quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
Dat had ik dus al verwacht, allemaal die linkjes naar Al Jazeera.
Al-Jazeera:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:42 schreef Onverlaatje het volgende:
Al-Jazeera:
Intens geweervuur rond regeringsgebouwen
Nederland wil vaak neutraal blijven.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nederlands nieuws, het lijkt net gecontroleerde media wat mij betreft. Bang dat wij ook in opstand gaan?
Reken maar dat de mannen die erin zaten peuken schetenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:47 schreef Black_Ninja het volgende:
Dat busje had lef zeg! Ze zullen wel moeten anders worden ze zeker gelychend maar die ging toch dwars door die mensen heen...
Neutraal blijven op wat? Revolutie is toch iets gunstigs, als vrijheid.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nederland wil vaak neutraal blijven.
Vandaar, komt voor mij wel over als treurig gedrag.
Denk pistolenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:48 schreef Black_Ninja het volgende:
Weet iemand waar die politie mee schoot wat zojuist op al jazeera was?
Triest maar was te verwachten... Lol die koppen van die gasten!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:49 schreef Aphrodyte het volgende:
Ze zijn nu het hoofdgebouw van de regering aan het plunderen
Ja ze kijken intens tevredenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:49 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Triest maar was te verwachten... Lol die koppen van die gasten!
Geen wonder dat de VS Al-Jazeera HQ wilde bombarderen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:48 schreef ethiraseth het volgende:
Al-Jazeera is echt tof. Die amper verhulde blijdschap dat dit hele gedoe de strategische positie van Amerika aantast is een verademing vergeleken met de media in het Westen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |