Daar bepalen ze welke stoelen je in huis mag hebbenquote:
stel je voor dat ze allemaal zo een vuvuzela mee hadden genomenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:48 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Daar bepalen ze welke stoelen je in huis mag hebben
Ik denk binnenlandse zaken of zoiets..
Okquote:
Binnenlandse zaken. (torture house volgens AL Jazeera)quote:
Had verwacht dattie wat verderweg zou zitten inmiddels.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:49 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Laatste wat ik hoorde was Sharm el Sheik
Zo klinkt het wel bijna als je ook gewoon dagelijks in Caïro in het verkeer rijdt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
stel je voor dat ze allemaal zo een vuvuzela mee hadden genomen
ik denk dat we ons dat hier wel beseffen iddquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:50 schreef Nibb-it het volgende:
FOK!genoten, realiseer u dat u naar de eerste live revolutie in de geschiedenis kijkt.
Nee, dat is het TV gebouwquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:50 schreef Infection het volgende:
Is dat dat gebouw op al jazeera waar die tanks omheen staan nu?
Met een paar tanks zal het wel moeten lukken om dat gebouw neer te halen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:51 schreef raistlin6 het volgende:
dancefromiraq Louis B Lewarne
6 tanks at Falaky end of Tahrir trying move to Min of Interior but protestors blocking the way and asking them to stay. Heavy gunfire #jan25
Laten we het hopen, dat dachten we vorig jaar na de verkiezingen in Iran ook.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:50 schreef Nibb-it het volgende:
FOK!genoten, realiseer u dat u naar de eerste live revolutie in de geschiedenis kijkt.
Ja. Als de staatstelevisie overgenomen wordt is het regime zijn stem kwijt, en daarmee zijn zichtbare controle.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:51 schreef Toverheks het volgende:
wat ik net las zijn ze bang dat de staatstv er aan gaat|??? daarom die tanks??/
2 jaar geleden alweerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:52 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Laten we het hopen, dat dachten we vorig jaar na de verkiezingen in Iran ook.
M113 volgens mijquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:52 schreef Muridae het volgende:
Weet iemand welk type APC's dat zijn ?
Leuke uitdaging voor Wedden Dat..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:53 schreef tass het volgende:
En over 10 minuten moeten al die mensen binnenshuis zijn![]()
Wat gaan ze doen, wat gaan ze doen...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:48 schreef Toverheks het volgende:
ik zie op AJA allemaal tanks schuin parkeren
quote:
Fahd APCquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:52 schreef Muridae het volgende:
Weet iemand welk type APC's dat zijn ?
Volgens mij de staatstelevisie beschermen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:54 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat gaan ze doen, wat gaan ze doen...
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:53 schreef THEFXR het volgende:
waarom denk ik dat ik kan winnen van een tank? zo log ding, uirun ik toch zo.
Thnx, idd !quote:
Schuin marcheren?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:54 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat gaan ze doen, wat gaan ze doen...
Onee, de Fahd's staan erachter.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:55 schreef Mutant01 het volgende:
Zeker geen FAHD. Check de beelden maar.
dank jequote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja. Als de staatstelevisie overgenomen wordt is het regime zijn stem kwijt, en daarmee zijn zichtbare controle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |