En ze is nog wel zo intelligentquote:
Je hebt meer dan alleen IQ.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ze is nog wel zo intelligent
Jij bent vast heel lelijk, dat je de genialiteit achter die TT niet zietquote:
Nee alleen die ook mooi zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat zijn alle Fokkers toch?
Hoezo?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij bent vast heel lelijk, dat je de genialiteit achter die TT niet ziet
Ja, maar alle Fokkers hebben ook een megapenis en die heb ik toch echt niet hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat zijn alle Fokkers toch?
De mannen schat.. De mannen..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar alle Fokkers hebben ook een megapenis en die heb ik toch echt niet hoor
Ja, lol. En ze verdienen 3x meer dan modaal en et cetera.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:20 schreef CherryLips het volgende:
Ja, maar alle Fokkers hebben ook een megapenis en die heb ik toch echt niet hoor
Heerlijk shoppenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:19 schreef Ripley het volgende:
Morgen shoppen! Tas, schoenen en twee jurkjes gaat lukken denk ik
Niet op geletquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Enorme tieten heb ik ook al niet
Dat heb jij ook niet nodigquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook! Maar heb al wat gescoutquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heerlijk shoppenEn nu hopen dat je niet niks kunt vinden, dat heb ik vaak als ik echt iets zoek
Ik let daar sowieso nooit op..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, dan zullen ze vast niet groot zijn geweest he
fijn zo. daten?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh dat is dan wel weer slimquote:
Boudiboef! Long time no seequote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:23 schreef Boudibou het volgende:
Deze magische 5 woorden zijn zo waar.
Klopt. Heb besloten om het ' studeren' om te zetten naar studeren en was dus best druk laatste tijd.quote:
Jij!quote:
Heel goed jongen, houden zo!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Klopt. Heb besloten om het ' studeren' om te zetten naar studeren en was dus best druk laatste tijd.
Hoe hangen ze bij jou?
quote:
Haha, met jouw onvoorwaardelijke liefde en steun moet dat lukken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heel goed jongen, houden zo!
Ze hangen altijd goed, uiteraard
Mjah, naar omstandigheden.. Beetje cito stress erbij atmquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:32 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, met jouw onvoorwaardelijke liefde en steun moet dat lukken.
Ze hangen goed? Das lekka. Alles ook cool met de Kleine Man?
Cito? Is het al een groep 8er?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, naar omstandigheden.. Beetje cito stress erbij atm
Ga in een ander SC topic posten. Of zo.quote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:37 schreef CherryLips het volgende:
ik ga ook maar eens naar bed. of in ieder geval slapen
Uhuh, hij is er vroeg bij hequote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:37 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Cito? Is het al een groep 8er?
Bovendien hoeft hij zich nergens druk om te maken joh..die dingen zijn niet zo moeilijk.![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:37 schreef CherryLips het volgende:
ik ga ook maar eens naar bed. of in ieder geval slapen
Hij is toch pas 10? Of 11?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, hij is er vroeg bij heTja, maar dat doet ie wel.
Betaal jij?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hij is toch pas 10? Of 11?
En als hij VWO aankan, stuur hem naar een gymnasium indien mogelijk.![]()
Geen Mavo/havo/vwo-school
Hij is 10 idd. Ik denk dat het havo wordt, gymnasium is ie sowieso (nog) niet serieus genoeg voor. Maar goed, afwachten maar he.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hij is toch pas 10? Of 11?
En als hij VWO aankan, stuur hem naar een gymnasium indien mogelijk.![]()
Geen Mavo/havo/vwo-school
Die 2e vind ik erg leuk zegquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:47 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dee jurkjes hb ik op het oog
Het hoeft niet per se duurder te zijn. (Denk ik) ..quote:
Leuke Jurkjesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:47 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DeZe jurkjes heb iik op het oog
Haha, inderdaad, we zullen zien.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij is 10 idd. Ik denk dat het havo wordt, gymnasium is ie sowieso (nog) niet serieus genoeg voor. Maar goed, afwachten maar he.
In augustus pas, dus hij is net 11 als hij aan de middelbare school begint.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, inderdaad, we zullen zien.
Maar 10 he, zozo..wordt hij dit schooljaar nog wel elf?
Ja ik hoop dat het idd mee gaat vallen, hij maakt zich zelf best wel druk, dat ie ms gepest gaat worden omdat ie zo jong is en de kleinste..quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh ja, ik ging slapen want de wekker gaat om 8 uur![]()
Maarja, het is voor een goed doel![]()
Trusten![]()
Nooit iets van gemerkt en nooit druk om gemaakt! Als ik kan helpen doe ik het graagquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat het idd mee gaat vallen, hij maakt zich zelf best wel druk, dat ie ms gepest gaat worden omdat ie zo jong is en de kleinste..
Ik hoop gewoon dat hij na de zomer gewoon alle ellende van het afgelopen jaar een beetje van zich af heeft kunnen zetten, daar maak ik me meer zorgen om eigenlijk.
Ahaa..leuk!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
In augustus pas, dus hij is net 11 als hij aan de middelbare school begint.
Me too, je kan altijd aankloppen voor help. Maar dan met dingen zoals zn eerste zuipparty, eerste pilletje of als hij tijdens het gamen zijn controller heeft gemold.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nooit iets van gemerkt en nooit druk om gemaakt! Als ik kan helpen doe ik het graagen ik kom ook van een gescheiden gezin
Ah lief! Ja het is gewoon erg jammer dat het zo'n nare scheiding is geworden, dat maakt het een stuk moeilijker voor hem. Maar ik weet dat hij het wel redt hoor, wij allebei wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nooit iets van gemerkt en nooit druk om gemaakt! Als ik kan helpen doe ik het graagen ik kom ook van een gescheiden gezin
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaa..leuk!
En tja..iedereen is op het begin wel 'bang' omdat je misschien buiten de boot valt of vanwege iets waar je gepest om kan worden, maarja, als je je gedraagt als een mooie lul, gaan de anderen je ook zo zien.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Me too, je kan altijd aankloppen voor help. Maar dan met dingen zoals zn eerste zuipparty, eerste pilletje of als hij tijdens het gamen zijn controller heeft gemold.
"Ze worden zo snel groot"... snik snik*quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach ja, hij is niet op zijn mondje gevallen, zal wel loslopen. Ik merk wel dat hij enorm vroeg begint te puberen, qua buien, maar ook wat betreft zijn interesse in meisjes. Hij mag wel iets langer klein blijven eigenlijk
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:07 schreef Boudibou het volgende:
[..]
"Ze worden zo snel groot"... snik snik*
En ik zal wel ophouden.
Wat ben jij vroeg in t weekendquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:33 schreef Tally het volgende:
Goedemorgen! Ik zit lte wachten op mijn trein!
Ik zit op Rotterdam Centraal te wachten op mijn trein naar Brussel!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat ben jij vroeg in t weekend
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zit op Rotterdam Centraal te wachten op mijn trein naar Brussel!
Das kutquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:39 schreef vencodark het volgende:
Oh no, mijn broertje is na bijna 4 jaar weer vrijgezel!
Arm broertjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:39 schreef vencodark het volgende:
Oh no, mijn broertje is na bijna 4 jaar weer vrijgezel!
True Truequote:
Valt mee. Hij heeft het zelf beëindigt. Zij wil huisje, boompje, beestje. Hij wil nog reizen en iets van de wereld zijn. Daarbij is ook de liefde gewoon minder geworden.quote:
Ik hou gewoon niet op met smilenquote:
Hoe komt het?quote:
Woei! Ik hoop ik vanmiddag ook niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet op met smilen
weet ik eigenlijk niet goed..... maar voor straks staat er gelukkig iets leuks op het programma en hopelijk voel me daarna beterquote:
* -Engel-geeft Royco1 een latte hazelnoot......quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
Slecht geslapen, vroeg op en een lange dag te gaan.
Ik moet volgende week. En de 2 zaterdagen daarop ook nog verjaardagen. Dure maand weer.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:06 schreef Watertornado het volgende:
Vanavond naar het feestje van mijn zusje, bedacht ik me zonet.
Oh lekker, dank je welquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel-geeft Royco1 een latte hazelnoot......
Ik ga verhuizenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moet volgende week. En de 2 zaterdagen daarop ook nog verjaardagen. Dure maand weer.
Maar het is voor een heel goed doel hequote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga verhuizen![]()
Over dure maand gesproken
Dat is beter dan 3 verjaardagen!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga verhuizen![]()
Over dure maand gesproken
Oh, goed dat je het zegt ik moet nog iets van een cadeautje regelen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moet volgende week. En de 2 zaterdagen daarop ook nog verjaardagen. Dure maand weer.
Dat dusquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
Ja heb er zin inquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar het is voor een heel goed doel he
Ik heb echt heerlijk geslapen, tot die klotewekker om 6 uur ging.quote:
Elke dag is in principe even lang hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
quote:
Scherp,quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Elke dag is in principe even lang hoor.
Strandquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
Vandaag maar even een familie dagje ingelast. op naar ooms en tantes en die ouwe van me.
Scheelt dat ze vlak bij het strand wonen en het super weer is!
Ik sliep rond 3 uur en was om kwart voor 7 weer wakker.quote:
Wel koud!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
Vandaag maar even een familie dagje ingelast. op naar ooms en tantes en die ouwe van me.
Hé Stuiterballetje! Kom je hier nog langs?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
neequote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé Stuiterballetje! Kom je hier nog langs?
Omdat het niet is wat je verwacht of hoopt of what everquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:28 schreef vencodark het volgende:
Hm, vriend was de afgelopen 2 dagen beetje kortaf, haastig en maar 5 minuten aan de telefoon gehad ofzo. Althans, woensdag en vrijdag. Donderdag was het allemaal ok. Hij zegt ook dat ie zich vaag voelt maar hij weet niet waar het aan ligt. Hij lijkt zo...neutraal op alles.![]()
Nu was ik dinsdag bij hem en toen was alles leuk, vrolijk, lief etc. etc. !![]()
![]()
En toch ben ik door die 2 korte telefoontjes onzeker. WHY!!!?
Nah ja, ik ken hem niet zo als 'neutraal'. En als ie zegt dat ie zich vaag voelt, ben ik altijd bang dat het met mij te maken heeft.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Omdat het niet is wat je verwacht of hoopt of what ever
Probeer het dan toch maar aan hem uit te leggen, het hoeft niet door jou te komen, maar ook door andere dingen waar hij misschien nog niet met je over durft te praten..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, ik ken hem niet zo als 'neutraal'. En als ie zegt dat ie zich vaag voelt, ben ik altijd bang dat het met mij te maken heeft.
Eigenlijk ligt het dus niet aan hem maar aan jou. Jij verzint er immers van alles bij, dat moet je niet op hem projecteren.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:31 schreef vencodark het volgende:
Nah ja, ik ken hem niet zo als 'neutraal'. En als ie zegt dat ie zich vaag voelt, ben ik altijd bang dat het met mij te maken heeft.
Dat besef ik al te goed.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eigenlijk ligt het dus niet aan hem maar aan jou. Jij verzint er immers van alles bij, dat moet je niet op hem projecteren.
Nah, we zien elkaar vanavond. En wie weet zijn al die minuscule onzekerheden van mij wel weg hoor. En ik weet niet of het nu zo zwaar kan zijn dat ie er met mij niet over durft te praten. Misschien slechts druk etc.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Probeer het dan toch maar aan hem uit te leggen, het hoeft niet door jou te komen, maar ook door andere dingen waar hij misschien nog niet met je over durft te praten..
Ja, dat begrijp ik ook wel. Ik weet ook dat niet iedereen natuurlijk hetzelfde is en hij is een man.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:04 schreef littledrummergirl het volgende:
ja idd, iedereen heeft wel s zn dag gewoon ff niet. En veel vrouwen willen hun gevoel dan delen terwijl veel mannen het graag zelf oplossen.vanavond is het vast weer gezellig, en anders kun je er toch gewoon over beginnen, vragen of m iets dwars zit ofzo.
Okee. succes vanavond danquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah, we zien elkaar vanavond. En wie weet zijn al die minuscule onzekerheden van mij wel weg hoor. En ik weet niet of het nu zo zwaar kan zijn dat ie er met mij niet over durft te praten. Misschien slechts druk etc.
Dat je er wellicht geen gegronde reden voor hebt, betekent niet dat je niet onzeker mag zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik ook wel. Ik weet ook dat niet iedereen natuurlijk hetzelfde is en hij is een man.Maar goed, wat ik ook al zei, ik zit dan toch een beetje met de gedachte dat er misschien iets is wat met mij te maken heeft. En eigenlijk is dat niet eerlijk om te denken wat als we elkaar zien is het altijd leuk en gezellig. Hij zegt de liefste dingen dus ik mag niet eens onzeker zijn.
Mja, ik wil ook niet zeuren of groter maken dan het is.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat je er wellicht geen gegronde reden voor hebt, betekent niet dat je niet onzeker mag zijn.
Het zit vast goed, maar het kan wel goed zijn om erover te praten
Dat snap ik, maar jij zit nu met een vervelend gevoel. Daar mag je toch over praten?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja, ik wil ook niet zeuren of groter maken dan het is.Dat vind ik weleens een lastige keuze.
Nah, het valt niet heel zwaar hoor maar is wel een beetje op de achtergrond aanwezig. Ik zie hm trouwens vanmiddag al i.p.v. vanavond. Ik ben gewoon benieuwd of ik dan merk dat alles ok is enzo.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar jij zit nu met een vervelend gevoel. Daar mag je toch over praten?
Laat het daar anders van afhangenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah, het valt niet heel zwaar hoor maar is wel een beetje op de achtergrond aanwezig. Ik zie hm trouwens vanmiddag al i.p.v. vanavond. Ik ben gewoon benieuwd of ik dan merk dat alles ok is enzo.
You made me laughquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok dat was eigenlijk wel heel sad.
hey meisjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:18 schreef missbehavin het volgende:
Stomme kou, de auto wil niet starten
Ik wilde zoonlief naar zijn vader brengen, want zijn auto startte ook al nietquote:
Papa's zijn liefquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wilde zoonlief naar zijn vader brengen, want zijn auto startte ook al niet. Maar mijn vader was toevallig in de stad, die komt zo hier heen. Daddy to the rescue, once again
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Papa's zijn liefen ongelooflijk niet tactisch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, het zijn soms ook lompe horkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en ongelooflijk niet tactisch!
Nou ja, pa die belde gister met de mededeling. En het kwam heel erg onverschillig over en eigenlijk meer als een, ik moet het je vertellen, maar eigenlijk boeit het me geen ene fuck.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja, het zijn soms ook lompe horken
What happened?
Ai. Ja, dat is lastig. Van hem ook wel begrijpelijk, ergens... Maar wel fijn dat je er met 'm over kan pratenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou ja, pa die belde gister met de mededeling. En het kwam heel erg onverschillig over en eigenlijk meer als een, ik moet het je vertellen, maar eigenlijk boeit het me geen ene fuck.
Op zich kan ik me dat ook wel weer voorstellen, het was een broer van mn moeder, en mn pa is van haar gescheiden en later is ze ook overleden. Hij heeft vrij weinig meer met die familie.
Alleen een iets tactischere bewoording had misschien wel fijn geweest. Voor mij is het natuurlijk makkelijk lullen achteraf en zal hem er zo wel even op aanspreken vanmiddagHij heeft nog veel te leren op het communicatie vlak met zijn kinderen. Gaat wel al heel erg de goede kant op
Ja dat kan moeilijk zijn he... Maar fijn dat het wel beter is dan eerst.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou ja, pa die belde gister met de mededeling. En het kwam heel erg onverschillig over en eigenlijk meer als een, ik moet het je vertellen, maar eigenlijk boeit het me geen ene fuck.
Op zich kan ik me dat ook wel weer voorstellen, het was een broer van mn moeder, en mn pa is van haar gescheiden en later is ze ook overleden. Hij heeft vrij weinig meer met die familie.
Alleen een iets tactischere bewoording had misschien wel fijn geweest. Voor mij is het natuurlijk makkelijk lullen achteraf en zal hem er zo wel even op aanspreken vanmiddagHij heeft nog veel te leren op het communicatie vlak met zijn kinderen. Gaat wel al heel erg de goede kant op
het is een techneut in hart en nieren.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ai. Ja, dat is lastig. Van hem ook wel begrijpelijk, ergens... Maar wel fijn dat je er met 'm over kan praten
Mijn vader begint ook steeds meer te leren, over wat goed en slecht aan komt bij mij
Vaders horen atactische lompe horken te zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ai. Ja, dat is lastig. Van hem ook wel begrijpelijk, ergens... Maar wel fijn dat je er met 'm over kan praten
Mijn vader begint ook steeds meer te leren, over wat goed en slecht aan komt bij mij
verlichting uit, je achterruit verwarming uit, dan gaat het opladen wat snellerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:34 schreef missbehavin het volgende:
Fijn, auto doet het weer. Nu moet ik dus rond gaan rijden om 'm op te laden. Waar ik heul geen tijd voor heb
Gevoelsmensenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het is een techneut in hart en nieren.ik lijk wat dat betreft veel meer op mn moeder, een gevoelsmens
Komt ook wel goed, hij weet nu ook waarom ik van hem een dagje shoppen voor mn verjaardag gevraagd had.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vaders horen atactische lompe horken te zijn.
Uhuh, de ruiten heb ik al gekrabd, dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
verlichting uit, je achterruit verwarming uit, dan gaat het opladen wat sneller
Dat is goed.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]vrees het ook...
de mijne is wel n lieverd op zich, maar er valt gewoon niet op n hoger niveau mee te communiceren
Dat is de mijne ook nog genoeg hoor. Maar de scherpe kantjes zijn er wat afquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vaders horen atactische lompe horken te zijn.
Jij bent je papa gewoon aan het indoctrineren?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is de mijne ook nog genoeg hoor. Maar de scherpe kantjes zijn er wat af
Ik las kussende buren, huuuh, it's really been too longquote:
bijna carnavalquote:
Ik moet nogsteeds hieraan denken. Ik ging een keer eten in een egyptisch restaurant en toen hoorde ik dit nummer voorbij komen. Wij laten echt helemaal krom van het lachen.quote:
lekker sfeerverhogendquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet nogsteeds hieraan denken. Ik ging een keer eten in een egyptisch restaurant en toen hoorde ik dit nummer voorbij komen. Wij laten echt helemaal krom van het lachen.
Nee hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent je papa gewoon aan het indoctrineren?
Het huis hier schuinbeneden is verkocht. Gisteren de overdracht. Dat zal ook wel een paar weken herrie gaan wordenquote:
Beetje daartussen. Was wel echt een restaurant maar geen viergangenmenu's.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lekker sfeerverhogend![]()
egyptisch restaurant als in vier gangen eten, of als in veredelde shoarmatent?
quitequote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het huis hier schuinbeneden is verkocht. Gisteren de overdracht. Dat zal ook wel een paar weken herrie gaan worden
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beetje daartussen. Was wel echt een restaurant maar geen viergangenmenu's.
Maar ze hadden wat traditionele egyptische muziek eerst op en dat zakte wat af en dan opeens zo'n carnavalsmuziekje erdoor.
Uhuhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:46 schreef STING het volgende:
[..]
UhuhIk wist dat die kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Door jou zie ik op dumpert alleen maar Wehkampreclame met polyester broeken en slipblouses.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:37 schreef missbehavin het volgende:
Mijn vader is een grote emoDie jankt eerder dan ik
Maar o wee als ie boos is...
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Door jou zie ik op dumpert alleen maar Wehkampreclame met polyester broeken en slipblouses.
Gimme a breakquote:
Bedoelde er ook verder niets mee, het was gewoon droogquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gimme a breakIk ben nu weer door de week thuis, dus ik zal stukje bij beetje het echt netjes maken
Een ex noemde dat altijd stofzuigen voor de koninginquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:25 schreef STING het volgende:
[..]
Bedoelde er ook verder niets mee, het was gewoon droogen herkenbaar
o, dat wist ik niet.quote:
wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:38 schreef vencodark het volgende:
Ik moet echt eens leren mijn afspraken beter/duidelijker af te spreken.
Zou met vriend in de middag naar R'dam gaan. Hij moest eerst sporten en zou op tijd laten weten welke trein we pakken, waarschijnlijk die van rond 1. Daar mocht ik ook vanuit gaan.quote:
bellen/smsen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou met vriend in de middag naar R'dam gaan. Hij moest eerst sporten en zou op tijd laten weten welke trein we pakken, waarschijnlijk die van rond 1. Daar mocht ik ook vanuit gaan.
Nu heb ik nog niets gehoord en ik begin me toch af te vragen hoe en wat. Nu zit ik in dubio of ik indd. naar Goes al moet of niet.
Tja, we hebben afgesproken dat hij het zou laten weten. Waarom moet ik dan weer erachteraan? Dat zit me beetje tegen.quote:
tja dat is balen, maar dat is zo vaak zo, dat je uiteindelijk toch zelf weer achter de mensen aan mag gaan. Maar je hebt 2 opties, of je laat het zitten en blijft gewoon thuis, of je gaat er zelf maar weer achteraan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, we hebben afgesproken dat hij het zou laten weten. Waarom moet ik dan weer erachteraan? Dat zit me beetje tegen.
Tja, het is wel onwijs irritant.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:48 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja dat is balen, maar dat is zo vaak zo, dat je uiteindelijk toch zelf weer achter de mensen aan mag gaan. Maar je hebt 2 opties, of je laat het zitten en blijft gewoon thuis, of je gaat er zelf maar weer achteraan.
tja dat is het inderdaad.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, het is wel onwijs irritant.
Ik was even bang dat ik in m'n eentje moest gaan kneuzenquote:
Hoi kneusquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:19 schreef missbehavin het volgende:
Het was ook een ontzettend schatje dat het topic opende
O vertel!!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:19 schreef missbehavin het volgende:
Het was ook een ontzettend schatje dat het topic opende
Nee hoor, ik kneus wel met je samenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was even bang dat ik in m'n eentje moest gaan kneuzen
quote:
Tofjesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:20 schreef Evie het volgende:
[..]
O vertel!!
[..]
Nee hoor, ik kneus wel met je samen
Ik ga eens leven teruglezenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zo snel blauwe plekken enzo heb
Ach zie vorig topic, ze was nogal... irritant
Vond haar best gezelligquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zo snel blauwe plekken enzo heb
Ach zie vorig topic, ze was nogal... irritant
Masochistquote:
Haar? Wie?quote:
Het had een hoogquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In tijden niet meer zo gelachen om een discussie
Jij verwoordt echt precies hoe ik erover denkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:26 schreef Evie het volgende:
Omg wat een hooghartige onterecht arrogante omhoog gevallen bimbo
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:26 schreef Evie het volgende:
Omg wat een hooghartige onterecht arrogante omhoog gevallen bimbo
Hoe oud is ze eigenlijk? Ze ziet eruit als 12.quote:
Met d'r trailer trasherige petjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe oud is ze eigenlijk? Ze ziet eruit als 12.
Smaak heeft ze wel dan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:27 schreef Royco1 het volgende:
Met jou wou ze het in ieder geval nog doen
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met d'r trailer trasherige petje
Als ze slim is, dan is dat niet een echte fotoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met d'r trailer trasherige petje
De positie voor mannenhater was toch al ingevuld door Evie?quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met jou wou ze het in ieder geval nog doen
Als je dan echt zo slim bent, dan plaats je überhaupt geen fotoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Als ze slim is, dan is dat niet een echte foto
Maar gewoon zomaar een foto
quote:
Lastig hoor, die mannenhaters allemaalquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De positie voor mannenhater was toch al ingevuld door Evie?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De positie voor mannenhater was toch al ingevuld door Evie?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja want ik ben lekker schijnt
Niet allemaal, maar een groot deel welquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Over wie gaat het?
Ik ben niet zo van de mannen! Allemaal bedriegers!
Jongetjes zijn leuker?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Over wie gaat het?
Ik ben niet zo van de mannen! Allemaal bedriegers!
He, zij zegt het en ze is toch zo slim enzo?quote:
Misschien wilde ik het wel bevestigen maar ben ik daar te verlegen voor.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, zij zegt het en ze is toch zo slim enzo?
Het zegt niks over mijn beeld van mannen, maar alles van mijn beeld van jou.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:31 schreef Evie het volgende:
![]()
En als je wilt zeggen dat ik alle mannen haat, dan is je beeld van alle mannen wel heel naar
Ratio en gevoel zijn 2 niet zo zeer gelijke dingenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, zij zegt het en ze is toch zo slim enzo?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zegt niks over mijn beeld van mannen, maar alles van mijn beeld van jou.
Uhuhquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien wilde ik het wel bevestigen maar ben ik daar te verlegen voor.
Maar fijn dat je weer van het slechte uitgaat
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Ratio en gevoel zijn 2 niet zo zeer gelijke dingen
En als je zo arrogant moet doen, dan heb je dat blijkbaar nodig, en zegt dat wel weer genoeg over je intellect.
Maar jij bent wel lekker!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus ik ben niet lekker? Godverdomme
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Maar jij bent wel lekker!![]()
Ik zou er zo een liedje over kunnen schrijven![]()
Hoop dat er mensen zijn die mij lekker vinden![]()
Lik anders effe aan je arm om te checken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus ik ben niet lekker? Godverdomme
Je zal niet voor niks één superkleine en één onduidelijke foto in je fotoboek hebben.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:35 schreef Evie het volgende:
Hoop dat er mensen zijn die mij lekker vinden![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hoor het toch liever van jou dan van haar!
Ik weet heul niet hoe jij eruit ziet
Onherkenbaarheid op en topquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zal niet voor niks één superkleine en één onduidelijke foto in je fotoboek hebben.
quote:
Klopt! Het is meer om de mensen die op basis van je fotoboek gaan roepen dat je lekker bent, de pas af te snijden.quote:
Was ruikt uberhaubt altijd lekker, mits het net schoon isquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt! Het is meer om de mensen die op basis van je fotoboek gaan roepen dat je lekker bent, de pas af te snijden.
Zijn wel echt foto's van mijquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:38 schreef missbehavin het volgende:
Maar die (idd onduidelijke) foto in je fobo is wel
Ik ging wel uit van schone was jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Was ruikt uberhaubt altijd lekker, mits het net schoon is
[..]
[..]
Zijn wel echt foto's van mij
Maar euhm sommige mensen hier weten wel hoe ik er irl uitzie![]()
Dus wellicht zie jij me ook wel een keertje![]()
Hahahaha moet zeggen dat ik biotex lang niet heb geroken...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ging wel uit van schone was ja
Maar ik vind biotex zo lekker ruiken
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Was ruikt uberhaubt altijd lekker, mits het net schoon is
[..]
[..]
Zijn wel echt foto's van mij
Maar euhm sommige mensen hier weten wel hoe ik er irl uitzie![]()
Dus wellicht zie jij me ook wel een keertje![]()
Ik doe met handwas altijd met Biotexquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahahaha moet zeggen dat ik biotex lang niet heb geroken...
Hmz... moet maar biotex kopen van de week, kan ik meegenietenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe met handwas altijd met Biotex
Op een stang fietsen gaat idd ook best wel verquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:45 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, er zijn weer zadeldieven actief... Ik ga m'n zadel maar naar huis slepen denk ik.
Ja, gelukkig heb ik het over een paardrijzadel en niet over een fietszadelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Op een stang fietsen gaat idd ook best wel ver
Hmz worden die gestolen? Jeempie.. tuig die paardenliefhebbers hedendaagsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, gelukkig heb ik het over een paardrijzadel en niet over een fietszadel
Ja, die worden gestolen. Die zadels zijn duizenden euro's waard vaak, dus doorverkopen is lucratief. Zijn vooral Oostbloklanders, gezien de signalementen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz worden die gestolen? Jeempie.. tuig die paardenliefhebbers hedendaags
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die worden gestolen. Die zadels zijn duizenden euro's waard vaak, dus doorverkopen is lucratief. Zijn vooral Oostbloklanders, gezien de signalementen.
Sjah mensen zijn nare wezens!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die worden gestolen. Die zadels zijn duizenden euro's waard vaak, dus doorverkopen is lucratief. Zijn vooral Oostbloklanders, gezien de signalementen.
Mja, het is echt klote... Je jatten alleen de zadels van +1000 euro.quote:
Ja het is wel kut ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, het is echt klote... Je jatten alleen de zadels van +1000 euro.
Kan je die dan wel zomaar gebruiken op een ander paard? Vormen die dingen zich niet naar de rug van 't peerd?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, het is echt klote... Je jatten alleen de zadels van +1000 euro.
Weet ikquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het is wel kut ja.
Mijnwas ook vanwege dat Oostbloklanders
Zadels kan je laten aanpassen. Vooral de zadels van +1000 zijn makkelijk aan te passen en goed te vormen naar zo'n beetje iedere paardenrug.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan je die dan wel zomaar gebruiken op een ander paard? Vormen die dingen zich niet naar de rug van 't peerd?
Ah, ok.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zadels kan je laten aanpassen. Vooral de zadels van +1000 zijn makkelijk aan te passen en goed te vormen naar zo'n beetje iedere paardenrug.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ikMaar ik kan er ook niets aan doen dat het de signalementen zijn.
Kutzadeldievenquote:
Hoeven ze niet voor te jatten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Zijn ook maar mensen die rond proberen te komen
Ja maar ik mag dat zeggen hequote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Zijn ook maar mensen die rond proberen te komen
Liever niet nee, maar nederlanders jatten ook. Is denk ik meer een moreel probleem dan het probleem van persé buitenlanders of nederlandersquote:
Ik zei ook nergens dat alleen buitenlanders jatten. Het zijn toevallig Oostblokkers die rondom stallen gesignaleerd zijn waarna er zadels verdwijnen. Betekent niet dat Nederlanders het niet doen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Liever niet nee, maar nederlanders jatten ook. Is denk ik meer een moreel probleem dan het probleem van persé buitenlanders of nederlanders
Wat?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahaha volgens mij ben jij alleen geïnteresseerd of die zadels jou ook passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |