Waarom hypocriet? Bestaat er uberhaupt een land (een mens) dat zijn/haar idealen boven zijn eigen belang stelt?quote:
Een regering is geen land.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waarom hypocriet? Bestaat er uberhaupt een land (een mens) dat zijn/haar idealen boven zijn eigen belang stelt?
Ik zou het niet doen, maarja we zien morgen we hoe dit afloopt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:49 schreef -jos- het volgende:
[..]
Het leger in Egypte zijn mensen die amper 100 euro per maand verdienen. Vandaag heeft het leger zich vriendschappelijk getoond tegenover het volk. Als ze morgen opeens gaan schieten verraden ze het volk, hun eigen familie, buren, vrienden, kennissen. Als jij daar militair was zou je toch ook niet random gaan schieten op een groep mensen die naar je toe loopt.
Tsja, het schiet natuurlijk ook niet echt op met die medewerkers van de Arabische Al Jazeera die toegeven "hardly" te werken hè.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:52 schreef raistlin6 het volgende:
Het lijkt allemaal nog steeds door te gaan, alleen geen duidelijke berichtgeving meer. Ik gok dat het de nieuwszenders ook niet helemaal duidelijk is wat er nu gebeurt
quote:
Sowieso is volgens mij op laste van een of andere regering alles wat live is afgesloten. Politie zal de journalisten wel tegenhoudenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:53 schreef Ludacriss het volgende:
Ik denk dat de demonstranten ook rust nodig hebben. Ze zullen morgen weer opnieuw beginnen!
Ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waarom hypocriet? Bestaat er uberhaupt een land (een mens) dat zijn/haar idealen boven zijn eigen belang stelt?
het volk wil verandering. als ze thuis blijven zitten veranderd er niets en gaat het op de oude voet verder. behalve dan dat er nog talloze protesterende burgers die herkend zijn opgepakt gaan worden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze juist niet de straat op gaan want ik denk dat dat werkelijk een bloedbad wordt en we niet kunnen meekijken.
Dat is Yoegoslavisch en eerder vanuit de Russische invloeden dan van de Arabische invloeden in onze mooie taal.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:53 schreef mu_barak_obama het volgende:
ze zei gewoon KURWA mag dat zomaar van de koran?
Whehehe viel het jou ook al opquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:53 schreef Igen het volgende:
[..]
Tsja, het schiet natuurlijk ook niet echt op met die medewerkers van de Arabische Al Jazeera die toegeven "hardly" te werken hè.
Goeie post.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je bent naief
Nee, het punt is simpelweg dat er een grote pro-israel lobby in amerika is en dat de mogelijkheid dat er in egypte een anti-westers regime zou gaan zitten, het hele M-O conflict op scherp gaat zetten vw het Suez kanaal.
Nice!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:55 schreef Oorlogsheld het volgende:
CONFIRMED! RT @NewsHour: #Egypt AP reporter says reports of policemen removing uniforms and joining the protesters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |