRC nieuws en AJA engels in een apart chrome scherm, AJA arabisch in een IE scherm, en vervolgens verklein ik de schermen zodat ik alleen het belangrijkste deel nog zie, en in het midden mijn FOK! scherm.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:56 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
@ brandX hoedoejedat ?? ik zit hier als een idioot van tabblad naar tabblad te gaan ...
Dit vind is een slecht teken, straks bij de curfew kan er niemand meer langs.quote:
Zag je ook vaak in Iran (2009), dat ze de politie sap gavenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:00 schreef raistlin6 het volgende:
.@ghorab: ...Some protesters are cleaning the streets, some directing traffic, others handing out food, water & juice to the army #Jan25
Dat weet niemand.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:58 schreef Infection het volgende:
Wat voor maatregelen gaan er genomen worden als mensen zich niet aan de avondklok houden vandaag? Heb de helft niet meegekregen namelijk
Wie zou uberhaupt wat moeten doen? De militairen staan zo'n beetje aan de kant van de protesteerders dus.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:02 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
thnx!!! nu wel Gelukt hehe , kan ik rustig kijken nu , want ik ben benieuwd....avondklok.......
Vreselijk mannetje is dat. Wordt gezien als een van de grootste veroorzakers van alle problemen in Egypte. Eigenaar van : http://www.ezzindustries.com/quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Iemand van de NDP is afgetreden.
Ahmed Ezz
pew pew pew ?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Echt veel tanks inderdaad. Vraag me af wat er gaat gebeuren
quote:Anonymoosh: RT @marmite_news: The situation is getting scary here. Heavy shootings on The Central Bank of Egypt in #Cairo. #jan25 via @DannyRamadan #Egypt #Freedom
3 minutes ago via web
machts vertoon, deed het leger in A-stan ook met F-16 met een low fly by over de taliban, om te laten zien wij zien hier, loop niet te fuckenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:04 schreef Mutant01 het volgende:
Vrij nutteloos die tanks, tenzij ze de stad in puin willen schieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |