Die waar ik nu in zit is minder ver reizen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of je nou in de ene of de andere kutstad zit.
Nou, Zuidplein is de overtreffende trap van Kutquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of je nou in de ene of de andere kutstad zit.
Ja dat zag ik ook. Hopelijk komt er meer vrijheid en democatrie daar zonder al te veel doden en geweld.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:07 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ze rijden met politiebusjes op de demonstranten in...
te herkenbaarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ken het gevoel. Zou mezelf kunnen laten inhuren door overbezorgde papa's... Geen vrouw in mijn buurt die aan seks denkt.
[/beginvanelkeromantischekomedieomhethoofdpersonagealsnerdneertezetten]
True!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:09 schreef Q. het volgende:
Die waar ik nu in zit is minder ver reizen.
Ja, maar niet als je zeurt en je in kuisheidsgordelbloesjes met frummeltjes hijstquote:
is dat ooit nodig dan?quote:
Gelukkig heb ik er maar eentje en doe ik die niet aan als ik naar jou toe ga, goed?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar niet als je zeurt en je in kuisheidsgordelbloesjes met frummeltjes hijst
Ik ga het zien over 10 min. Gister fijn gepraat aan de telefoon, maar ze klinkt slecht. Heel somber en futloosquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, soms heb je dat... Hoe is het met je moeder dan?
Mijn neef wordt nooit meer beter
behalve bij roestquote:
Dat lijkt me een uitstekend plan!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik er maar eentje en doe ik die niet aan als ik naar jou toe ga, goed?
Ja, die is idd niet zo gepast, ik zag het toen ik al gedrukt had. Maar hij heeft er vrede mee, nou ja, veel meer kan je ook niet, eigenlijk heeft iedereen dat en voor nu gaat het heel goed met hem, gelukkig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga het zien over 10 min. Gister fijn gepraat aan de telefoon, maar ze klinkt slecht. Heel somber en futloos
Vreselijk van je neef
Maarem... Ik vind die smiley erachter wel wat cru
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ken het gevoel. Zou mezelf kunnen laten inhuren door overbezorgde papa's... Geen vrouw in mijn buurt die aan seks denkt.
[/beginvanelkeromantischekomedieomhethoofdpersonagealsnerdneertezetten]
oef, dan kom ik goed weg.quote:
quote:
Je kan niet anders idd. Zo heeft ie wss nog een beetje rust, ipv een eeuwige strijd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die is idd niet zo gepast, ik zag het toen ik al gedrukt had. Maar hij heeft er vrede mee, nou ja, veel meer kan je ook niet, eigenlijk heeft iedereen dat en voor nu gaat het heel goed met hem, gelukkig.
Sterkte
Is er dan niemand die jou kan ontdooien?quote:
But then I hitquote:
Alleen zonder jou erbijquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:14 schreef Ludootje het volgende:
Wordt er trouwens nog wel eens wat gemeet hierzo of wat?
Hij is getrouwd en heeft pas geleden een dochter gekregenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je kan niet anders idd. Zo heeft ie wss nog een beetje rust, ipv een eeuwige strijd.
Thanks meisjullie ook
Dat is duidelijk. Gun die jongen ook eens een goede dagquote:
Zaterdag is er een orgie/meet/verjaardag bij El_Mataquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:14 schreef Ludootje het volgende:
Wordt er trouwens nog wel eens wat gemeet hierzo of wat?
quote:Hij: enkel bij een spannings versterker
Hij: dus een gemeenschappelijke collector
Hij: zoals het dan mooi heet
Hij: maar jou voorkeur is toch 1e schema?
Ik: mwah
Ik: gevoelsmatig wel ja
Hij: want?
Ik: dat zegt mijn gevoel
Ik:
Hij: ja, maar waarom zegt je gevoel dat/
Hij: waarom bv niet 3 buizen
heb ik bij drie keer die uitspraak bingo?quote:
Sterkte met je moeder,en maak er wat vanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:15 schreef Yuki het volgende:
Purmerend, ouders, eten, gezellig doen enzo.
Kusjes!
Nou, knoop je rompertje maar losquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:16 schreef Samzz het volgende:
Oeh, een oude scharrel van me is terug uit Australië
quote:
Als jij een bingospelend persoon bent, vind ik het prima!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
heb ik bij drie keer die uitspraak bingo?
Hij leest mee hier?quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:15 schreef Yuki het volgende:
Purmerend, ouders, eten, gezellig doen enzo.
Kusjes!
Het is wel weer eens tijd voor een potje bimboquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:17 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Als jij een bingospelend persoon bent, vind ik het prima!
ja, bitchquote:
Gelukkig maarquote:
quote:
QFE in geval van typo en anders +1 voor gevoel voor humor.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is wel weer eens tijd voor een potje bimbo
Jezus was Joe Hitler in zijn vorige leven ofzo?quote:
Kan ie meteen weer down underquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:16 schreef Samzz het volgende:
Oeh, een oude scharrel van me is terug uit Australië
Bimbobingoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
QFE in geval van typo en anders +1 voor gevoel voor humor.
(van Lamebook) Je dochter Karma noemen en dan opvoeden als totale bitch. En dan lachen als mensen "Karma is a bitch" zeggen.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
(van Lamebook) Je dochter Karma noemen en dan opvoeden als totale bitch. En dan lachen als mensen "Karma is a bitch" zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |