Daar is geen enkel land op voorbereid.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:36 schreef Toverheks het volgende:
ik hoor net, er is nog nooit zo een grote demonstratie daar gezien en Egypte was er niet op voorbereid.
Dapper! Of het slim is weet ik niet. Maar het is zeker dapper.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:37 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Misschien om te laten zien dat hij niet meer bang is?
"Some killed by rubber bullets and teargas-cannisters, also some of life ammunition."quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:35 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Tja, op AJE laten ze liever de werkelijkheid zien...
Dat denk ik ook, vooral de vrees vanuit Israël kan meespelen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:40 schreef Drifter__ het volgende:
Misschien wilt Mubarak wel weg, maar mag ie niet van Amerika....
Alle zie die journalist. Alle politiebureaus waar ze langsliepen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:41 schreef ethiraseth het volgende:
Heel veel politiebureaus in Alexandria platgebranden.
Zeer goed mogelijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:42 schreef Muridae het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, vooral de vrees vanuit Israël kan meespelen.
Dan stel ik voor dat de legers van Europa de demonstranten gaan steunen in hun oorlog tegen Amerika.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:43 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Zeer goed mogelijk.
Of hij wilt zelf niet weg en weet ie, dat ie gesteund wordt door Amerika.
Door wie ? Het leger benadrukt steeds dat ze niet gaat schieten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:46 schreef Toverheks het volgende:
wat ik zo kan vertalen van de verslaggevers van AJE zijn ze toch bezorgt dat er straks geschoten wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |