Alleen maar het getal 0 op de kaart?quote:
Vergeet die 1 niet!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen maar het getal 0 op de kaart?
Def P zou het gezegd kunnen hebben.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:22 schreef Ludootje het volgende:
Als ze er niet waren, werden er veel meer vrouwen aangerand!
Nou, dan had ik hem wel ff fijntjes laten weten dat dit mijn terrein isquote:
Tough chickquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, dan had ik hem wel ff fijntjes laten weten dat dit mijn terrein is
Maar dan wel zonder dick hoorquote:
Vastbinden! Dat zal'em leren!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:25 schreef Memento-Mori het volgende:
snif draadloos netwerk heeft kuren
Ik mis geen dick... aan mezelf danquote:
Ze zijn anders verdomd handig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik mis geen dick... aan mezelf dan
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
jammer dat ik geen wachtwoord heb voor t netwerk BruteBazen
Ongetwijfeld, maar toch...quote:
Ik ook niet aan mezelf, wel in mezelfquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik mis geen dick... aan mezelf dan
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet aan mezelf, wel in mezelf
Weet ik, maar 't is zo platquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Primaire levensbehoefte, is niets slechts aan hoor.
Hmmmm. is dat verstandig?quote:Op [ url=http://forum.fok.nl/topic/1598809/1/50#92006397]vrijdag 28 januari 2011 20:30[/url] schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik denk dat ik mijn netwerk HitsigeHoeren ga noemen![]()
HitsigeHoerenMetAids dan?quote:
Welk potentiele slachtoffer wel?quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
eerst uberhaupt maar een modem enzo krijgen
Ik heb nog een 14k4 liggen!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
eerst uberhaupt maar een modem enzo krijgen
hoe lang gaat het nog duren?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kan ik kansloos zonder frustratie fokken ipv shoppen uit verveling
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
19 jan. aangevraagd, 7feb was de eerste datumheb nog niks gehoord,
Dan maar iets uit je nachtkastjequote:
gelukkig vanaf volgende week wel colleges en vooral weer ovquote:
schoonmaken... bleghquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gelukkig vanaf volgende week wel colleges en vooral weer ovmoet nog dagje schoonmaken in Utrecht
Tarzan?quote:
Een dag?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:38 schreef Memento-Mori het volgende:
gelukkig vanaf volgende week wel colleges en vooral weer ovmoet nog dagje schoonmaken in Utrecht
Maak daar maar vinger vanquote:
Spiritquote:
Zet je telefoon op trillen, dan sms ik je wel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
Maak daar maar vinger vanIk heb geen machines meer
Wanneer ben je jarig?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles door de gootsteen gespoeld?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:41 schreef Spirit82 het volgende:
AIR!! Weet je wat ik net heb gedaan?!
Hint: het heeft met drank te maken...
Twee dagen eerder dan ik.quote:
Je gaat zometeen vast ook minder vaak naar je ouders toe. Hoe lang is dat reizen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:41 schreef Memento-Mori het volgende:
ja moet er wel een dag voor uittrekken aangezien de reistijd
Dat zou nog eens verspilling zijnquote:
You would knowquote:
5 uur en 5 minuten met de treinquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Je gaat zometeen vast ook minder vaak naar je ouders toe. Hoe lang is dat reizen?
Oooooh, kan je makkelijk even op en neer op een dag.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
5 uur en 5 minuten met de trein
Dat dat kan in Nederlandquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nee wacht!! Ik heb maar 1 kratje betaaldquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat zou nog eens verspilling zijn
Ik heb boodschappen gedaan en 3 kratjes bier gekocht... maar maar 2 betaald!!
Holy moly.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik heb goede verhalen over de PocketRocket gehoord...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
"verhalen"?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb goede verhalen over de PocketRocket gehoord...
Dan snap ik wel hoe jij aan zoveel geld komt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:43 schreef Spirit82 het volgende:
Dat zou nog eens verspilling zijn
Ik heb boodschappen gedaan en 3 kratjes bier gekocht... maar maar 2 betaald!!
Ja? Vertelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
mwah vind dr niks anquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dan nog... 5 uur...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Maastricht - Sneek. Ongeveer de maximale afstand.
Ja maar ik ben arm want mn ex man vertelde gister dat ik 3000¤ mag dokken voor overdracht van het huis...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan snap ik wel hoe jij aan zoveel geld komt.
Jij dacht dat jij God's gift to women was?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:46 schreef Ludootje het volgende:
Dat dat ding God's gift to women was enzo. Maar ja, ik als man kan dat natuurlijk nooit begrijpen.
Was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij dacht dat jij God's gift to women was?
Het denken kan altijd...quote:
Leuk bedrag, maar niet voor zoiets.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:46 schreef Spirit82 het volgende:
Ja maar ik ben arm want mn ex man vertelde gister dat ik 3000¤ mag dokken voor overdracht van het huis...
Goed ideequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zet je telefoon op trillen, dan sms ik je wel.
8 februariquote:
Ow wacht, ik heb je nummer niet.quote:
Nee idd... duussss die 2 gratis kratjes bier komen goed van pasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk bedrag, maar niet voor zoiets.
Als ik nou jou AirwiN cadeau doe en AirwiN jou?quote:
NLPquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Precies... Beetje NLP op loslaten en je gaat het zelf nog geloven ook.
I see what you did there...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ik nou jou AirwiN cadeau doe en AirwiN jou?
Daarmee kun je prima je ex de hersens mee inslaan ja. En dan bier na afloop.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:49 schreef Spirit82 het volgende:
Nee idd... duussss die 2 gratis kratjes bier komen goed van pas
Dat is wel echt ultiem coolquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ik nou jou AirwiN cadeau doe en AirwiN jou?
Dat maakt het lastigquote:
Ja, wat dan?quote:
Hey, elke idioot kan iets bedenken. Zolang je zélf maar gelooft dat het werkt dan werkt het. De kunst van het jezelf voor de gek houdenquote:
En dan op 9 februari, precies in 't middenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel echt ultiem cool
[..]
Dat maakt het lastig
Bord voor je kop heet dat in het Nederlandsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hey, elke idioot kan iets bedenken. Zolang je zélf maar gelooft dat het werkt dan werkt het. De kunst van het jezelf voor de gek houden
quote:
Mag ik je nummer?quote:
De seksuele innuendo die kundig verborgen werd door de woordspeling betreffende het van offreren van presentjes.quote:
Verborgen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
De seksuele innuendo die kundig verborgen werd door de woordspeling betreffende het van offreren van presentjes.
Maar dan moet ik naar stagequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan op 9 februari, precies in 't midden
Ik krijg nog steeds de hele hypotheek uitbetaald als hem iets overkomt... hmmm...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarmee kun je prima je ex de hersens mee inslaan ja. En dan bier na afloop.
Meld je ziekquote:
Precies. Maar zolang het voor jou werkt, is er niets mis mee. Met het risico om filosofisch-existentieel bezig te gaan zijn, maar wat is realiteit? De enige die dat kan bepalen ben jij zelf. En als jij een manier hebt gevonden om jou realiteit aan te laten sluiten bij wat andere mensen realiteit vinden, dan moet je dat vooral doen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bord voor je kop heet dat in het Nederlands
In de tweede weekquote:
Pffffffffffff..... mens, het is vrijdagavondquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Precies. Maar zolang het voor jou werkt, is er niets mis mee. Met het risico om filosofisch-existentieel bezig te gaan zijn, maar wat is realiteit? De enige die dat kan bepalen ben jij zelf. En als jij een manier hebt gevonden om jou realiteit aan te laten sluiten bij wat andere mensen realiteit vinden, dan moet je dat vooral doen.
En dan vroeg weer op zeker?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de tweede weekZe zien me aankomen
Maar, 's avonds kan wel
Oeh...quote:
Fair deuce.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pffffffffffff..... mens, het is vrijdagavond![]()
Back to sex!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd om zo maar eens een feestje op te zoeken![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Fair deuce.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd om zo maar eens een feestje op te zoeken
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Dan maar een keer in het weekendquote:
Love, love in a woman's heartquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat dus. Vanavond de stad in. Derrick, Jaloezie of misschien wel Kosten Koper voor een foute afsluiter.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Whehe Derrickquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat dus. Vanavond de stad in. Derrick, Jaloezie of misschien wel Kosten Koper voor een foute afsluiter.
Wat is dit nou weer voor incrowdpraat?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat dus. Vanavond de stad in. Derrick, Jaloezie of misschien wel Kosten Koper voor een foute afsluiter.
Straks vind je ons niet leukquote:
Afgelopen zaterdag nog geweest, was weer awesome!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken Utrecht.... de enige stad die je MOET kennen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor incrowdpraat?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag nog geweest, was weer awesome!Whaha, ik sta me daar altijd uit mn naat te dansenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heldentent is dat!
![]()
Euh...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ken Utrecht.... de enige stad die je MOET kennen.
Straks vinden we elkaar niet leukquote:
wie gaat wie neuken?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Straks vinden we elkaar niet leuk
Niemand niemand als we mekaar niet leuk vinden hequote:
Dan is er niks aan de hand lijkt mequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Straks vinden we elkaar niet leuk
Dan moet je maar even een hand voor je ogen houden en gewoon doen..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niemand niemand als we mekaar niet leuk vinden he
Ben je voor niks gekomenquote:
Maar dan weet ik wel of ik jullie leuk vind of nietquote:
We zijn niet allemaal zo desparate als jijquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan moet je maar even een hand voor je ogen houden en gewoon doen..
preuts gezever ook altijd.
En dan wil je ons daarna nooit meer spreken of gaan onwijs bitchen hier in singlesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dan weet ik wel of ik jullie leuk vind of niet
Ohjahquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo desparate als jij
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niemand niemand als we mekaar niet leuk vinden he
Dan zou ze helemaal niet komen...quote:
Yup... janken met je donderquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:10 schreef stbabylon het volgende:
Oi! Moet ik hier eerst een potje emo doen voor ik wat aandacht krijg!
Twee tegen één FTW!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:10 schreef MissMSX het volgende:
En dan wil je ons daarna nooit meer spreken of gaan onwijs bitchen hier in singles
Of het is wel ontzettend gezellig en ik kom vaker over de vloerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan wil je ons daarna nooit meer spreken of gaan onwijs bitchen hier in singles
Ze mag m'n pocket rocket lenenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Dan zou ze helemaal niet komen...
Wij tegen jouquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of het is wel ontzettend gezellig en ik kom vaker over de vloer
Ow ja.quote:
Klinkt als potentiele kwaliteitsdrama.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
ik ga wel snijden, vul een emmer met mijn bloed en gooi ik over jullie heenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Yup... janken met je donder
Nice, schijnt goed voor mn huid te zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ik ga wel snijden, vul een emmer met mijn bloed en gooi ik over jullie heen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:12 schreef stbabylon het volgende:
Alles voor de kijkcijfers hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Klinkt als potentiele kwaliteitsdrama.
Een red shower?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik houd wel van bloedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies. 5 topics in een uur vol enzo. En dan bannerslots gaan verkopen aan e-matching, relatieplanet en d-date. Ik zie hier een internetverdienmodel in!quote:
Mja, dr zit een lekker smaakje aan m'n eigen bloedquote:
aboquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Precies. 5 topics in een uur vol enzo. En dan bannerslots gaan verkopen aan e-matching, relatieplanet en d-date. Ik zie hier een internetverdienmodel in!
menstruatiestoornisquote:
Minimumtemperaturen? Marshallplantachtige?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:15 schreef STING het volgende:
[..]
menstruatiestoornis
M-E-N-S-T-R-U-A-T-I-E-S-T-O-O-R-N-I-S
tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut.
Je mag 20 ballen uit de bak pakken.
Sorry, moest ff.
Als ik ergens een klein beetje bloed sabbel ik het ook opquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, dr zit een lekker smaakje aan m'n eigen bloed
Die jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Minimumtemperaturen? Marshallplantachtige?
Bel Danny!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Precies. 5 topics in een uur vol enzo. En dan bannerslots gaan verkopen aan e-matching, relatieplanet en d-date. Ik zie hier een internetverdienmodel in!
Ik vind 't lekkerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik ergens een klein beetje bloed sabbel ik het ook op
Hey, dat ken ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Preciesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:16 schreef STING het volgende:
[..]
Daarom ben je natuurlijk ook nooit sjaggie
Heb je ook de neiging om andere mensen te bijten?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bijten!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:17 schreef STING het volgende:
Heb je ook de neiging om andere mensen te bijten?
Ik heb wel eens 't bloed van een ex geproefdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:17 schreef STING het volgende:
[..]
Heb je ook de neiging om andere mensen te bijten?
Foei Snuit! Doe eens niet!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah, humeur van snuit deed net een 180
Was je ex toevallig ongesteld?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel eens 't bloed van een ex geproefd
Maar nee, geen punttandjes hier
Nee, z'n vinger opengehaald aan een blikje Hertog Janquote:
Oh ja. Stom.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, vertel dat eens tegen mn oom, die moet niet dood gaan
Ah, in the line of duty dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, z'n vinger opengehaald aan een blikje Hertog Jan
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:18 schreef Ludootje het volgende:
Maar goed. De avond is jong en vol mogelijkheden. De stad lonkt.
Tabee.
P.S.: I'll just leave this here...
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vette sub url heb je geplaatst.. thnx. Ben nu wel even van slag hee.. kaaaaaaaannonne..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja. Stom.
[sub]Gecondoleerd enzo[/url]
[..]
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag nog geweest, was weer awesome!Ik was er zaterdag ook maar heb je heul niet gezien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For great justice!
En ik, geweldig als ik ben, gaf er meteen een verlichtend kusje opquote:
Ja, dat kan ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vette sub url heb je geplaatst.. thnx. Ben nu wel even van slag hee.. kaaaaaaaannonne..
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik, geweldig als ik ben, gaf er meteen een verlichtend kusje op
The f***? Ik was er vanaf een uur of een tot best laat. En ik ken jou dus ik had wel hoi gezegd of zo. Zo groot is die tent niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was er zaterdag ook maar heb je heul niet gezien!
Die Q. lag natuurlijk weer met een sloerie achter de bar..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
The f***? Ik was er vanaf een uur of een tot best laat. En ik ken jou dus ik had wel hoi gezegd of zo. Zo groot is die tent niet.
Mooi misgelopen dan?
Ik was er als ALLEREERSTE binnen tot een uur of half vijf ofzo. Dus ik moet je wel gezien hebben. Eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
The f***? Ik was er vanaf een uur of een tot best laat. En ik ken jou dus ik had wel hoi gezegd of zo. Zo groot is die tent niet.
Mooi misgelopen dan?
[..]
Ik heb wel een boel sjans met een enorm mooie dame.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die Q. lag natuurlijk weer met een sloerie achter de bar..
Dat hoor je nu net?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Onmogelijk. Ik stond de hele avond aan de bar. En ze was best leuk trouwens.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die Q. lag natuurlijk weer met een sloerie achter de bar..
om 1 uur ligt opa Q allang op bedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mooi misgelopen dan?
Op de dansvloer? Die hebben we nl. een beetje vermeden. Tussen bar en rookruimte en op de blokken aan de zijkant.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was er als ALLEREERSTE binnen tot een uur of half vijf ofzo. Dus ik moet je wel gezien hebben. Eigenlijk.Stond achterin.
Heul niet altijd! Oh ja, ik ben drie weken ouder dan jij.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
om 1 uur ligt opa Q allang op bed
Voornamelijk op de dansvloer ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Op de dansvloer? Die hebben we nl. een beetje vermeden. Tussen bar en rookruimte en op de blokken aan de zijkant.
Bwahaha, grappig dat we elkaar dan niet gezien hebben (of te dronken waren...)quote:
terecht, in de Derrick hoor je daar gewoon te staan en wulpse 27 jarige mupkes te hosselenquote:
Cool. De laatste keer dat ik daar was heb ik ook al een FOK!ker gezien. (Paultjuh).quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Bwahaha, grappig dat we elkaar dan niet gezien hebben (of te dronken waren...)
Volgende keer dat ik je spot krijg je een biertje van me.
Lolquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Cool. De laatste keer dat ik daar was heb ik ook al een FOK!ker gezien. (Paultjuh).
Ja dat zal best nuquote:
Oeh jij hebt goede ideeën zegquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:29 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga mezelf verwennen met een drankje
ik met nougat met caramelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:29 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga mezelf verwennen met een drankje
quote:
What;s your poison?quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh jij hebt goede ideeën zeg
Ik heb the usualquote:
[/bevestiging]quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Amaretto-jus. Lekker wijvendrankje
En dat is?quote:
Lieverd, dat wisten we toch allang.quote:
gegeten?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:34 schreef STING het volgende:
Amaretto heb ik dus echt nog nooit gedronken he
Het is zaaaaaaaalig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:34 schreef STING het volgende:
huuuuuuuuquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lieverd, dat wisten we toch allang.
Net als je liefde voor Angel
Ik ook niet... ben ik nu een wijf?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:34 schreef STING het volgende:
Niks sneus aanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
gegeten?zit nu echt te sneu met mn knuffel op schoot
wodka met colaquote:
Edit: Beetje ongepast zie ik net. Mijn excuses.quote:
Juist niet, biermeisjequote:
Lijkt me een logische reactie. Ik heb dagen gehuild om m'n neef en vriendinquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
gegeten?zit nu echt te sneu met mn knuffel op schoot
Nog nooit opquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tenzij die knuffel een gat heeft aan de onderkant...
Ik drink al nauwelijks en als ik drink is het Baco, vodka-jus & bierquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is zaaaaaaaalig.
Puur, met ijs, met cola, met jus...
quote:
Nee hoor, deze knuffel is te tof voor gaten!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tenzij die knuffel een gat heeft aan de onderkant...
Is het een Elmo?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee hoor, deze knuffel is te tof voor gaten!
Baco's staan op nummer 1 hier. Met bacardi blackquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:36 schreef STING het volgende:
[..]
Ik drink al nauwelijks en als ik drink is het Baco, vodka-jus & bier
Van Huppelmuts moest ik HJ kopen, de Gulp Gladiator was echter in de aanbieding. Dus beide meegenomen + zak chips en 4 repen Verkadequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
What;s your poison?
[..]
Amaretto-jus. Lekker wijvendrankje
Niet dan? Ik zie bij jou alleen een schuurfeest met veel bier voor mequote:
Wanneer kom je langs en neem je een fles vodka mee?quote:
Naisquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Baco's staan op nummer 1 hier. Met bacardi black
Ja dat moet ik maar eens doen dan, want dit kan natuurlijk niet he.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wanneer kom je langs en neem je een fles vodka mee?
Samzz als de ideale vrouw.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet dan? Ik zie bij jou alleen een schuurfeest met veel bier voor me
Volgens mij harst en bleekt hijquote:
Breezer?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:39 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb trek in zoete meuk, maar dat hebben we niet in huis.
Ja, dat klopt welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet dan? Ik zie bij jou alleen een schuurfeest met veel bier voor me
Er zitten nog salmiakbollen in m'n rode tasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:39 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb trek in zoete meuk, maar dat hebben we niet in huis.
Ik eet liever geen kruipende beestjesquote:
Is echt vele malen lekkerder dan de gewonequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:39 schreef STING het volgende:
[..]
Nais
Barcadi Black moet ik nog eens proberen
Te hard. Maar ik heb geen zin om de kou in te gaan naar de Appie.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:39 schreef MissMSX het volgende:
Er zitten nog salmiakbollen in m'n rode tas
You're speaking Chinese nowquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van Huppelmuts moest ik HJ kopen, de Gulp Gladiator was echter in de aanbieding. Dus beide meegenomen + zak chips en 4 repen Verkade
rum perensapquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik eet liever geen kruipende beestjes
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat moet ik maar eens doen dan, want dit kan natuurlijk niet he.
Hmm, klinkt niet echt aanlokkelijk eigenlijk.quote:
Daar was ik al lang over uitquote:
En toch ben ik vrijgezelquote:
Tijd om eens een echte vrouw van je te makenquote:
Rood of wit?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat klopt welMaar ik drink ook martini en wijn
Een ideale vrouw vraagt om een ideale man. Tja...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:41 schreef Samzz het volgende:
En toch ben ik vrijgezelWat doe ik fout?
je bent hier niet om me te knuffelen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liefst rood, maar ik lust ook wit en rosequote:
Pfff.... nou, vooruit, omdat jij het bent.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Te hard. Maar ik heb geen zin om de kou in te gaan naar de Appie.
Geldt je aanbod nog?
Niks, houden zo... anders loop ik jou misquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maak me gekquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tijd om eens een echte vrouw van je te maken
Goed puntquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een ideale vrouw vraagt om een ideale man. Tja...
Mja, would if I couldquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je bent hier niet om me te knuffelen?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:41 schreef MissMSX het volgende:
Pfff.... nou, vooruit, omdat jij het bent.
Je wordt echt steeds idealerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liefst rood, maar ik lust ook wit en rose
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat bood ik niet aanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wilde je naar de Appie laten gaan.
Aubergine?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
na dat 1e plaatje moest ik zo hard janken dat de rest wazig werd.
Dank uquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry, de 'g' vergetenquote:
Vanwege chipshanden geen verhaaltje ertussen maar zo ging 't ook wel denk ik.quote:
Nee, sammzquote:
Ik spreek geen chinees, maar ben niet achterlijk neequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vanwege chipshanden geen verhaaltje ertussen maar zo ging 't ook wel denk ik.
Speaking of.. ik zag vandaag dat er hier in de buurt een restaurant is met 3 grote tipi's in de tuin.quote:
Oh, da's ook bier of wat? Ik ken 't nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sorry, de 'g' vergeten
[ afbeelding ]
Oh, het was de bedoeling dat het Huppelmuts voorstelde.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ajax
nou ja, het is meervoetbal
... niet specifiek ajax
Babs, zat je eerst niet in de ochtendploeg hier? Sinds wanneer doe je ook de avondploeg?quote:
We delen graagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |