nergens last van.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:38 schreef fotostarter het volgende:
Godver, servers overbelast stream valt gewoon weg
Met die wanhoopsdaad lijkt het allemaal wel begonnen plus de jongeren op internet. Zonde dat die jongen het niet mee heeft kunnen maken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:21 schreef Brawler het volgende:
[..]
Een groenteboer in Tunesië heeft zichzelf in brand gestoken uit onvrede met het beleid in dat land. Dat zorgde voor een (letterlijke) vlam in de pan.
Die viel net uit, nu doet hij het weer goedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
nergens last van.
Valt deze ook weg bij jou?
http://english.aljazeera.net/watch_now/
Ik zie weinig nieuws, vooral herhalingen van wat we al eerder hebben gezien.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:40 schreef remlof het volgende:
Zijn er nog goeie beelden? Zo ja, caps graag, ik zit in de tein.
waar zouden we zijn zonder de treinquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:40 schreef remlof het volgende:
Ja dat wel maar niet heel veel bijzonder meer, donker he.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:40 schreef remlof het volgende:
Die is waarschijnlijk ook al per heli vertrokken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:42 schreef intellectuele_user het volgende:
3 uur verstreken, en Hosni Mubarak is nog steeds nergens te bekennen.
Nix nieuws. Actuele nieuws is een beetje dood qua beelden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:40 schreef remlof het volgende:
Als hij wil blijven leven zal hij m wel gepeerd zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:42 schreef intellectuele_user het volgende:
3 uur verstreken, en Hosni Mubarak is nog steeds nergens te bekennen.
Ik niet dat je 'het leger' als een geheel kan zien in zo'n situatie als dit. De ene eenheid is misschien wel trouw aan het regime en het andere niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vetrouw dat leger nog niet echt hoor of ze aan hun kant staan. Misschien dat ze zich gewoon positioneren. Want als ze aan hun kant stonden waarom gaan ze dan met jagers de lucht in..
De boel observeren oid....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vetrouw dat leger nog niet echt hoor of ze aan hun kant staan. Misschien dat ze zich gewoon positioneren. Want als ze aan hun kant stonden waarom gaan ze dan met jagers de lucht in..
Wat willen ze doen met die jagers dan? Hun eigen volk bombarderen? Moeten ze vooral doen, dan staat binnen de kortste keren de VS en Europa bij ze op de stoep.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Al dan niet met hulp van die VSquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:42 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Als hij wil blijven leven zal hij m wel gepeerd zijn
Dat niet alleen de vraag is of de militairen hun eigen volk en families enzo wat aan willen gaan doen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:43 schreef Infection het volgende:
[..]
Wat willen ze doen met die jagers dan? Hun eigen volk bombarderen? Moeten ze vooral doen, dan staat binnen de kortste keren de VS en Europa bij ze op de stoep.
Dat gevoel heb ik ook. Die soldaten snappen ook wel dat op het moment dat je met 5 man in zo'n pantservoertuig zit dat je als je vast komt te zitten dat je je overgeeft (die voertuigen waar ze op staan te dansen) maar overall heb ik niet het idee dat die zich tegen mubarak aan het keren zijn...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ehh... nee.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:43 schreef Infection het volgende:
[..]
Wat willen ze doen met die jagers dan? Hun eigen volk bombarderen? Moeten ze vooral doen, dan staat binnen de kortste keren de VS en Europa bij ze op de stoep.
En misschien beschermen ze kritische zaken, zonder zich verder met de demonstraties te bemoeien.,quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik niet dat je 'het leger' als een geheel kan zien in zo'n situatie als dit. De ene eenheid is misschien wel trouw aan het regime en het andere niet.
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:44 schreef -jos- het volgende:
heeft er nou niemand een directe link naar een livestream? :S
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:44 schreef -jos- het volgende:
Als ze gaan "bombarderen", dan is het geen opstand meer, maar al gauw een oorlog.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ehh... nee.
Hier gaat de VS (of de NAVO/EU) echt z'n fikken niet aan branden hoor. Het blijft een nationale aangelegebheid, het zou mooi worden als de VS of EU maar bij iedere opstand in zou gaan grijpen.
Ik zelf kijk dit: http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:44 schreef -jos- het volgende:
Bedoel je op de tanks/apc's? Waarschijnlijk seinvlaggenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:43 schreef rakotto het volgende:
Weet iemand wat de andere vlaggen betekenen? Een rode vlag? Blauwe vlag? Wit is voor opgeven/vrede... Maar de rest?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
Dat had ik dus al verwacht, allemaal die linkjes naar Al Jazeera.
Al-Jazeera:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:42 schreef Onverlaatje het volgende:
Al-Jazeera:
Intens geweervuur rond regeringsgebouwen
Nederland wil vaak neutraal blijven.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nederlands nieuws, het lijkt net gecontroleerde media wat mij betreft. Bang dat wij ook in opstand gaan?
Reken maar dat de mannen die erin zaten peuken schetenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:47 schreef Black_Ninja het volgende:
Dat busje had lef zeg! Ze zullen wel moeten anders worden ze zeker gelychend maar die ging toch dwars door die mensen heen...
Neutraal blijven op wat? Revolutie is toch iets gunstigs, als vrijheid.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nederland wil vaak neutraal blijven.
Vandaar, komt voor mij wel over als treurig gedrag.
Denk pistolenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:48 schreef Black_Ninja het volgende:
Weet iemand waar die politie mee schoot wat zojuist op al jazeera was?
Triest maar was te verwachten... Lol die koppen van die gasten!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:49 schreef Aphrodyte het volgende:
Ze zijn nu het hoofdgebouw van de regering aan het plunderen
Ja ze kijken intens tevredenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:49 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Triest maar was te verwachten... Lol die koppen van die gasten!
Geen wonder dat de VS Al-Jazeera HQ wilde bombarderen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:48 schreef ethiraseth het volgende:
Al-Jazeera is echt tof. Die amper verhulde blijdschap dat dit hele gedoe de strategische positie van Amerika aantast is een verademing vergeleken met de media in het Westen.
Niet het partij gebouw?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:49 schreef Aphrodyte het volgende:
Ze zijn nu het hoofdgebouw van de regering aan het plunderen
Zoals?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:50 schreef Oorlogsheld het volgende:
Waarom zou je een stoel jatten... neem dan iets interessants mee!
Regeringen maken zich grote zorgen over de stabiliteit in het hele MO. Die stabiliteit hebben ze proberen te garanderen met dictators, en dat spelletje is nu uit.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Neutraal blijven op wat? Revolutie is toch iets gunstigs, als vrijheid.
Hoe jij het zegt komt bij mij over alsof ze noch niet de kant van Mubarak noch de kant van het volk niet wil steunen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:50 schreef Infection het volgende:
Waar kun je zien dat het regeringsgebouw geplundert word? op Al Jazeera en CNN zie ik alleen maar terugblikken.
Heb t niet goed verstaan, kan ook.quote:
nee hoor live op AJquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:50 schreef Infection het volgende:
Waar kun je zien dat het regeringsgebouw geplundert word? op Al Jazeera en CNN zie ik alleen maar terugblikken.
Ik zie dit nu op al jazeera internet live stream.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:50 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik bedoel scherp, rubber of traangas...
Mitrailleurvuurquote:Al-Jazeera:
Geweervuur kwam van politie welke terugschiet op een aantal militairen die het politiebureau proberen in te nemen.
Nee zo bedoel ik het nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Neutraal blijven op wat? Revolutie is toch iets gunstigs, als vrijheid.
Hoe jij het zegt komt bij mij over alsof ze noch niet de kant van Mubarak noch de kant van het volk niet wil steunen.
Agree!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:51 schreef rakotto het volgende:
Partijgebouw is geplunderd... En dat is het recht ook van die mensen... Allemaal dure meubelair dat gekocht is met gestolen geld van de Egyptische volk. Zolang zij maar niets anders plunderen, dan is het wel goed.
Overmeesterd idd, was vanmiddag al gebeurd volgens mij...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:52 schreef t-8one het volgende:
Hebben ze nou een tank gestolen?
Ik zie burger juichen naar een tank?
quote:Jan. 28 (Bloomberg) -- Stocks worldwide plunged the most since November, crude oil jumped and the dollar gained against the euro after protests in Egypt intensified and President Hosni Mubarak imposed a nationwide curfew. Egypt’s dollar bonds sank, pushing yields to a record high.
Ah zo oke.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het niet![]()
Nederland is héél voorzicht in het zeggen van wat ze willen.
Natuurlijk lijkt het mij dat nederland niet voor Mubarak zou kiezen.
Nederland wacht vaak af wat buitenlandse media melden, om zo ook berichtgving te doen.
En niemand tegen het zere been te schoppen.
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik doel hier niet op dat Nederland een verkeerde partij zou kiezen.
Maar dit is het gedrag wat Nederland vaker laat zien
En met Nederland, niet jij en ik, maar de macht daar boven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |