Ik zal even in het programmaboekje kijken voor je; op hoeveel doden hoop je?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:26 schreef THEFXR het volgende:
is er tijdsverschil of gaat het om 16.00 uur nl tijd,los?
er werd gezegd na middaggebed 3 uurquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:28 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Jah ik snap dat ook niet echt. Alsof ze op een bepaald tijdstop los gaan.
Ivm het gebed, dan komen mensen toch al samen, vandaar...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:28 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Jah ik snap dat ook niet echt. Alsof ze op een bepaald tijdstop los gaan.
Maar eerst moet er om 14:00uur Nederlandse tijd nog een demonstratie beginnen.quote:
waar jij tevreden mee bentquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:29 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik zal even in het programmaboekje kijken voor je; op hoeveel doden hoop je?
Waarom? De toen geschetste situatie geeft waarschijnlijk wel goed aan hoe het was voor de demonstraties.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk dat ze die kunnen shredden, gezien de huidige ontwikkelingen?
De komende pakweg 2 uur worden dus spannend. Hoe veel demonstranten komen uiteindelijk? En zal het leger / de politie de "avond"klok echt met harde hand gaan handhaven, of niet?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar eerst moet er om 14:00uur Nederlandse tijd nog een demonstratie beginnen.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:30 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ivm het gebed, dan komen mensen toch al samen, vandaar...
Mensen wachten op Mubarak en de prime minister die hij gaat aanwijzen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er werd gezegd na middaggebed 3 uur
okequote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:33 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
[..]
Mensen wachten op Mubarak en de prime minister die hij gaat aanwijzen.
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:34 schreef LeaderRoel het volgende:
Gadver ik zie allemaal lijken op Al Jazeera
Tja, op AJE laten ze liever de werkelijkheid zien...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:34 schreef LeaderRoel het volgende:
Ugly news is news.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:34 schreef LeaderRoel het volgende:
Hoe groot is dan de kans dat dat echt iets uit gaat maken?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:33 schreef Drifter__ het volgende:
Mensen wachten op Mubarak en de prime minister die hij gaat aanwijzen.
Ik verwacht niet dat ze het echt willen horen. Het volk wil zelf kiezen...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:36 schreef Igen het volgende:
[..]
Hoe groot is dan de kans dat dat echt iets uit gaat maken?
Volgens Al Jazeera niks. Omdat zij (regering, PM) niet het beleid opmaken maar uitvoeren.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:36 schreef Igen het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:36 schreef Igen het volgende:
[..]
Misschien om te laten zien dat hij niet meer bang is?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:36 schreef mazaru het volgende:
Waarom staat die man de hele tijd met zijn IDkaart te zwaaien? Zodat ze hem straks makkelijker kunnen vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |