quote:2:10pm Egyptian military closes tourist access to the pyramids.
1:58pm A group of Bedouin has attacked state security headquarters in the town of Rafah near Egypt's border with Israel, killing three policemen, witnesses and a security source said.
Dacht ik ook. Egypte kopieert Tunesie aardig goed.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:24 schreef Monidique het volgende:
Haha, ik zag gisteravond dat Moebarak even een Ben Ali-tje deed...
Altijd lastig met twitter om te weten of het iets is.quote:@BreakingNews: 3 private jets leave Cairo airport under heavy security; #Egypt parliament speaker to make major announcement - NBC #Jan25
Oud nieuws.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:25 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Altijd lastig met twitter om te weten of het iets is.
Dit werd gisteravond al gemeld door MSNBC, maar 5 minuten later kwam de speech van Mubarak.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:25 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
15.00 NL tijd is hetquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:26 schreef THEFXR het volgende:
is er tijdsverschil of gaat het om 16.00 uur nl tijd,los?
Dat is een bericht van gisteren. Niet bevestigd, woordvoerder vliegveld heeft ontkend.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:25 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
15:00 nl tijdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:26 schreef THEFXR het volgende:
In Egypte is het een uur later dan hier.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:26 schreef THEFXR het volgende:
15:00 uur NL tijd.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:26 schreef THEFXR het volgende:
ja geloof voor dat Museumquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:27 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik zag net allemaal soldaten met AK-74u's
Cairo en Suez liggen 1 uur op ons voor. Het is daar nu 14:27quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:26 schreef THEFXR het volgende:
Dat was zelfs op de nationale staatstelevisie aangekondigdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:25 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Fuck twitter, lang leve Al Jazeera.quote:
ik denk dat ze die kunnen shredden, gezien de huidige ontwikkelingen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:27 schreef alors het volgende:
Ik heb geen idee waar ik het anders neer moet zetten, een apart topic is ook weer zoiets.
Maar a.s. zondag komt Egypte aan bod in de Vlaamse serie 'Op weg naar het avondland'
20.15 op Nederland 2
http://www.hollanddoc.nl/(...)ondland--egypte.html
Sowieso een erg interessante serie
Jah ik snap dat ook niet echt. Alsof ze op een bepaald tijdstop los gaan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:28 schreef deleriouz het volgende:
Alle sensatietokkies die maar wachten totdat het "los" gaat
Ik zal even in het programmaboekje kijken voor je; op hoeveel doden hoop je?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:26 schreef THEFXR het volgende:
er werd gezegd na middaggebed 3 uurquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:28 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Jah ik snap dat ook niet echt. Alsof ze op een bepaald tijdstop los gaan.
Ivm het gebed, dan komen mensen toch al samen, vandaar...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:28 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Jah ik snap dat ook niet echt. Alsof ze op een bepaald tijdstop los gaan.
Maar eerst moet er om 14:00uur Nederlandse tijd nog een demonstratie beginnen.quote:
waar jij tevreden mee bentquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:29 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik zal even in het programmaboekje kijken voor je; op hoeveel doden hoop je?
Waarom? De toen geschetste situatie geeft waarschijnlijk wel goed aan hoe het was voor de demonstraties.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk dat ze die kunnen shredden, gezien de huidige ontwikkelingen?
De komende pakweg 2 uur worden dus spannend. Hoe veel demonstranten komen uiteindelijk? En zal het leger / de politie de "avond"klok echt met harde hand gaan handhaven, of niet?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar eerst moet er om 14:00uur Nederlandse tijd nog een demonstratie beginnen.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:30 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ivm het gebed, dan komen mensen toch al samen, vandaar...
Mensen wachten op Mubarak en de prime minister die hij gaat aanwijzen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er werd gezegd na middaggebed 3 uur
okequote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:33 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
[..]
Mensen wachten op Mubarak en de prime minister die hij gaat aanwijzen.
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:34 schreef LeaderRoel het volgende:
Gadver ik zie allemaal lijken op Al Jazeera
Tja, op AJE laten ze liever de werkelijkheid zien...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:34 schreef LeaderRoel het volgende:
Ugly news is news.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:34 schreef LeaderRoel het volgende:
Hoe groot is dan de kans dat dat echt iets uit gaat maken?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:33 schreef Drifter__ het volgende:
Mensen wachten op Mubarak en de prime minister die hij gaat aanwijzen.
Ik verwacht niet dat ze het echt willen horen. Het volk wil zelf kiezen...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:36 schreef Igen het volgende:
[..]
Hoe groot is dan de kans dat dat echt iets uit gaat maken?
Volgens Al Jazeera niks. Omdat zij (regering, PM) niet het beleid opmaken maar uitvoeren.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:36 schreef Igen het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:36 schreef Igen het volgende:
[..]
Misschien om te laten zien dat hij niet meer bang is?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:36 schreef mazaru het volgende:
Waarom staat die man de hele tijd met zijn IDkaart te zwaaien? Zodat ze hem straks makkelijker kunnen vinden?
Daar is geen enkel land op voorbereid.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:36 schreef Toverheks het volgende:
ik hoor net, er is nog nooit zo een grote demonstratie daar gezien en Egypte was er niet op voorbereid.
Dapper! Of het slim is weet ik niet. Maar het is zeker dapper.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:37 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Misschien om te laten zien dat hij niet meer bang is?
"Some killed by rubber bullets and teargas-cannisters, also some of life ammunition."quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:35 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Tja, op AJE laten ze liever de werkelijkheid zien...
Dat denk ik ook, vooral de vrees vanuit Israël kan meespelen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:40 schreef Drifter__ het volgende:
Misschien wilt Mubarak wel weg, maar mag ie niet van Amerika....
Alle zie die journalist. Alle politiebureaus waar ze langsliepen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:41 schreef ethiraseth het volgende:
Heel veel politiebureaus in Alexandria platgebranden.
Zeer goed mogelijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:42 schreef Muridae het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, vooral de vrees vanuit Israël kan meespelen.
Dan stel ik voor dat de legers van Europa de demonstranten gaan steunen in hun oorlog tegen Amerika.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:43 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Zeer goed mogelijk.
Of hij wilt zelf niet weg en weet ie, dat ie gesteund wordt door Amerika.
Door wie ? Het leger benadrukt steeds dat ze niet gaat schieten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:46 schreef Toverheks het volgende:
wat ik zo kan vertalen van de verslaggevers van AJE zijn ze toch bezorgt dat er straks geschoten wordt
dat ze toch opdracht krijgen van hogerhandquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:48 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Door wie ? Het leger benadrukt steeds dat ze niet gaat schieten.
Wie is het hogerhand? Hele ministerie is ontslagen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat ze toch opdracht krijgen van hogerhand
Wie zegt dat?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:50 schreef deleriouz het volgende:
CONFIRMED: EGYPTIAN MILITARY ABANDONS THE BORDERS BETWEEN GAZA AND EGYPT.
waar is dat confirmed?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:50 schreef deleriouz het volgende:
ja dat weet ik ook niet maar wat ik me ook afvraag, welk corrupt land gaat volgen, want reken maar de hele Arabische wereld laat nu zijn stem horen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:50 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Wie is het hogerhand? Hele ministerie is ontslagen.
Luisteren naar Mubarak? Dacht het niet.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:49 schreef BrandX het volgende:
indrukwekkende foto's http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-12315300
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:50 schreef deleriouz het volgende:
Onverwacht. Hopelijk slaat het ook over naar Saudi Arabiëquote:Saudi Arabia's king condemned protesters in Egypt on Saturday as "infiltrators" seeking to destabilize their country.
Waar zijn die doden gevallen dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:50 schreef Ludacriss het volgende:
Volgens AJA erg veel mensen op de been. Niet allen in Tahrir maar in heel Cairo. Hij gaf ook aan dat er echt veel doden zijn gevallen, veel meer als 100.
Huh waarom? Misschien omdat ze aangevallen worden vanuit Rafah ?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:50 schreef deleriouz het volgende:
Ik kan AJA niet krijgen om 1 of andere reden...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:52 schreef Ludacriss het volgende:
Allemaal dode mensen te zien op AJA nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |