Ja. Het is onwijs klote. Ze gaat nu doen waar ze zin in heeft en alleen nog maar leuke dingen!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verschrikkelijk...Sterkte de komende tijd
Ik heb scharminkelige schoudertjesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, leukMaar niet als je al bredere schouders hebt, vind ik.
Jammer.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo, dat schiet op
Ik denk niet dat ik dat durf
Aha, maar ze is dus nog niet geheel schoon? Zwaar hoor als je dat op die leeftijd al moet meemaken of ondergaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze werken er nog aan. Vandaag zeer waarschijnlijk laatste chemo gehad. Ze is er goed ziek van geweest, maar het ergste heeft ze nu gehad. Is ook weer thuis enzo, dus niet geïsoleerd meer, zoals in het begin.
Het gaat beter indd. Beenmerg moet nog gecontroleerd worden, als dat zuiver is, dan nog 2,5 medicatie, zo begreep ik. Dus het is nog niet zo slecht als het eerst leek.
damnyouautocorrectquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:55 schreef JoeBravo het volgende:
Stephen Fry: "OMG - just sent email to a v grand public person & ended "Sending all my love" but mistyped & iPhone word-guessed "sending all my lube" :0"
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:54 schreef Tally het volgende:
Wij hebben te horen gekregen dat de vriendin van mijn schoonmoeder uitbehandeld is.
De kanker zit overal en ze is niet meer te redden.
Beetje Mr. Big, Milli Vanilli, Sophie B. Hawkins etc?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben nog van de eerste heldt van de 90's. Daarna houdt 't wel op
Ik zal er eens over nadenkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Jammer.
En ja schiet inderdaad op! Kan niet wachten
Het is niet anders. Leven is hard. Dan maar genieten van de tijd die je hebt gekregenquote:
True, maar het blijft kut natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Het is niet anders. Leven is hard. Dan maar genieten van de tijd die je hebt gekregen
O.a. jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Beetje Mr. Big, Milli Vanilli, Sophie B. Hawkins etc?
IJsselstein. Vlakbij Utrecht.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zal er eens over nadenkenWeet eigenlijk niet eens waar je woont
Kan ik me voorstellenAlles al helemaal klaar?
Ik moet dan altijd denken aan de uitspraak: "You get what everybody gets. A lifetime."quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Het is niet anders. Leven is hard. Dan maar genieten van de tijd die je hebt gekregen
Kan gebeuren... Wel een beetje jammer, maar dat heb je zelf al door denk ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
School had destijds een speciaal rooster opgesteld wie wanneer een kaartje zou sturen. Heel lief enzo, maar ik was het beetje vergeten.Ondanks dat ik wel aan haar gedacht heb.
En zij wilde heel graag kinderen.
Is dat een beetje te bereiken met het OV?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:58 schreef Tally het volgende:
[..]
IJsselstein. Vlakbij Utrecht.
Nee nog lang niet. Vandaag de geboortekaartjes bekeken en 1tje gevonden die we te gek vinden
De babykamer moet klaar voor 11 februari want dan komen de meubeltjes.
Ouwe lulquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik blijf toch een zwak voor die muziek hebben.
Klopt. Mijn vriendin was 15 toen ze Non Hodgkin kreegquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, maar ze is dus nog niet geheel schoon? Zwaar hoor als je dat op die leeftijd al moet meemaken of ondergaan.
Vanaf Utrecht de tram! Dan sta je hier bijna voor de deur!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is dat een beetje te bereiken met het OV?
Aaargh, babystress
Tram naar CS toch?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Aaargh, babystress
Sneltram!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het lijkt me nog zo'n end vanaf centraalquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Vanaf Utrecht de tram! Dan sta je hier bijna voor de deur!
Wat vreselijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Mijn vriendin was 15 toen ze Non Hodgkin kreegZe is nog steeds niet volledig hersteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |