Gemanipuleerd en er zijn pas sinds een paar jaar geloof ik verkiezingen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:08 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar hoe kan hij dan zo lang regeren, als ze allemaal een hekel aan hem hebben? Hij had toch ongeveer 85% stemmen van de bevolking.
Waren niet echt eerlijke verkiezingen natuurlijk hequote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:08 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar hoe kan hij dan zo lang regeren, als ze allemaal een hekel aan hem hebben? Hij had toch ongeveer 85% stemmen van de bevolking.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:08 schreef iwannabehigh het volgende:
jammer genoeg al weet ik hoe lang niks nieuws laten zienquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:07 schreef meneer_valk het volgende:
Na alle beelden van vandaag nomineer ik bij deze Al Jazeera English als internationale nieuwszender van het jaar. Top hoe ze vandaag alles in beeld hebben gebracht en vrijwel constant op de hoogte waren van alles.
Dat is ook precies mijn screenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:09 schreef Nibb-it het volgende:
[ afbeelding ]
En dan op de tv nog al Jazeera English
Let op de tijden die erbij staan. Als ze er staan is het live.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
zijn die beelden op cnn wel live?
Ik nomineer hun systeembeheerder en netwerkbeheerder tot systeem- en netwerkbeheerder van het jaar. Wat een klasse dat alles bleef draaien. Hoeveel mensen hebben er naar die streams gekeken?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:07 schreef meneer_valk het volgende:
Na alle beelden van vandaag nomineer ik bij deze Al Jazeera English als internationale nieuwszender van het jaar. Top hoe ze vandaag alles in beeld hebben gebracht en vrijwel constant op de hoogte waren van alles.
Hoe kunnen ze dat uploaden vanuit egypte zonder internet?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:12 schreef lf2 het volgende:
net gepost!
duidelijk er wordt nu gewoon echt geschoten,scherp
Ze zijn niet erg aan budgetten gebonden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:07 schreef meneer_valk het volgende:
Het zou mooi zijn als een half miljard mensen Egypte kunnen aanwijzen op een wereldmap, laat staan dat er zoveel naar een Al-Jazeera stream hebben gekeken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |