In plaats van urine, spoot er bloed uit.quote:
Dus hij wou niet binnen boord? Dat wordt oprollen!quote:
Ik heb geen lullig straaltjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:19 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Vooral als je nodig moet en dan maar een lullig straaltje uit komt.
Was dat bij Turks Fruit?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dan aan Turks Fruit eigenlijk.
Ik wilde het al net als de brandslang doen, maar zelfs dat wilde hij nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:19 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dus hij wou niet binnen boord? Dat wordt oprollen!
daar heeft oldbie Harrie ooit iets over gepost, met foto's erbij...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In plaats van urine, spoot er bloed uit.
Leer dat kreng dan ook luisterenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wilde het al net als de brandslang doen, maar zelfs dat wilde hij niet.
Hij is moeilijk in de opvoedingquote:
O god, MIquote:
Laten we de dames maar niet van streek brengen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wilde het al net als de brandslang doen, maar zelfs dat wilde hij niet.
quote:
Nee, ik ben zelf al van streek genoeg door deze gebeurtenissenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:21 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Laten we de dames maar niet van streek brengen.
Een sproeier?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb geen lullig straaltje
[..]
Was dat bij Turks Fruit?
Tsss we kunnen wel wat hebben hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:21 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Laten we de dames maar niet van streek brengen.
Ze zitten dan in de auto (of zitten) hij doet zijn broek dicht en dan zit hij ertussen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb geen lullig straaltje
[..]
Was dat bij Turks Fruit?
Whehehehehequote:
Hogedrukspuitquote:
Niet bekendquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:22 schreef Balisto het volgende:
Hoeveel auditie-uitzendingen zijn er eigenlijk?
Ja maar ik weet niet meer of dat Turks Fruit wasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zitten dan in de auto (of zitten) hij doet zijn broek dicht en dan zit hij ertussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |