Het leger is niet gebaat bij een instabiel thuisfront. Je ziet maar weinig in de geschiedenis dat het leger zich actief bemoeit met een revolutie en wanneer ze dat doen kiezen ze vrijwel altijd voor de kant die de meeste stabiliteit oplevert.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:14 schreef Breekfast het volgende:
Wat voor voordeel heeft het leger eraan als Mubarak wordt afgezet?
Volgens mij heeft het leger een aardig geprivilegieerde positie onder Mubarak...
Ja ook veel meer vrouwen!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:17 schreef Black_Ninja het volgende:
Ik heb nu eindelijk streaming AJE, ziet er nu toch behoorlijk veel drukker uit dan gister, of ligt dat aan mij?
ja nu doet ie hetquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:17 schreef rakotto het volgende:
Kopieer de volgende link als je het plaatje wilt zien, als je erop klikt werkt het meestal niet:
http://yfrog.com/h7a0dvj
Made in the usa
zijn veel meer mensen op de been dan gisteren. ze spraken over 50.000 in Cairo maar lijkt met de minuut meer te wordenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:17 schreef Black_Ninja het volgende:
Ik heb nu eindelijk streaming AJE, ziet er nu toch behoorlijk veel drukker uit dan gister, of ligt dat aan mij?
quote:jrug Jonathan Rugman
Demonstrator just told me the army can shoot him if they like - because Egypt is dead anyway under Mubarak. #c4news
6 minutes ago
Ik denk dat ze eigenlijk geen flauw idee hebben. Lijkt me niet dat er iemand zit te tellenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zijn veel meer mensen op de been dan gisteren. ze spraken over 50.000 in Cairo maar lijkt met de minuut meer te worden
Dat heb je bij Al Jazeera, die maken het niet lief en aardig, die laten inderdaad de bloederige werkelijkheid zien.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het kwartje viel niet bij me waar ik nou naar zat te kijken. Wat een bloederige beelden!
Als dat waar is zullen ze onstopbaar worden. Er is weinig dat je tegen 50.000 mensen kan uithalen...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zijn veel meer mensen op de been dan gisteren. ze spraken over 50.000 in Cairo maar lijkt met de minuut meer te worden
Dit is de warming-up, na het middag gebed (3 uur) gaat het los...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:20 schreef raistlin6 het volgende:
Het lijkt een beetje alsof ze wachten op een nieuwe trigger om door te duwen.
Nou en?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:17 schreef rakotto het volgende:
Kopieer de volgende link als je het plaatje wilt zien, als je erop klikt werkt het meestal niet:
http://yfrog.com/h7a0dvj
Made in the usa
Klinkt een beetje als staatspropaganda eigenlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Is dat zo? Toen ik daar was hadden mensen het over 'de bedouinen' als bewoners van de woestijngebieden, itt de mensen uit de Nijlvallei. Had niet het idee dat zij zwaarder bewapend of agressiever waren, maar misschien vergis ik me.
Ik wil ze niet agressiever noemen, maar kan wel begrijpen dat ze vanwege hun levensstyle toch wapens nodig hebben. En als ik dan net lees dat een groepje met granaten een politiegebouw op heeft geblazen...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:21 schreef Re het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als staatspropaganda eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |