Ik heb wel een boel sjans met een enorm mooie dame.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die Q. lag natuurlijk weer met een sloerie achter de bar..
Dat hoor je nu net?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, vertel dat eens tegen mn oom, die moet niet dood gaan
Onmogelijk. Ik stond de hele avond aan de bar. En ze was best leuk trouwens.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die Q. lag natuurlijk weer met een sloerie achter de bar..
om 1 uur ligt opa Q allang op bedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
The f***? Ik was er vanaf een uur of een tot best laat. En ik ken jou dus ik had wel hoi gezegd of zo. Zo groot is die tent niet.
Mooi misgelopen dan?
Op de dansvloer? Die hebben we nl. een beetje vermeden. Tussen bar en rookruimte en op de blokken aan de zijkant.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was er als ALLEREERSTE binnen tot een uur of half vijf ofzo. Dus ik moet je wel gezien hebben. Eigenlijk.Stond achterin.
Heul niet altijd! Oh ja, ik ben drie weken ouder dan jij.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
om 1 uur ligt opa Q allang op bed
Voornamelijk op de dansvloer ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Op de dansvloer? Die hebben we nl. een beetje vermeden. Tussen bar en rookruimte en op de blokken aan de zijkant.
Bwahaha, grappig dat we elkaar dan niet gezien hebben (of te dronken waren...)quote:
terecht, in de Derrick hoor je daar gewoon te staan en wulpse 27 jarige mupkes te hosselenquote:
Cool. De laatste keer dat ik daar was heb ik ook al een FOK!ker gezien. (Paultjuh).quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Bwahaha, grappig dat we elkaar dan niet gezien hebben (of te dronken waren...)
Volgende keer dat ik je spot krijg je een biertje van me.
Lolquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Cool. De laatste keer dat ik daar was heb ik ook al een FOK!ker gezien. (Paultjuh).
Ja dat zal best nuquote:
Oeh jij hebt goede ideeën zegquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:29 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga mezelf verwennen met een drankje
ik met nougat met caramelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:29 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga mezelf verwennen met een drankje
quote:
What;s your poison?quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh jij hebt goede ideeën zeg
Ik heb the usualquote:
[/bevestiging]quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Amaretto-jus. Lekker wijvendrankje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |