Niks, houden zo... anders loop ik jou misquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch ben ik vrijgezelWat doe ik fout?
Maak me gekquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tijd om eens een echte vrouw van je te maken
Goed puntquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een ideale vrouw vraagt om een ideale man. Tja...
Mja, would if I couldquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je bent hier niet om me te knuffelen?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:41 schreef MissMSX het volgende:
Pfff.... nou, vooruit, omdat jij het bent.
Je wordt echt steeds idealerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liefst rood, maar ik lust ook wit en rose
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat bood ik niet aanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wilde je naar de Appie laten gaan.
Aubergine?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
na dat 1e plaatje moest ik zo hard janken dat de rest wazig werd.
Dank uquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry, de 'g' vergetenquote:
Vanwege chipshanden geen verhaaltje ertussen maar zo ging 't ook wel denk ik.quote:
Nee, sammzquote:
Ik spreek geen chinees, maar ben niet achterlijk neequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vanwege chipshanden geen verhaaltje ertussen maar zo ging 't ook wel denk ik.
Speaking of.. ik zag vandaag dat er hier in de buurt een restaurant is met 3 grote tipi's in de tuin.quote:
Oh, da's ook bier of wat? Ik ken 't nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sorry, de 'g' vergeten
[ afbeelding ]
Oh, het was de bedoeling dat het Huppelmuts voorstelde.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ajax
nou ja, het is meervoetbal
... niet specifiek ajax
Babs, zat je eerst niet in de ochtendploeg hier? Sinds wanneer doe je ook de avondploeg?quote:
We delen graagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |