Opnieuw openen? Of een tabblad los maken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:56 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
@ brandX hoedoejedat ?? ik zit hier als een idioot van tabblad naar tabblad te gaan ...
ik heb NRC nieuws en AJA engels in een apart chrome scherm, AJA arabisch in een IE scherm, en vervolgens verklein ik de schermen zodat ik alleen het belangrijkste deel nog zie, en in het midden mijn FOK! scherm.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:56 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
@ brandX hoedoejedat ?? ik zit hier als een idioot van tabblad naar tabblad te gaan ...
Dit vind is een slecht teken, straks bij de curfew kan er niemand meer langs.quote:
Zag je ook vaak in Iran (2009), dat ze de politie sap gavenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:00 schreef raistlin6 het volgende:
.@ghorab: ...Some protesters are cleaning the streets, some directing traffic, others handing out food, water & juice to the army #Jan25
Dat weet niemand.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:58 schreef Infection het volgende:
Wat voor maatregelen gaan er genomen worden als mensen zich niet aan de avondklok houden vandaag? Heb de helft niet meegekregen namelijk
Wie zou uberhaupt wat moeten doen? De militairen staan zo'n beetje aan de kant van de protesteerders dus.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:02 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
thnx!!! nu wel Gelukt hehe , kan ik rustig kijken nu , want ik ben benieuwd....avondklok.......
Vreselijk mannetje is dat. Wordt gezien als een van de grootste veroorzakers van alle problemen in Egypte. Eigenaar van : http://www.ezzindustries.com/quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Iemand van de NDP is afgetreden.
Ahmed Ezz
pew pew pew ?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Echt veel tanks inderdaad. Vraag me af wat er gaat gebeuren
quote:Anonymoosh: RT @marmite_news: The situation is getting scary here. Heavy shootings on The Central Bank of Egypt in #Cairo. #jan25 via @DannyRamadan #Egypt #Freedom
3 minutes ago via web
machts vertoon, deed het leger in A-stan ook met F-16 met een low fly by over de taliban, om te laten zien wij zien hier, loop niet te fuckenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:04 schreef Mutant01 het volgende:
Vrij nutteloos die tanks, tenzij ze de stad in puin willen schieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |