Ik niet dat je 'het leger' als een geheel kan zien in zo'n situatie als dit. De ene eenheid is misschien wel trouw aan het regime en het andere niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vetrouw dat leger nog niet echt hoor of ze aan hun kant staan. Misschien dat ze zich gewoon positioneren. Want als ze aan hun kant stonden waarom gaan ze dan met jagers de lucht in..
De boel observeren oid....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vetrouw dat leger nog niet echt hoor of ze aan hun kant staan. Misschien dat ze zich gewoon positioneren. Want als ze aan hun kant stonden waarom gaan ze dan met jagers de lucht in..
Wat willen ze doen met die jagers dan? Hun eigen volk bombarderen? Moeten ze vooral doen, dan staat binnen de kortste keren de VS en Europa bij ze op de stoep.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Al dan niet met hulp van die VSquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:42 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Als hij wil blijven leven zal hij m wel gepeerd zijn
Dat niet alleen de vraag is of de militairen hun eigen volk en families enzo wat aan willen gaan doen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:43 schreef Infection het volgende:
[..]
Wat willen ze doen met die jagers dan? Hun eigen volk bombarderen? Moeten ze vooral doen, dan staat binnen de kortste keren de VS en Europa bij ze op de stoep.
Dat gevoel heb ik ook. Die soldaten snappen ook wel dat op het moment dat je met 5 man in zo'n pantservoertuig zit dat je als je vast komt te zitten dat je je overgeeft (die voertuigen waar ze op staan te dansen) maar overall heb ik niet het idee dat die zich tegen mubarak aan het keren zijn...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ehh... nee.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:43 schreef Infection het volgende:
[..]
Wat willen ze doen met die jagers dan? Hun eigen volk bombarderen? Moeten ze vooral doen, dan staat binnen de kortste keren de VS en Europa bij ze op de stoep.
En misschien beschermen ze kritische zaken, zonder zich verder met de demonstraties te bemoeien.,quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik niet dat je 'het leger' als een geheel kan zien in zo'n situatie als dit. De ene eenheid is misschien wel trouw aan het regime en het andere niet.
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:44 schreef -jos- het volgende:
heeft er nou niemand een directe link naar een livestream? :S
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:44 schreef -jos- het volgende:
Als ze gaan "bombarderen", dan is het geen opstand meer, maar al gauw een oorlog.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ehh... nee.
Hier gaat de VS (of de NAVO/EU) echt z'n fikken niet aan branden hoor. Het blijft een nationale aangelegebheid, het zou mooi worden als de VS of EU maar bij iedere opstand in zou gaan grijpen.
Ik zelf kijk dit: http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:44 schreef -jos- het volgende:
Bedoel je op de tanks/apc's? Waarschijnlijk seinvlaggenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:43 schreef rakotto het volgende:
Weet iemand wat de andere vlaggen betekenen? Een rode vlag? Blauwe vlag? Wit is voor opgeven/vrede... Maar de rest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |