Das kutquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:39 schreef vencodark het volgende:
Oh no, mijn broertje is na bijna 4 jaar weer vrijgezel!
Arm broertjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:39 schreef vencodark het volgende:
Oh no, mijn broertje is na bijna 4 jaar weer vrijgezel!
True Truequote:
Valt mee. Hij heeft het zelf beëindigt. Zij wil huisje, boompje, beestje. Hij wil nog reizen en iets van de wereld zijn. Daarbij is ook de liefde gewoon minder geworden.quote:
Ik hou gewoon niet op met smilenquote:
Hoe komt het?quote:
Woei! Ik hoop ik vanmiddag ook niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet op met smilen
weet ik eigenlijk niet goed..... maar voor straks staat er gelukkig iets leuks op het programma en hopelijk voel me daarna beterquote:
* -Engel-geeft Royco1 een latte hazelnoot......quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
Slecht geslapen, vroeg op en een lange dag te gaan.
Ik moet volgende week. En de 2 zaterdagen daarop ook nog verjaardagen. Dure maand weer.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:06 schreef Watertornado het volgende:
Vanavond naar het feestje van mijn zusje, bedacht ik me zonet.
Oh lekker, dank je welquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel-geeft Royco1 een latte hazelnoot......
Ik ga verhuizenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moet volgende week. En de 2 zaterdagen daarop ook nog verjaardagen. Dure maand weer.
Maar het is voor een heel goed doel hequote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga verhuizen![]()
Over dure maand gesproken
Dat is beter dan 3 verjaardagen!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga verhuizen![]()
Over dure maand gesproken
Oh, goed dat je het zegt ik moet nog iets van een cadeautje regelen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moet volgende week. En de 2 zaterdagen daarop ook nog verjaardagen. Dure maand weer.
Dat dusquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
Ja heb er zin inquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar het is voor een heel goed doel he
Ik heb echt heerlijk geslapen, tot die klotewekker om 6 uur ging.quote:
Elke dag is in principe even lang hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
quote:
Scherp,quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Elke dag is in principe even lang hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |