Stiekem?quote:
Ik plaagquote:
Zonder bodystocking?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:24 schreef -Engel- het volgende:
Er komen geen foto's van mij in de bodystocking
Taalnaziquote:
Ik wilde alleen maar een foto van de bodystocking en al het manvolk trekt het hier buiten alle proportiesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:24 schreef -Engel- het volgende:
geen dankquote:
quote:
Hi YipYipquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:26 schreef Samzz het volgende:
Die reclame van Head and Shoulders met Remon Sluiter is echt
geef aub niet van deze voorzettenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar een foto van de bodystocking en al het manvolk trekt het hier buiten alle proporties
Ik ken'em nietquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi YipYip
uhm nee....JammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Hij was dubbel bedoeldquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geef aub niet van deze voorzetten
Het is een eenvoudige zwarte.... met lange mouwen..... niks bijzonders dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar een foto van de bodystocking en al het manvolk trekt het hier buiten alle proporties
Ik durfde het niet te vragenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geef aub niet van deze voorzetten
quote:
Ach, daar hebben we de R-K kerk al voor, toch?quote:
Zit dat nou lekker? Het lijkt mij echt niksquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is een eenvoudige zwarte.... met lange mouwen..... niks bijzonders dus
Dan ga ik weer.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:24 schreef -Engel- het volgende:
Oke tot laterquote:
Ik ben gefrustreerd, sorryquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil je alleen maar helpen, chagrijn
Ik vind van wel. Heb er eentje van Katy Perry en die heb ik echt heel veel gedragenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zit dat nou lekker? Het lijkt mij echt niks
quote:
Whut?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Heb er eentje van Katy Perry en die heb ik echt heel veel gedragen
Meestal wel.. mits juiste maat.. >>> dat moet ik nog testen want je kon daar niet passenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zit dat nou lekker? Het lijkt mij echt niks
En die draag je dan op feesten en partijen enzo?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Heb er eentje van Katy Perry en die heb ik echt heel veel gedragen
Hij is ontworpen door haarquote:
Neequote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En die draag je dan op feesten en partijen enzo?
Ik krijg al jeuk als ik ernaar kijk
Met voetjes of zonder?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Meestal wel.. mits juiste maat.. >>> dat moet ik nog testen want je kon daar niet passen
Omdat ze zo bedoeld zijn? Of was het retorisch?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
Waarom kunnen sommige opmerkingen je zo klote laten voelen?
Ik ben lief tegen iedereen! Zelfs Gandhi kwam bij mij tips vragen!quote:
Omdat je dat toelaatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
Waarom kunnen sommige opmerkingen je zo klote laten voelen?
Wat raar nuquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Meestal wel.. mits juiste maat.. >>> dat moet ik nog testen want je kon daar niet passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |