Ik hou gewoon niet op met smilenquote:
Hoe komt het?quote:
Woei! Ik hoop ik vanmiddag ook niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet op met smilen
weet ik eigenlijk niet goed..... maar voor straks staat er gelukkig iets leuks op het programma en hopelijk voel me daarna beterquote:
* -Engel-geeft Royco1 een latte hazelnoot......quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
Slecht geslapen, vroeg op en een lange dag te gaan.
Ik moet volgende week. En de 2 zaterdagen daarop ook nog verjaardagen. Dure maand weer.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:06 schreef Watertornado het volgende:
Vanavond naar het feestje van mijn zusje, bedacht ik me zonet.
Oh lekker, dank je welquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel-geeft Royco1 een latte hazelnoot......
Ik ga verhuizenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moet volgende week. En de 2 zaterdagen daarop ook nog verjaardagen. Dure maand weer.
Maar het is voor een heel goed doel hequote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga verhuizen![]()
Over dure maand gesproken
Dat is beter dan 3 verjaardagen!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga verhuizen![]()
Over dure maand gesproken
Oh, goed dat je het zegt ik moet nog iets van een cadeautje regelen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moet volgende week. En de 2 zaterdagen daarop ook nog verjaardagen. Dure maand weer.
Dat dusquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
Ja heb er zin inquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar het is voor een heel goed doel he
Ik heb echt heerlijk geslapen, tot die klotewekker om 6 uur ging.quote:
Elke dag is in principe even lang hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
quote:
Scherp,quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Elke dag is in principe even lang hoor.
Strandquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
Vandaag maar even een familie dagje ingelast. op naar ooms en tantes en die ouwe van me.
Scheelt dat ze vlak bij het strand wonen en het super weer is!
Ik sliep rond 3 uur en was om kwart voor 7 weer wakker.quote:
Wel koud!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
Vandaag maar even een familie dagje ingelast. op naar ooms en tantes en die ouwe van me.
Hé Stuiterballetje! Kom je hier nog langs?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |