abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92031266
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 10:28 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wel koud!
nakend op de noordpool heb ik het nog niet koud. Dat maakt dus heul niet uit :7
pi_92031273
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 10:29 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Hé Stuiterballetje! Kom je hier nog langs?
nee
pi_92031285
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 10:28 schreef vencodark het volgende:
Hm, vriend was de afgelopen 2 dagen beetje kortaf, haastig en maar 5 minuten aan de telefoon gehad ofzo. Althans, woensdag en vrijdag. Donderdag was het allemaal ok. Hij zegt ook dat ie zich vaag voelt maar hij weet niet waar het aan ligt. Hij lijkt zo...neutraal op alles. }:|
Nu was ik dinsdag bij hem en toen was alles leuk, vrolijk, lief etc. etc. ! *O* O+
En toch ben ik door die 2 korte telefoontjes onzeker. WHY!!!? :@
Omdat het niet is wat je verwacht of hoopt of what ever :)
pi_92031297
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 10:30 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Omdat het niet is wat je verwacht of hoopt of what ever :)
Nah ja, ik ken hem niet zo als 'neutraal'. En als ie zegt dat ie zich vaag voelt, ben ik altijd bang dat het met mij te maken heeft. :')
pi_92031617
Damn, I killed it! :o
pi_92031679
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 10:31 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nah ja, ik ken hem niet zo als 'neutraal'. En als ie zegt dat ie zich vaag voelt, ben ik altijd bang dat het met mij te maken heeft. :')
Probeer het dan toch maar aan hem uit te leggen, het hoeft niet door jou te komen, maar ook door andere dingen waar hij misschien nog niet met je over durft te praten..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 29 januari 2011 @ 10:53:16 #132
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_92031696
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 10:31 schreef vencodark het volgende:
Eigenlijk ligt het dus niet aan hem maar aan jou. Jij verzint er immers van alles bij, dat moet je niet op hem projecteren.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_92031769
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 10:53 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Eigenlijk ligt het dus niet aan hem maar aan jou. Jij verzint er immers van alles bij, dat moet je niet op hem projecteren.
Dat besef ik al te goed. :) Ik zeg ook nergens dat het aan hem ligt. Feit was alleen dat hij weinig nam/had en gewoon nogal neutraal leek. Een telefoontje van 5 minuten viel gewoon tegen.
En vorig weekend + die dinsdag en alles daarvoor, was alles helemaal fijn.
Ik vind het gewoon lastig dat ik dan tóch onzeker wordt van die korte contacten. Gek toch?
pi_92031788
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 10:52 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Probeer het dan toch maar aan hem uit te leggen, het hoeft niet door jou te komen, maar ook door andere dingen waar hij misschien nog niet met je over durft te praten..
Nah, we zien elkaar vanavond. En wie weet zijn al die minuscule onzekerheden van mij wel weg hoor. En ik weet niet of het nu zo zwaar kan zijn dat ie er met mij niet over durft te praten. Misschien slechts druk etc.
pi_92031909
ja idd, iedereen heeft wel s zn dag gewoon ff niet. En veel vrouwen willen hun gevoel dan delen terwijl veel mannen het graag zelf oplossen.

:) vanavond is het vast weer gezellig, en anders kun je er toch gewoon over beginnen, vragen of m iets dwars zit ofzo.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zaterdag 29 januari 2011 @ 11:04:51 #136
50430 Yuki
Student Midwife
pi_92031927
mogguh
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_92031964
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 11:04 schreef littledrummergirl het volgende:
ja idd, iedereen heeft wel s zn dag gewoon ff niet. En veel vrouwen willen hun gevoel dan delen terwijl veel mannen het graag zelf oplossen.

:) vanavond is het vast weer gezellig, en anders kun je er toch gewoon over beginnen, vragen of m iets dwars zit ofzo.
Ja, dat begrijp ik ook wel. Ik weet ook dat niet iedereen natuurlijk hetzelfde is en hij is een man. :+ Maar goed, wat ik ook al zei, ik zit dan toch een beetje met de gedachte dat er misschien iets is wat met mij te maken heeft. En eigenlijk is dat niet eerlijk om te denken wat als we elkaar zien is het altijd leuk en gezellig. Hij zegt de liefste dingen dus ik mag niet eens onzeker zijn. :@
pi_92031968
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 10:58 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nah, we zien elkaar vanavond. En wie weet zijn al die minuscule onzekerheden van mij wel weg hoor. En ik weet niet of het nu zo zwaar kan zijn dat ie er met mij niet over durft te praten. Misschien slechts druk etc.
Okee. succes vanavond dan :)

En wat drummer girl zegt kan best wel kloppen, ik krop ook veel gevoelens op en durf het niet snel te zeggen, ook niet tegen mensen die ik door en door vertrouw. Maar er zitten natuurlijk ook verschillen per man. Ik ken je vriend niet dus kan dat niet oordelen..
pi_92031978
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 11:04 schreef Yuki het volgende:
mogguh
Yuuk :*
  zaterdag 29 januari 2011 @ 11:09:55 #140
50430 Yuki
Student Midwife
pi_92032040
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 11:06 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja, dat begrijp ik ook wel. Ik weet ook dat niet iedereen natuurlijk hetzelfde is en hij is een man. :+ Maar goed, wat ik ook al zei, ik zit dan toch een beetje met de gedachte dat er misschien iets is wat met mij te maken heeft. En eigenlijk is dat niet eerlijk om te denken wat als we elkaar zien is het altijd leuk en gezellig. Hij zegt de liefste dingen dus ik mag niet eens onzeker zijn. :@
Dat je er wellicht geen gegronde reden voor hebt, betekent niet dat je niet onzeker mag zijn.
Het zit vast goed, maar het kan wel goed zijn om erover te praten :Y
pi_92032055
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 11:09 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dat je er wellicht geen gegronde reden voor hebt, betekent niet dat je niet onzeker mag zijn.
Het zit vast goed, maar het kan wel goed zijn om erover te praten :Y
Mja, ik wil ook niet zeuren of groter maken dan het is. :) Dat vind ik weleens een lastige keuze.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 11:11:50 #142
50430 Yuki
Student Midwife
pi_92032077
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 11:10 schreef vencodark het volgende:

[..]

Mja, ik wil ook niet zeuren of groter maken dan het is. :) Dat vind ik weleens een lastige keuze.
Dat snap ik, maar jij zit nu met een vervelend gevoel. Daar mag je toch over praten? :)
pi_92032093
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 11:11 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar jij zit nu met een vervelend gevoel. Daar mag je toch over praten? :)
Nah, het valt niet heel zwaar hoor maar is wel een beetje op de achtergrond aanwezig. Ik zie hm trouwens vanmiddag al i.p.v. vanavond. Ik ben gewoon benieuwd of ik dan merk dat alles ok is enzo.
pi_92032108
Hoi Yuki! :W
Beter onethisch dan oneetbaar
  zaterdag 29 januari 2011 @ 11:13:48 #145
50430 Yuki
Student Midwife
pi_92032115
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 11:13 schreef Watertornado het volgende:
Hoi Yuki! :W
_O-

Hey you :*
pi_92032125
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 11:13 schreef Yuki het volgende:

[..]

_O-

Hey you :*
Ok dat was eigenlijk wel heel sad.
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_92032135
praten is gewoon belangrijk, dat heeft niks met slapende honden wakker maken te maken :) je kunt hem gewoon vertellen dat je je n beetje onzeker voelt als je zo weinig van m hoort. Gewoon zonder oordeel of verwijt. Dan weet ie dat voor de volgende keer en kan ie er rekening mee houden.

Ik heb een keer zon relatie gehad waarin ik amper praatte over echt belangrijke dingen, dat wil ik echt nooit meer. Nu probeer ik ook steeds maar zoveel mogelijk op tafel te leggen wat ik voel en denk :) en ik vraag het ook vaak aan hem. ( miss wel iets te vaak :P maar moet het ook nog n beetje leren ;) )
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zaterdag 29 januari 2011 @ 11:15:59 #148
50430 Yuki
Student Midwife
pi_92032164
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 11:12 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nah, het valt niet heel zwaar hoor maar is wel een beetje op de achtergrond aanwezig. Ik zie hm trouwens vanmiddag al i.p.v. vanavond. Ik ben gewoon benieuwd of ik dan merk dat alles ok is enzo.
Laat het daar anders van afhangen :)
Ik zeg niet dat je meteen groot drama moet maken, maar je moet je ook niet geremd voelen om over je gevoel te praten omdat je dan een zeur zou zijn. Dat bedoel ik te zeggen :)
  zaterdag 29 januari 2011 @ 11:17:16 #149
50430 Yuki
Student Midwife
pi_92032190
quote:
9s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 11:14 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Ok dat was eigenlijk wel heel sad.
You made me laugh O+

Dat had ik wel ff nodig :)