Daar bepalen ze welke stoelen je in huis mag hebbenquote:
stel je voor dat ze allemaal zo een vuvuzela mee hadden genomenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:48 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Daar bepalen ze welke stoelen je in huis mag hebben
Ik denk binnenlandse zaken of zoiets..
Okquote:
Binnenlandse zaken. (torture house volgens AL Jazeera)quote:
Had verwacht dattie wat verderweg zou zitten inmiddels.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:49 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Laatste wat ik hoorde was Sharm el Sheik
Zo klinkt het wel bijna als je ook gewoon dagelijks in Caïro in het verkeer rijdt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
stel je voor dat ze allemaal zo een vuvuzela mee hadden genomen
ik denk dat we ons dat hier wel beseffen iddquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:50 schreef Nibb-it het volgende:
FOK!genoten, realiseer u dat u naar de eerste live revolutie in de geschiedenis kijkt.
Nee, dat is het TV gebouwquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:50 schreef Infection het volgende:
Is dat dat gebouw op al jazeera waar die tanks omheen staan nu?
Met een paar tanks zal het wel moeten lukken om dat gebouw neer te halen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:51 schreef raistlin6 het volgende:
dancefromiraq Louis B Lewarne
6 tanks at Falaky end of Tahrir trying move to Min of Interior but protestors blocking the way and asking them to stay. Heavy gunfire #jan25
Laten we het hopen, dat dachten we vorig jaar na de verkiezingen in Iran ook.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:50 schreef Nibb-it het volgende:
FOK!genoten, realiseer u dat u naar de eerste live revolutie in de geschiedenis kijkt.
Ja. Als de staatstelevisie overgenomen wordt is het regime zijn stem kwijt, en daarmee zijn zichtbare controle.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:51 schreef Toverheks het volgende:
wat ik net las zijn ze bang dat de staatstv er aan gaat|??? daarom die tanks??/
2 jaar geleden alweerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:52 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Laten we het hopen, dat dachten we vorig jaar na de verkiezingen in Iran ook.
M113 volgens mijquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:52 schreef Muridae het volgende:
Weet iemand welk type APC's dat zijn ?
Leuke uitdaging voor Wedden Dat..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:53 schreef tass het volgende:
En over 10 minuten moeten al die mensen binnenshuis zijn![]()
Wat gaan ze doen, wat gaan ze doen...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:48 schreef Toverheks het volgende:
ik zie op AJA allemaal tanks schuin parkeren
quote:
Fahd APCquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:52 schreef Muridae het volgende:
Weet iemand welk type APC's dat zijn ?
Volgens mij de staatstelevisie beschermen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:54 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat gaan ze doen, wat gaan ze doen...
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:53 schreef THEFXR het volgende:
waarom denk ik dat ik kan winnen van een tank? zo log ding, uirun ik toch zo.
Thnx, idd !quote:
Schuin marcheren?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:54 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat gaan ze doen, wat gaan ze doen...
Onee, de Fahd's staan erachter.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:55 schreef Mutant01 het volgende:
Zeker geen FAHD. Check de beelden maar.
dank jequote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja. Als de staatstelevisie overgenomen wordt is het regime zijn stem kwijt, en daarmee zijn zichtbare controle.
Opnieuw openen? Of een tabblad los maken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:56 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
@ brandX hoedoejedat ?? ik zit hier als een idioot van tabblad naar tabblad te gaan ...
ik heb NRC nieuws en AJA engels in een apart chrome scherm, AJA arabisch in een IE scherm, en vervolgens verklein ik de schermen zodat ik alleen het belangrijkste deel nog zie, en in het midden mijn FOK! scherm.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:56 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
@ brandX hoedoejedat ?? ik zit hier als een idioot van tabblad naar tabblad te gaan ...
Dit vind is een slecht teken, straks bij de curfew kan er niemand meer langs.quote:
Zag je ook vaak in Iran (2009), dat ze de politie sap gavenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:00 schreef raistlin6 het volgende:
.@ghorab: ...Some protesters are cleaning the streets, some directing traffic, others handing out food, water & juice to the army #Jan25
Dat weet niemand.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:58 schreef Infection het volgende:
Wat voor maatregelen gaan er genomen worden als mensen zich niet aan de avondklok houden vandaag? Heb de helft niet meegekregen namelijk
Wie zou uberhaupt wat moeten doen? De militairen staan zo'n beetje aan de kant van de protesteerders dus.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:02 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
thnx!!! nu wel Gelukt hehe , kan ik rustig kijken nu , want ik ben benieuwd....avondklok.......
Vreselijk mannetje is dat. Wordt gezien als een van de grootste veroorzakers van alle problemen in Egypte. Eigenaar van : http://www.ezzindustries.com/quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Iemand van de NDP is afgetreden.
Ahmed Ezz
pew pew pew ?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Echt veel tanks inderdaad. Vraag me af wat er gaat gebeuren
quote:Anonymoosh: RT @marmite_news: The situation is getting scary here. Heavy shootings on The Central Bank of Egypt in #Cairo. #jan25 via @DannyRamadan #Egypt #Freedom
3 minutes ago via web
machts vertoon, deed het leger in A-stan ook met F-16 met een low fly by over de taliban, om te laten zien wij zien hier, loop niet te fuckenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:04 schreef Mutant01 het volgende:
Vrij nutteloos die tanks, tenzij ze de stad in puin willen schieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |