ben bang van niet... Als het nu echt te heet onder Mubarak's voeten wordt, dan zal ie niet schromen om de Garde gewoon opdracht te geven om overal met scherp te gaan schieten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:16 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik verwacht hetzelfde als gister
Politie is volgens mij allemaal gevlucht, de militairen lijken aardig neutraal te zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:14 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel dat dan misschien de politie of leger actie ondernemen ofzo?
Ik hoop dat er een vreedzame oplossing komt maar aan de andere kant moet het nu wel gebeuren. Misschien moeten we door deze zure appel heen. Liever 1 keer dan dagen en dagen....quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:18 schreef tass het volgende:
[..]
ben bang van niet... Als het nu echt te heet onder Mubarak's voeten wordt, dan zal ie niet schromen om de Garde gewoon opdracht te geven om overal met scherp te gaan schieten.
En de garde die staan achter hem en zullen dat ook doen.
In het ergste geval gaat het leger terugschieten met de tanks en alles en dan heb je echt zo een oorlogssituatie....
Dat zou mooi zijn, dan heeft het volk haar doel bereikt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:19 schreef t-8one het volgende:
[..]
Politie is volgens mij allemaal gevlucht, de militairen lijken aardig neutraal te zijn.
Ik denk dat het zo nog een aantal dagen doorrommeld en mubarak uiteindelijk onder internationale druk toch besluit op te stappen en ergens van z'n pensioen gaat genieten.
Je moet het meemaken om het te herkennen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:20 schreef deleriouz het volgende:
Gestructureerde chaos? Is dat zoiets als "een beetje zwanger" ?
Wat ben je als toerist dan ook slecht op de hoogte van de huidige situatie. Daar ga je toch ook nu niet naar toe.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:19 schreef Toverheks het volgende:
13.10 uur: Piramiden
Het leger heeft de wereldberoemde piramiden afgesloten voor toeristen. Veel toeristen lopen volgens waarnemers wat verdwaasd door de stad heen.
Ik ben in zowat ieder Arabisch land geweest, m.u.v. Saudi Arabie. Ik snap wel wat je bedoeltquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je moet het meemaken om het te herkennen.
die dude is 81, kan hij geen acuut hartfalen krijgen ofzo? Is het allemaal in een klap (min of meer) opgelost en kan Egypte de boel weer op gezonde manier op orde krijgen, waarbij het volk een stem krijgt in de hervormingenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:19 schreef t-8one het volgende:
[..]
Politie is volgens mij allemaal gevlucht, de militairen lijken aardig neutraal te zijn.
Ik denk dat het zo nog een aantal dagen doorrommeld en mubarak uiteindelijk onder internationale druk toch besluit op te stappen en ergens van z'n pensioen gaat genieten.
Als je er al een week bent?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:21 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
Wat ben je als toerist dan ook slecht op de hoogte van de huidige situatie. Daar ga je toch ook nu niet naar toe.
ja lijkt me ook.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:21 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
Wat ben je als toerist dan ook slecht op de hoogte van de huidige situatie. Daar ga je toch ook nu niet naar toe.
Cultuur opsnuiven.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja lijkt me ook.
zie net een vader met kind op zijn arm tussen de demonstranten staan, wat bezielt je om je kind mee te slepen
een week bij de piramides? Tja het kan maar meestal is het een 1 of 2 daagse excursie vanuit de toeristencentra aan zee.quote:
Ja, ok. Ach ja, je kunt ook zwijnen gaan jagen in Tunesië terwijl er een revolutie gaande is.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:24 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
een week bij de piramides? Tja het kan maar meestal is het een 1 of 2 daagse excursie vanuit de toeristencentra aan zee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |