ik ga wel snijden, vul een emmer met mijn bloed en gooi ik over jullie heenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Yup... janken met je donder
Nice, schijnt goed voor mn huid te zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ik ga wel snijden, vul een emmer met mijn bloed en gooi ik over jullie heen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:12 schreef stbabylon het volgende:
Alles voor de kijkcijfers hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Klinkt als potentiele kwaliteitsdrama.
Een red shower?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik houd wel van bloedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies. 5 topics in een uur vol enzo. En dan bannerslots gaan verkopen aan e-matching, relatieplanet en d-date. Ik zie hier een internetverdienmodel in!quote:
Mja, dr zit een lekker smaakje aan m'n eigen bloedquote:
aboquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Precies. 5 topics in een uur vol enzo. En dan bannerslots gaan verkopen aan e-matching, relatieplanet en d-date. Ik zie hier een internetverdienmodel in!
menstruatiestoornisquote:
Minimumtemperaturen? Marshallplantachtige?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:15 schreef STING het volgende:
[..]
menstruatiestoornis
M-E-N-S-T-R-U-A-T-I-E-S-T-O-O-R-N-I-S
tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut.
Je mag 20 ballen uit de bak pakken.
Sorry, moest ff.
Als ik ergens een klein beetje bloed sabbel ik het ook opquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, dr zit een lekker smaakje aan m'n eigen bloed
Die jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Minimumtemperaturen? Marshallplantachtige?
Bel Danny!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Precies. 5 topics in een uur vol enzo. En dan bannerslots gaan verkopen aan e-matching, relatieplanet en d-date. Ik zie hier een internetverdienmodel in!
Ik vind 't lekkerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik ergens een klein beetje bloed sabbel ik het ook op
Hey, dat ken ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Preciesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:16 schreef STING het volgende:
[..]
Daarom ben je natuurlijk ook nooit sjaggie
Heb je ook de neiging om andere mensen te bijten?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bijten!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:17 schreef STING het volgende:
Heb je ook de neiging om andere mensen te bijten?
Ik heb wel eens 't bloed van een ex geproefdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:17 schreef STING het volgende:
[..]
Heb je ook de neiging om andere mensen te bijten?
Foei Snuit! Doe eens niet!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah, humeur van snuit deed net een 180
Was je ex toevallig ongesteld?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel eens 't bloed van een ex geproefd
Maar nee, geen punttandjes hier
Nee, z'n vinger opengehaald aan een blikje Hertog Janquote:
Oh ja. Stom.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, vertel dat eens tegen mn oom, die moet niet dood gaan
Ah, in the line of duty dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, z'n vinger opengehaald aan een blikje Hertog Jan
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:18 schreef Ludootje het volgende:
Maar goed. De avond is jong en vol mogelijkheden. De stad lonkt.
Tabee.
P.S.: I'll just leave this here...
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vette sub url heb je geplaatst.. thnx. Ben nu wel even van slag hee.. kaaaaaaaannonne..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja. Stom.
[sub]Gecondoleerd enzo[/url]
[..]
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag nog geweest, was weer awesome!Ik was er zaterdag ook maar heb je heul niet gezien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For great justice!
En ik, geweldig als ik ben, gaf er meteen een verlichtend kusje opquote:
Ja, dat kan ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vette sub url heb je geplaatst.. thnx. Ben nu wel even van slag hee.. kaaaaaaaannonne..
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik, geweldig als ik ben, gaf er meteen een verlichtend kusje op
The f***? Ik was er vanaf een uur of een tot best laat. En ik ken jou dus ik had wel hoi gezegd of zo. Zo groot is die tent niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was er zaterdag ook maar heb je heul niet gezien!
Die Q. lag natuurlijk weer met een sloerie achter de bar..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
The f***? Ik was er vanaf een uur of een tot best laat. En ik ken jou dus ik had wel hoi gezegd of zo. Zo groot is die tent niet.
Mooi misgelopen dan?
Ik was er als ALLEREERSTE binnen tot een uur of half vijf ofzo. Dus ik moet je wel gezien hebben. Eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
The f***? Ik was er vanaf een uur of een tot best laat. En ik ken jou dus ik had wel hoi gezegd of zo. Zo groot is die tent niet.
Mooi misgelopen dan?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |