Ik heb wel een boel sjans met een enorm mooie dame.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die Q. lag natuurlijk weer met een sloerie achter de bar..
Dat hoor je nu net?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, vertel dat eens tegen mn oom, die moet niet dood gaan
Onmogelijk. Ik stond de hele avond aan de bar. En ze was best leuk trouwens.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die Q. lag natuurlijk weer met een sloerie achter de bar..
om 1 uur ligt opa Q allang op bedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
The f***? Ik was er vanaf een uur of een tot best laat. En ik ken jou dus ik had wel hoi gezegd of zo. Zo groot is die tent niet.
Mooi misgelopen dan?
Op de dansvloer? Die hebben we nl. een beetje vermeden. Tussen bar en rookruimte en op de blokken aan de zijkant.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was er als ALLEREERSTE binnen tot een uur of half vijf ofzo. Dus ik moet je wel gezien hebben. Eigenlijk.Stond achterin.
Heul niet altijd! Oh ja, ik ben drie weken ouder dan jij.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
om 1 uur ligt opa Q allang op bed
Voornamelijk op de dansvloer ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Op de dansvloer? Die hebben we nl. een beetje vermeden. Tussen bar en rookruimte en op de blokken aan de zijkant.
Bwahaha, grappig dat we elkaar dan niet gezien hebben (of te dronken waren...)quote:
terecht, in de Derrick hoor je daar gewoon te staan en wulpse 27 jarige mupkes te hosselenquote:
Cool. De laatste keer dat ik daar was heb ik ook al een FOK!ker gezien. (Paultjuh).quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Bwahaha, grappig dat we elkaar dan niet gezien hebben (of te dronken waren...)
Volgende keer dat ik je spot krijg je een biertje van me.
Lolquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Cool. De laatste keer dat ik daar was heb ik ook al een FOK!ker gezien. (Paultjuh).
Ja dat zal best nuquote:
Oeh jij hebt goede ideeën zegquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:29 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga mezelf verwennen met een drankje
ik met nougat met caramelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:29 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga mezelf verwennen met een drankje
quote:
What;s your poison?quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh jij hebt goede ideeën zeg
Ik heb the usualquote:
[/bevestiging]quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Amaretto-jus. Lekker wijvendrankje
En dat is?quote:
Lieverd, dat wisten we toch allang.quote:
gegeten?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:34 schreef STING het volgende:
Amaretto heb ik dus echt nog nooit gedronken he
Het is zaaaaaaaalig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:34 schreef STING het volgende:
huuuuuuuuquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lieverd, dat wisten we toch allang.
Net als je liefde voor Angel
Ik ook niet... ben ik nu een wijf?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:34 schreef STING het volgende:
Niks sneus aanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
gegeten?zit nu echt te sneu met mn knuffel op schoot
wodka met colaquote:
Edit: Beetje ongepast zie ik net. Mijn excuses.quote:
Juist niet, biermeisjequote:
Lijkt me een logische reactie. Ik heb dagen gehuild om m'n neef en vriendinquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
gegeten?zit nu echt te sneu met mn knuffel op schoot
Nog nooit opquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tenzij die knuffel een gat heeft aan de onderkant...
Ik drink al nauwelijks en als ik drink is het Baco, vodka-jus & bierquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is zaaaaaaaalig.
Puur, met ijs, met cola, met jus...
quote:
Nee hoor, deze knuffel is te tof voor gaten!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tenzij die knuffel een gat heeft aan de onderkant...
Is het een Elmo?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee hoor, deze knuffel is te tof voor gaten!
Baco's staan op nummer 1 hier. Met bacardi blackquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:36 schreef STING het volgende:
[..]
Ik drink al nauwelijks en als ik drink is het Baco, vodka-jus & bier
Van Huppelmuts moest ik HJ kopen, de Gulp Gladiator was echter in de aanbieding. Dus beide meegenomen + zak chips en 4 repen Verkadequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
What;s your poison?
[..]
Amaretto-jus. Lekker wijvendrankje
Niet dan? Ik zie bij jou alleen een schuurfeest met veel bier voor mequote:
Wanneer kom je langs en neem je een fles vodka mee?quote:
Naisquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Baco's staan op nummer 1 hier. Met bacardi black
Ja dat moet ik maar eens doen dan, want dit kan natuurlijk niet he.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wanneer kom je langs en neem je een fles vodka mee?
Samzz als de ideale vrouw.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet dan? Ik zie bij jou alleen een schuurfeest met veel bier voor me
Volgens mij harst en bleekt hijquote:
Breezer?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:39 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb trek in zoete meuk, maar dat hebben we niet in huis.
Ja, dat klopt welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet dan? Ik zie bij jou alleen een schuurfeest met veel bier voor me
Er zitten nog salmiakbollen in m'n rode tasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:39 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb trek in zoete meuk, maar dat hebben we niet in huis.
Ik eet liever geen kruipende beestjesquote:
Is echt vele malen lekkerder dan de gewonequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:39 schreef STING het volgende:
[..]
Nais
Barcadi Black moet ik nog eens proberen
Te hard. Maar ik heb geen zin om de kou in te gaan naar de Appie.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:39 schreef MissMSX het volgende:
Er zitten nog salmiakbollen in m'n rode tas
You're speaking Chinese nowquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van Huppelmuts moest ik HJ kopen, de Gulp Gladiator was echter in de aanbieding. Dus beide meegenomen + zak chips en 4 repen Verkade
rum perensapquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik eet liever geen kruipende beestjes
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat moet ik maar eens doen dan, want dit kan natuurlijk niet he.
Hmm, klinkt niet echt aanlokkelijk eigenlijk.quote:
Daar was ik al lang over uitquote:
En toch ben ik vrijgezelquote:
Tijd om eens een echte vrouw van je te makenquote:
Rood of wit?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat klopt welMaar ik drink ook martini en wijn
Een ideale vrouw vraagt om een ideale man. Tja...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:41 schreef Samzz het volgende:
En toch ben ik vrijgezelWat doe ik fout?
je bent hier niet om me te knuffelen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liefst rood, maar ik lust ook wit en rosequote:
Pfff.... nou, vooruit, omdat jij het bent.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Te hard. Maar ik heb geen zin om de kou in te gaan naar de Appie.
Geldt je aanbod nog?
Niks, houden zo... anders loop ik jou misquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maak me gekquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tijd om eens een echte vrouw van je te maken
Goed puntquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een ideale vrouw vraagt om een ideale man. Tja...
Mja, would if I couldquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je bent hier niet om me te knuffelen?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:41 schreef MissMSX het volgende:
Pfff.... nou, vooruit, omdat jij het bent.
Je wordt echt steeds idealerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liefst rood, maar ik lust ook wit en rose
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat bood ik niet aanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wilde je naar de Appie laten gaan.
Aubergine?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
na dat 1e plaatje moest ik zo hard janken dat de rest wazig werd.
Dank uquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry, de 'g' vergetenquote:
Vanwege chipshanden geen verhaaltje ertussen maar zo ging 't ook wel denk ik.quote:
Nee, sammzquote:
Ik spreek geen chinees, maar ben niet achterlijk neequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vanwege chipshanden geen verhaaltje ertussen maar zo ging 't ook wel denk ik.
Speaking of.. ik zag vandaag dat er hier in de buurt een restaurant is met 3 grote tipi's in de tuin.quote:
Oh, da's ook bier of wat? Ik ken 't nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sorry, de 'g' vergeten
[ afbeelding ]
Oh, het was de bedoeling dat het Huppelmuts voorstelde.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ajax
nou ja, het is meervoetbal
... niet specifiek ajax
Babs, zat je eerst niet in de ochtendploeg hier? Sinds wanneer doe je ook de avondploeg?quote:
We delen graagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |