Dat was zelfs op de nationale staatstelevisie aangekondigdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:25 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Altijd lastig met twitter om te weten of het iets is.
Fuck twitter, lang leve Al Jazeera.quote:
ik denk dat ze die kunnen shredden, gezien de huidige ontwikkelingen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:27 schreef alors het volgende:
Ik heb geen idee waar ik het anders neer moet zetten, een apart topic is ook weer zoiets.
Maar a.s. zondag komt Egypte aan bod in de Vlaamse serie 'Op weg naar het avondland'
20.15 op Nederland 2
http://www.hollanddoc.nl/(...)ondland--egypte.html
Sowieso een erg interessante serie
Jah ik snap dat ook niet echt. Alsof ze op een bepaald tijdstop los gaan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:28 schreef deleriouz het volgende:
Alle sensatietokkies die maar wachten totdat het "los" gaat
Ik zal even in het programmaboekje kijken voor je; op hoeveel doden hoop je?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:26 schreef THEFXR het volgende:
is er tijdsverschil of gaat het om 16.00 uur nl tijd,los?
er werd gezegd na middaggebed 3 uurquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:28 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Jah ik snap dat ook niet echt. Alsof ze op een bepaald tijdstop los gaan.
Ivm het gebed, dan komen mensen toch al samen, vandaar...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:28 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Jah ik snap dat ook niet echt. Alsof ze op een bepaald tijdstop los gaan.
Maar eerst moet er om 14:00uur Nederlandse tijd nog een demonstratie beginnen.quote:
waar jij tevreden mee bentquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:29 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik zal even in het programmaboekje kijken voor je; op hoeveel doden hoop je?
Waarom? De toen geschetste situatie geeft waarschijnlijk wel goed aan hoe het was voor de demonstraties.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk dat ze die kunnen shredden, gezien de huidige ontwikkelingen?
De komende pakweg 2 uur worden dus spannend. Hoe veel demonstranten komen uiteindelijk? En zal het leger / de politie de "avond"klok echt met harde hand gaan handhaven, of niet?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar eerst moet er om 14:00uur Nederlandse tijd nog een demonstratie beginnen.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:30 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ivm het gebed, dan komen mensen toch al samen, vandaar...
Mensen wachten op Mubarak en de prime minister die hij gaat aanwijzen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er werd gezegd na middaggebed 3 uur
okequote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:33 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
[..]
Mensen wachten op Mubarak en de prime minister die hij gaat aanwijzen.
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:34 schreef LeaderRoel het volgende:
Gadver ik zie allemaal lijken op Al Jazeera
Tja, op AJE laten ze liever de werkelijkheid zien...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:34 schreef LeaderRoel het volgende:
Ugly news is news.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:34 schreef LeaderRoel het volgende:
Hoe groot is dan de kans dat dat echt iets uit gaat maken?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:33 schreef Drifter__ het volgende:
Mensen wachten op Mubarak en de prime minister die hij gaat aanwijzen.
Ik verwacht niet dat ze het echt willen horen. Het volk wil zelf kiezen...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:36 schreef Igen het volgende:
[..]
Hoe groot is dan de kans dat dat echt iets uit gaat maken?
Volgens Al Jazeera niks. Omdat zij (regering, PM) niet het beleid opmaken maar uitvoeren.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:36 schreef Igen het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:36 schreef Igen het volgende:
[..]
Misschien om te laten zien dat hij niet meer bang is?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:36 schreef mazaru het volgende:
Waarom staat die man de hele tijd met zijn IDkaart te zwaaien? Zodat ze hem straks makkelijker kunnen vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |