Museum is niet beschadigd door de brand, politie heeft wel een poging tot diefstal gedaan maar die zijn door burgers opgepakt en overgedragen aan het leger...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:44 schreef yavanna het volgende:
[..]
Weet iemand hoe het met die brand van vannacht is afgelopen, niet overgeslagen naar het museum?
ne en vanmorgen stonden er allemaal militaire voor om het te beveiligen dacht dat politiemensen aan het plunderen waren geslagen maar zeker weten doe ik dat niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:44 schreef yavanna het volgende:
[..]
Weet iemand hoe het met die brand van vannacht is afgelopen, niet overgeslagen naar het museum?
Uh-oh. Hopelijk loopt het los. De situatie lijkt wel redelijk explosief.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:45 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
NRC Live:
Al Jazeera: het veroveren van staatstelevisie is een sleutelmoment in elke revolutie. Het leger zal deze blijven beschermen, omdat deze nodig is voor de stabiliteit in het land. Daar kan het komen tot geweldadige confrontaties
Ik zag het ja, wat betekent dat?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:45 schreef deleriouz het volgende:
Al Jazeera Talk: CONFIRMED: EGYPTIAN MILITARY ABANDONS THE BORDERS BETWEEN GAZA AND EGYPT
Zullen de Israëliërs leuk vinden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:45 schreef deleriouz het volgende:
Al Jazeera Talk: CONFIRMED: EGYPTIAN MILITARY ABANDONS THE BORDERS BETWEEN GAZA AND EGYPT
Dat Palestijnen wat makkelijker de grens met Egypte over kunnen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:46 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik zag het ja, wat betekent dat?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:45 schreef deleriouz het volgende:
.
Het museum is er nog.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:44 schreef yavanna het volgende:
[..]
waar zie je die? Al Jazeera?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:46 schreef Mutant01 het volgende:
Mooie blauwe kever. Ze hebben wel vette auto;s daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:45 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Museum is veilig, verder weet ik het ook niet.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:45 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Museum is niet beschadigd door de brand, politie heeft wel een poging tot diefstal gedaan maar die zijn door burgers opgepakt en overgedragen aan het leger...
Bedankt voor de info.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ne en vanmorgen stonden er allemaal militaire voor om het te beveiligen dacht dat politiemensen aan het plunderen waren geslagen maar zeker weten doe ik dat niet.
In een doodgewone normale dag in Cairo is het nog veel erger.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |