Als dat waar is zullen ze onstopbaar worden. Er is weinig dat je tegen 50.000 mensen kan uithalen...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zijn veel meer mensen op de been dan gisteren. ze spraken over 50.000 in Cairo maar lijkt met de minuut meer te worden
Dit is de warming-up, na het middag gebed (3 uur) gaat het los...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:20 schreef raistlin6 het volgende:
Het lijkt een beetje alsof ze wachten op een nieuwe trigger om door te duwen.
Nou en?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:17 schreef rakotto het volgende:
Kopieer de volgende link als je het plaatje wilt zien, als je erop klikt werkt het meestal niet:
http://yfrog.com/h7a0dvj
Made in the usa
Klinkt een beetje als staatspropaganda eigenlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Is dat zo? Toen ik daar was hadden mensen het over 'de bedouinen' als bewoners van de woestijngebieden, itt de mensen uit de Nijlvallei. Had niet het idee dat zij zwaarder bewapend of agressiever waren, maar misschien vergis ik me.
Ik wil ze niet agressiever noemen, maar kan wel begrijpen dat ze vanwege hun levensstyle toch wapens nodig hebben. En als ik dan net lees dat een groepje met granaten een politiegebouw op heeft geblazen...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:21 schreef Re het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als staatspropaganda eigenlijk
quote:2:10pm Egyptian military closes tourist access to the pyramids.
1:58pm A group of Bedouin has attacked state security headquarters in the town of Rafah near Egypt's border with Israel, killing three policemen, witnesses and a security source said.
Dacht ik ook. Egypte kopieert Tunesie aardig goed.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:24 schreef Monidique het volgende:
Haha, ik zag gisteravond dat Moebarak even een Ben Ali-tje deed...
Altijd lastig met twitter om te weten of het iets is.quote:@BreakingNews: 3 private jets leave Cairo airport under heavy security; #Egypt parliament speaker to make major announcement - NBC #Jan25
Oud nieuws.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:25 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Altijd lastig met twitter om te weten of het iets is.
Dit werd gisteravond al gemeld door MSNBC, maar 5 minuten later kwam de speech van Mubarak.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:25 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
15.00 NL tijd is hetquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:26 schreef THEFXR het volgende:
is er tijdsverschil of gaat het om 16.00 uur nl tijd,los?
Dat is een bericht van gisteren. Niet bevestigd, woordvoerder vliegveld heeft ontkend.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:25 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
15:00 nl tijdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:26 schreef THEFXR het volgende:
In Egypte is het een uur later dan hier.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:26 schreef THEFXR het volgende:
15:00 uur NL tijd.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:26 schreef THEFXR het volgende:
ja geloof voor dat Museumquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:27 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik zag net allemaal soldaten met AK-74u's
Cairo en Suez liggen 1 uur op ons voor. Het is daar nu 14:27quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:26 schreef THEFXR het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |