Hmz... moet maar biotex kopen van de week, kan ik meegenietenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe met handwas altijd met Biotex
Op een stang fietsen gaat idd ook best wel verquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:45 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, er zijn weer zadeldieven actief... Ik ga m'n zadel maar naar huis slepen denk ik.
Ja, gelukkig heb ik het over een paardrijzadel en niet over een fietszadelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Op een stang fietsen gaat idd ook best wel ver
Hmz worden die gestolen? Jeempie.. tuig die paardenliefhebbers hedendaagsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, gelukkig heb ik het over een paardrijzadel en niet over een fietszadel
Ja, die worden gestolen. Die zadels zijn duizenden euro's waard vaak, dus doorverkopen is lucratief. Zijn vooral Oostbloklanders, gezien de signalementen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz worden die gestolen? Jeempie.. tuig die paardenliefhebbers hedendaags
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die worden gestolen. Die zadels zijn duizenden euro's waard vaak, dus doorverkopen is lucratief. Zijn vooral Oostbloklanders, gezien de signalementen.
Sjah mensen zijn nare wezens!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die worden gestolen. Die zadels zijn duizenden euro's waard vaak, dus doorverkopen is lucratief. Zijn vooral Oostbloklanders, gezien de signalementen.
Mja, het is echt klote... Je jatten alleen de zadels van +1000 euro.quote:
Ja het is wel kut ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, het is echt klote... Je jatten alleen de zadels van +1000 euro.
Kan je die dan wel zomaar gebruiken op een ander paard? Vormen die dingen zich niet naar de rug van 't peerd?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, het is echt klote... Je jatten alleen de zadels van +1000 euro.
Weet ikquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het is wel kut ja.
Mijnwas ook vanwege dat Oostbloklanders
Zadels kan je laten aanpassen. Vooral de zadels van +1000 zijn makkelijk aan te passen en goed te vormen naar zo'n beetje iedere paardenrug.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan je die dan wel zomaar gebruiken op een ander paard? Vormen die dingen zich niet naar de rug van 't peerd?
Ah, ok.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zadels kan je laten aanpassen. Vooral de zadels van +1000 zijn makkelijk aan te passen en goed te vormen naar zo'n beetje iedere paardenrug.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ikMaar ik kan er ook niets aan doen dat het de signalementen zijn.
Kutzadeldievenquote:
Hoeven ze niet voor te jatten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Zijn ook maar mensen die rond proberen te komen
Ja maar ik mag dat zeggen hequote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Zijn ook maar mensen die rond proberen te komen
Liever niet nee, maar nederlanders jatten ook. Is denk ik meer een moreel probleem dan het probleem van persé buitenlanders of nederlandersquote:
Ik zei ook nergens dat alleen buitenlanders jatten. Het zijn toevallig Oostblokkers die rondom stallen gesignaleerd zijn waarna er zadels verdwijnen. Betekent niet dat Nederlanders het niet doen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Liever niet nee, maar nederlanders jatten ook. Is denk ik meer een moreel probleem dan het probleem van persé buitenlanders of nederlanders
Wat?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahaha volgens mij ben jij alleen geïnteresseerd of die zadels jou ook passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |