Waarom hypocriet? Bestaat er uberhaupt een land (een mens) dat zijn/haar idealen boven zijn eigen belang stelt?quote:
Een regering is geen land.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waarom hypocriet? Bestaat er uberhaupt een land (een mens) dat zijn/haar idealen boven zijn eigen belang stelt?
Ik zou het niet doen, maarja we zien morgen we hoe dit afloopt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:49 schreef -jos- het volgende:
[..]
Het leger in Egypte zijn mensen die amper 100 euro per maand verdienen. Vandaag heeft het leger zich vriendschappelijk getoond tegenover het volk. Als ze morgen opeens gaan schieten verraden ze het volk, hun eigen familie, buren, vrienden, kennissen. Als jij daar militair was zou je toch ook niet random gaan schieten op een groep mensen die naar je toe loopt.
Tsja, het schiet natuurlijk ook niet echt op met die medewerkers van de Arabische Al Jazeera die toegeven "hardly" te werken hè.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:52 schreef raistlin6 het volgende:
Het lijkt allemaal nog steeds door te gaan, alleen geen duidelijke berichtgeving meer. Ik gok dat het de nieuwszenders ook niet helemaal duidelijk is wat er nu gebeurt
quote:
Sowieso is volgens mij op laste van een of andere regering alles wat live is afgesloten. Politie zal de journalisten wel tegenhoudenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:53 schreef Ludacriss het volgende:
Ik denk dat de demonstranten ook rust nodig hebben. Ze zullen morgen weer opnieuw beginnen!
Ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waarom hypocriet? Bestaat er uberhaupt een land (een mens) dat zijn/haar idealen boven zijn eigen belang stelt?
het volk wil verandering. als ze thuis blijven zitten veranderd er niets en gaat het op de oude voet verder. behalve dan dat er nog talloze protesterende burgers die herkend zijn opgepakt gaan worden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze juist niet de straat op gaan want ik denk dat dat werkelijk een bloedbad wordt en we niet kunnen meekijken.
Dat is Yoegoslavisch en eerder vanuit de Russische invloeden dan van de Arabische invloeden in onze mooie taal.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:53 schreef mu_barak_obama het volgende:
ze zei gewoon KURWA mag dat zomaar van de koran?
Whehehe viel het jou ook al opquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:53 schreef Igen het volgende:
[..]
Tsja, het schiet natuurlijk ook niet echt op met die medewerkers van de Arabische Al Jazeera die toegeven "hardly" te werken hè.
Goeie post.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je bent naief
Nee, het punt is simpelweg dat er een grote pro-israel lobby in amerika is en dat de mogelijkheid dat er in egypte een anti-westers regime zou gaan zitten, het hele M-O conflict op scherp gaat zetten vw het Suez kanaal.
Nice!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:55 schreef Oorlogsheld het volgende:
CONFIRMED! RT @NewsHour: #Egypt AP reporter says reports of policemen removing uniforms and joining the protesters
Dat is van vanmiddag, er is geen politie op straat dus ze kunnen zich ook lastig bij de protesters voegen..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:55 schreef Oorlogsheld het volgende:
CONFIRMED! RT @NewsHour: #Egypt AP reporter says reports of policemen removing uniforms and joining the protesters
Was al langer bekend.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:55 schreef Oorlogsheld het volgende:
Er word nu met scherp geschoten. Daarom is het tijd voor een traag interview op Al-Jazeera English en een advertentieblok op Al-Jazeera Arabic. Lijkt wel alsof ze alleen maar gemonteerde shots willen uitzenden en te vaak digitale ruis in de live beelden hebben.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:54 schreef bennootje het volgende:
Ik denk dat er op dit moment censuur wordt toegepast! Waar zijn de live-beelden gebleven?
dat twitter werkt echt zo irritantquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat is van vanmiddag, er is geen politie op straat dus ze kunnen zich ook lastig bij de protesters voegen..
Daarom is het hoognodig tijd dat er een onafhankelijke nieuws site komt die live uitzend ook al is het censuur op andere nieuws sites.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:57 schreef Onverlaatje het volgende:
[..]
Er word nu met scherp geschoten. Daarom is het tijd voor een traag interview op Al-Jazeera English en een advertentieblok op Al-Jazeera Arabic. Lijkt wel alsof ze alleen maar gemonteerde shots willen uitzenden en te vaak digitale ruis in de live beelden hebben.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:58 schreef no1uknow het volgende:
C0d3Fr0sty Anonymous
Protesters are clashing with the army #jan25 #egypt
5 minutes ago Favorite Retweet Reply
Toespraak Mubarakquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:59 schreef Kwaliteit het volgende:
ben uurtje weggeweest, heb ik nog iets gemist?
En nu sfeerbeelden en nog meer advertenties op Al-Jazeera Arabic en het weerpraatje van f*cking Australia op Al-Jazeera English, gevolgd door een traag docu intro blok.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:57 schreef Onverlaatje het volgende:
[..]
Er word nu met scherp geschoten. Daarom is het tijd voor een traag interview op Al-Jazeera English en een advertentieblok op Al-Jazeera Arabic. Lijkt wel alsof ze alleen maar gemonteerde shots willen uitzenden en te vaak digitale ruis in de live beelden hebben.
Leger tegen protesterende weet niemand. Dat is een tweet die werd ge-retweet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Toespraak Mubarak
Toespraak Obama
Leger tegen Protesterende.
Mooi!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:55 schreef Oorlogsheld het volgende:
sorry die was oud, ze hebben hun uniform weer aanquote:
Het is nu toch wel logisch dat het leger niet voor de prosterende is ofniet?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Leger tegen protesterende weet niemand. Dat is een tweet die werd ge-retweet.
Hebben de Amerikanen Al-Jazeera weer met bombardementen bedreigdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Niemand broadcast meer. Censuuurrr!
Dat was een Palestijnse zender, volgens mij Ramadan TVquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:59 schreef -jos- het volgende:
Vreemd dat er niet gewoon een live cam is, zelfs in gaza waren er meerdere live cams tijdens de fosfor bombardementen van Israel.
Tja. Dat zullen we morgen o.i.d. wel horen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is nu toch wel logisch dat het leger niet voor de prosterende is ofniet?
Dit zei ik al 2 uur geleden, Mubarak kan anders helemaal niet blijven.
Die komt er voorlopig nog niet, daarvoor kun je ook terecht in BUG (mobile topic)quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:02 schreef nattermann het volgende:
Wanneer komt er een autorefresh voor fok mobile?
Oke, bedankt. Erg irritant, steeds verversen op mijn mobiel, haha.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die komt er voorlopig nog niet, daarvoor kun je ook terecht in BUG (mobile topic)
dezelfde boring gezeik van die dikzakquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:01 schreef Nibb-it het volgende:
Zijn er mensen die naar Al Arabiya kijken?
Ik neem Twitter niet als bron maar me logische gedachten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Twitter is extreem onbetrouwbaar in dit soort gevallen. Door een cirkeltje van berichten overnemen is die site z'n eigen bron zonder enige vorm van verificatie.
Maar is het leger een eenheid, kan best zo zijn dat bepaalde eenheden achter de Mubarak blijven staan en anderen juist de kant van hun medeburgers kiezen. Heb het gevoel dat als de republikeinse garde in Cairo de kant van de burgers kiest de rest zal volgen. Gebeurd dat niet dan wordt het een echte chaos of bloed de opstand dood.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is nu toch wel logisch dat het leger niet voor de prosterende is ofniet?
Dit zei ik al 2 uur geleden, Mubarak kan anders helemaal niet blijven.
Oud bericht:quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:04 schreef iwannabehigh het volgende:
Hebben de Amerikanen Al Jazeera bedreigd?
hahahah, dan zullen ze hem eerst moeten vinden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:05 schreef rakotto het volgende:
Morgen wordt het of een slachtpartij of een lynchpartij voor mubarak
Die waren wel vet om te zien toen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:59 schreef -jos- het volgende:
Vreemd dat er niet gewoon een live cam is, zelfs in gaza waren er meerdere live cams tijdens de fosfor bombardementen van Israel.
Gemanipuleerd en er zijn pas sinds een paar jaar geloof ik verkiezingen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:08 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar hoe kan hij dan zo lang regeren, als ze allemaal een hekel aan hem hebben? Hij had toch ongeveer 85% stemmen van de bevolking.
Waren niet echt eerlijke verkiezingen natuurlijk hequote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:08 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar hoe kan hij dan zo lang regeren, als ze allemaal een hekel aan hem hebben? Hij had toch ongeveer 85% stemmen van de bevolking.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:08 schreef iwannabehigh het volgende:
jammer genoeg al weet ik hoe lang niks nieuws laten zienquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:07 schreef meneer_valk het volgende:
Na alle beelden van vandaag nomineer ik bij deze Al Jazeera English als internationale nieuwszender van het jaar. Top hoe ze vandaag alles in beeld hebben gebracht en vrijwel constant op de hoogte waren van alles.
Dat is ook precies mijn screenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:09 schreef Nibb-it het volgende:
[ afbeelding ]
En dan op de tv nog al Jazeera English
Let op de tijden die erbij staan. Als ze er staan is het live.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
zijn die beelden op cnn wel live?
Ik nomineer hun systeembeheerder en netwerkbeheerder tot systeem- en netwerkbeheerder van het jaar. Wat een klasse dat alles bleef draaien. Hoeveel mensen hebben er naar die streams gekeken?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:07 schreef meneer_valk het volgende:
Na alle beelden van vandaag nomineer ik bij deze Al Jazeera English als internationale nieuwszender van het jaar. Top hoe ze vandaag alles in beeld hebben gebracht en vrijwel constant op de hoogte waren van alles.
Hoe kunnen ze dat uploaden vanuit egypte zonder internet?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:12 schreef lf2 het volgende:
net gepost!
duidelijk er wordt nu gewoon echt geschoten,scherp
Ze zijn niet erg aan budgetten gebonden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:07 schreef meneer_valk het volgende:
Het zou mooi zijn als een half miljard mensen Egypte kunnen aanwijzen op een wereldmap, laat staan dat er zoveel naar een Al-Jazeera stream hebben gekeken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |