hey meisjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:18 schreef missbehavin het volgende:
Stomme kou, de auto wil niet starten
Ik wilde zoonlief naar zijn vader brengen, want zijn auto startte ook al nietquote:
Papa's zijn liefquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wilde zoonlief naar zijn vader brengen, want zijn auto startte ook al niet. Maar mijn vader was toevallig in de stad, die komt zo hier heen. Daddy to the rescue, once again
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Papa's zijn liefen ongelooflijk niet tactisch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, het zijn soms ook lompe horkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en ongelooflijk niet tactisch!
Nou ja, pa die belde gister met de mededeling. En het kwam heel erg onverschillig over en eigenlijk meer als een, ik moet het je vertellen, maar eigenlijk boeit het me geen ene fuck.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja, het zijn soms ook lompe horken
What happened?
Ai. Ja, dat is lastig. Van hem ook wel begrijpelijk, ergens... Maar wel fijn dat je er met 'm over kan pratenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou ja, pa die belde gister met de mededeling. En het kwam heel erg onverschillig over en eigenlijk meer als een, ik moet het je vertellen, maar eigenlijk boeit het me geen ene fuck.
Op zich kan ik me dat ook wel weer voorstellen, het was een broer van mn moeder, en mn pa is van haar gescheiden en later is ze ook overleden. Hij heeft vrij weinig meer met die familie.
Alleen een iets tactischere bewoording had misschien wel fijn geweest. Voor mij is het natuurlijk makkelijk lullen achteraf en zal hem er zo wel even op aanspreken vanmiddagHij heeft nog veel te leren op het communicatie vlak met zijn kinderen. Gaat wel al heel erg de goede kant op
Ja dat kan moeilijk zijn he... Maar fijn dat het wel beter is dan eerst.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou ja, pa die belde gister met de mededeling. En het kwam heel erg onverschillig over en eigenlijk meer als een, ik moet het je vertellen, maar eigenlijk boeit het me geen ene fuck.
Op zich kan ik me dat ook wel weer voorstellen, het was een broer van mn moeder, en mn pa is van haar gescheiden en later is ze ook overleden. Hij heeft vrij weinig meer met die familie.
Alleen een iets tactischere bewoording had misschien wel fijn geweest. Voor mij is het natuurlijk makkelijk lullen achteraf en zal hem er zo wel even op aanspreken vanmiddagHij heeft nog veel te leren op het communicatie vlak met zijn kinderen. Gaat wel al heel erg de goede kant op
het is een techneut in hart en nieren.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ai. Ja, dat is lastig. Van hem ook wel begrijpelijk, ergens... Maar wel fijn dat je er met 'm over kan praten
Mijn vader begint ook steeds meer te leren, over wat goed en slecht aan komt bij mij
Vaders horen atactische lompe horken te zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ai. Ja, dat is lastig. Van hem ook wel begrijpelijk, ergens... Maar wel fijn dat je er met 'm over kan praten
Mijn vader begint ook steeds meer te leren, over wat goed en slecht aan komt bij mij
verlichting uit, je achterruit verwarming uit, dan gaat het opladen wat snellerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:34 schreef missbehavin het volgende:
Fijn, auto doet het weer. Nu moet ik dus rond gaan rijden om 'm op te laden. Waar ik heul geen tijd voor heb
Gevoelsmensenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het is een techneut in hart en nieren.ik lijk wat dat betreft veel meer op mn moeder, een gevoelsmens
Komt ook wel goed, hij weet nu ook waarom ik van hem een dagje shoppen voor mn verjaardag gevraagd had.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vaders horen atactische lompe horken te zijn.
Uhuh, de ruiten heb ik al gekrabd, dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
verlichting uit, je achterruit verwarming uit, dan gaat het opladen wat sneller
Dat is goed.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]vrees het ook...
de mijne is wel n lieverd op zich, maar er valt gewoon niet op n hoger niveau mee te communiceren
Dat is de mijne ook nog genoeg hoor. Maar de scherpe kantjes zijn er wat afquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vaders horen atactische lompe horken te zijn.
Jij bent je papa gewoon aan het indoctrineren?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is de mijne ook nog genoeg hoor. Maar de scherpe kantjes zijn er wat af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |