Hebben de Amerikanen Al-Jazeera weer met bombardementen bedreigdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Niemand broadcast meer. Censuuurrr!
Dat was een Palestijnse zender, volgens mij Ramadan TVquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:59 schreef -jos- het volgende:
Vreemd dat er niet gewoon een live cam is, zelfs in gaza waren er meerdere live cams tijdens de fosfor bombardementen van Israel.
Tja. Dat zullen we morgen o.i.d. wel horen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is nu toch wel logisch dat het leger niet voor de prosterende is ofniet?
Dit zei ik al 2 uur geleden, Mubarak kan anders helemaal niet blijven.
Die komt er voorlopig nog niet, daarvoor kun je ook terecht in BUG (mobile topic)quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:02 schreef nattermann het volgende:
Wanneer komt er een autorefresh voor fok mobile?
Oke, bedankt. Erg irritant, steeds verversen op mijn mobiel, haha.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die komt er voorlopig nog niet, daarvoor kun je ook terecht in BUG (mobile topic)
dezelfde boring gezeik van die dikzakquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:01 schreef Nibb-it het volgende:
Zijn er mensen die naar Al Arabiya kijken?
Ik neem Twitter niet als bron maar me logische gedachten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Twitter is extreem onbetrouwbaar in dit soort gevallen. Door een cirkeltje van berichten overnemen is die site z'n eigen bron zonder enige vorm van verificatie.
Maar is het leger een eenheid, kan best zo zijn dat bepaalde eenheden achter de Mubarak blijven staan en anderen juist de kant van hun medeburgers kiezen. Heb het gevoel dat als de republikeinse garde in Cairo de kant van de burgers kiest de rest zal volgen. Gebeurd dat niet dan wordt het een echte chaos of bloed de opstand dood.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is nu toch wel logisch dat het leger niet voor de prosterende is ofniet?
Dit zei ik al 2 uur geleden, Mubarak kan anders helemaal niet blijven.
Oud bericht:quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:04 schreef iwannabehigh het volgende:
Hebben de Amerikanen Al Jazeera bedreigd?
hahahah, dan zullen ze hem eerst moeten vinden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:05 schreef rakotto het volgende:
Morgen wordt het of een slachtpartij of een lynchpartij voor mubarak
Die waren wel vet om te zien toen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:59 schreef -jos- het volgende:
Vreemd dat er niet gewoon een live cam is, zelfs in gaza waren er meerdere live cams tijdens de fosfor bombardementen van Israel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |