Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Misschien wel ja, Maar ik reken er niet op.quote:
je mag wel een dagje op die van mij passen hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja![]()
!
Nee, doe maar niet... Wakkert het vast nog meer aan...
quote:
Joh, je hebt nog een heel leven voor jequote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien wel ja, Maar ik reken er niet op.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je mag wel een dagje op die van mij passen hoor
Ik denk niet dat dat kanquote:
Zou geen enkele moeite zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je mag wel een dagje op die van mij passen hoor
Oh, en jij mag dan de hele dag de pi's doenquote:
werd er ook altijd in geknepenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat kan![]()
Mijn kleuterjuf noemde me altijd al 'het meisje met de appelwangetjes'
Ooow, das ca. de leeftijd van de kinderen van de zwemlessenquote:
OKeequote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat kan![]()
Mijn kleuterjuf noemde me altijd al 'het meisje met de appelwangetjes'
Kunnen we nu nog wel doenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
werd er ook altijd in geknepen
Bij mij wel
Bis Later MPGquote:
waarschijnlijk met de kids bij oma op visite, die klaagde al dat ze ze al zolang niet heeft gezienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je al wat je morgen gaat doen?
Dat is leuk, vind ik tenminste wel, ik ga met plezier naar mijn Omaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarschijnlijk met de kids bij oma op visite, die klaagde al dat ze ze al zolang niet heeft gezien
ik ook, totdat ze ging hemelenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is leuk, vind ik tenminste wel, ik ga met plezier naar mijn Omatoe
Jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij mij wel
Nee, zij wint, echt, ik zag ze netquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:20 schreef Koen66 het volgende:
Een Wie-heeft-de-mooiste-wangen -meet, met ST en C_A
waar?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, zij wint, echt, ik zag ze net
in haar fobo toch, gekke meneerquote:
Wat zie jij er leuk uitquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij mij wel
owww jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
in haar fobo toch, gekke meneer
Ja, zoeken op haar username zal echt helpen op Facebookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owww ja
vergeet Fobo nog wel eens
Ik dacht, je hebt d'r op Feesboek gezien oid
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
coetchi coetchi coetchi lieve wangetjes
Jong, mijne zou dit jaar 102 zijn geworden en de andere 97, maar ze leven alletwee niet meer.quote:
als je goed zoekt kan je d'r vinden (ik noemde d'r hier bij d'r echte naamquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, zoeken op haar username zal echt helpen op Facebook
Ik ben ook nog jong natuurlijk Bosjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jong, mijne zou dit jaar 102 zijn geworden en de andere 97, maar ze leven alletwee niet meer.
ohja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je goed zoekt kan je d'r vinden (ik noemde d'r hier bij d'r echte naam
dank jequote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat zie jij er leuk uit![]()
Ik vergeet altijd om in Fobo's te kijken
Jij hebt ook lieve wangetjesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, zij wint, echt, ik zag ze net
Ik heb MR al gevondenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je goed zoekt kan je d'r vinden (ik noemde d'r hier bij d'r echte naam
Bij Stu weer wat minder zinvolquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dank je
Ik kijk altijd in fobo's
Niet veel jonger dan ik toch?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben ook nog jong natuurlijk Bosje
Ja, maar jij hebt van die wangetjes wangetjesquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dank je
Ik kijk altijd in fobo's
Ik maar somsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dank je
Ik kijk altijd in fobo's
Dat weet ik toch. Ik had jou al lang gevondenquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt van die wangetjes wangetjes
Jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Ik vond ze vroeger altijd irritant.... omdat iedereen er steeds aanzat
Maar dat is nu lekker over.... hoewel.... mijn man vind het soms leuk om erin te knijpen
Hahahaha ik dacht hey een nieuwequote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:30 schreef Koen66 het volgende:
hahaha Panda die TAL binnenkwam netper ongeluk
is een bewoonster van hier ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hahahaha ik dacht hey een nieuwe
wiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:32 schreef Stuart het volgende:
Ik heb 3 mensen van Fok! op mijn Facebook![]()
ik meerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:32 schreef Stuart het volgende:
Mag ook wel ten opzichte van de vorigequote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zat net een voorstukje te kijken bij een film, zie ik dat Titanic 2 uitkomt
Maar volgens mij meer actie
Ik minderquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:32 schreef Stuart het volgende:
Es70, Suikertaartje en MarijkeZwollequote:
En ik maar denken dat ik speciaal wasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:32 schreef Stuart het volgende:
Ik had Esther al veel langer en jij was 2e en nou ik kon Marijke gewoon niet weigerenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik speciaal was
Je blijft in mijn hart speciaal. Daar is geen FB voor nodig honeyquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik speciaal was
Hmhm.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had Esther al veel langer en jij was 2e en nou ik kon Marijke gewoon niet weigeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ikke heb er best veel... Koen, Kally, Graseter, Patje1987, iBenny, Zeroku, -Miauw-, Loveless85.... en uhmz....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Es70, Suikertaartje en MarijkeZwolle
OMGquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ikke heb er best veel... Koen, Kally, Graseter, Patje1987, iBenny, Zeroku, -Miauw-, Loveless85.... en uhmz....
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je blijft in mijn hart speciaal. Daar is geen FB voor nodig honey![]()
leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:36 schreef suikertaartje het volgende:
Wij gaan nog even de kinderboerderij onveilig maken
Veel plezier en tot straksquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:36 schreef suikertaartje het volgende:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:36 schreef suikertaartje het volgende:
zelfs Zerokuquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ikke heb er best veel... Koen, Kally, Graseter, Patje1987, iBenny, Zeroku, -Miauw-, Loveless85.... en uhmz....
Veel. plezier Sugarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:36 schreef suikertaartje het volgende:
Ow en Gridlok, BVO/Oidale, Crazy-M, DeZwabber, JJH, Myraela, Rauzer, Bos, Patrique,quote:
veel plezierquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:36 schreef suikertaartje het volgende:
meeste van dat groepje heb ik ook wle geloof ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jaDat was nog voor onze ruzie
Geen paar uurquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:42 schreef Koen66 het volgende:
bijna vijf uur, dan sterven de meeste SC altijd een paar uur uit
precies hetzelfde hierquote:
Bizarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow en Gridlok, BVO/Oidale, Crazy-M, DeZwabber, JJH, Myraela, Rauzer, Bos, Patrique,
Wow mijn hele facebook bestaat bijna uit fokkers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Gewoon een beetje rust hierquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:42 schreef Koen66 het volgende:
bijna vijf uur, dan sterven de meeste SC altijd een paar uur uit
Hup Hollenquote:
Hey TMFquote:
asymmetriequote:
Nooooh don't forget the orange onequote:
die blauwe kende ik nog nietquote:
En de oranje en de opstekopse?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die blauwe kende ik nog niet
is ook geen Fok standaardquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die blauwe kende ik nog niet
Hollen? Ik blijf gewoon rustig zitten, de trein rijdt maar doorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon een beetje rust hier
[..]
Hup Hollen
[..]
Hey TMF
Doe nog eensquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb ze een keer allemaal in 1 post gezet
Wel trein, geen weekend hier.quote:
jaaaquote:
Döner dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:49 schreef Panda72 het volgende:
Ik twijfel nog wat ik vanavond zal gaan eten. Zal ik toch voor de döner schotel gaan. Of zal ik iets anders eten. Weet niet of ik trek heb in döner. Het ene moment wel en het andere moment niet. Geen zin en puf om te koken in ieder geval.
Ik zou iets gezonders nemenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:49 schreef Panda72 het volgende:
Ik twijfel nog wat ik vanavond zal gaan eten. Zal ik toch voor de döner schotel gaan. Of zal ik iets anders eten. Weet niet of ik trek heb in döner. Het ene moment wel en het andere moment niet. Geen zin en puf om te koken in ieder geval.
Net deurne voorbij...quote:
doe döner schotel zonder dönerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:49 schreef Panda72 het volgende:
Een cheeseburger zonder kaasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
doe döner schotel zonder döner
Chicken sensation zonder chicken maar met sensatiequote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Komt die dan:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
en mijn eigen: [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:59 schreef Panda72 het volgende:
Wij hebben een klant meneer Bontekoe in ons bestand. Die meneer belde net. Hoor ik mijn collega zeggen 1 moment meneer Domme Koe
Gaat weer lekker daarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:59 schreef Panda72 het volgende:
Wij hebben een klant meneer Bontekoe in ons bestand. Die meneer belde net. Hoor ik mijn collega zeggen 1 moment meneer Domme Koe
Gelukkig is de goede man stokdoofquote:
Zelfmoord danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:02 schreef Stuart het volgende:
En is er NIETS meer te beleven op het forum
Zoek een leven buiten Fok!.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:02 schreef Stuart het volgende:
prsstttt koffie op m'n keyboardquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:59 schreef Panda72 het volgende:
huh??? nieleuk?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:02 schreef Stuart het volgende:
Wel met strongbows hèquote:
hahahaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
doe döner schotel zonder döner
Ik nietquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Chicken sensation zonder chicken maar met sensatie
Coooooooooooooooooooooooooooolquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Komt die dan:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
en mijn eigen: [ afbeelding ]
en dan mis ik er nog een paar![]()
quote:
quote:Flight: London (Heathrow Airport) - Amsterdam (Schiphol) -
Return Proceed to personal details GBP 114.53
Fri 11 Mar 11 - Sun 13 Mar 11
Departure: Fri 11 Mar 11 11:50 London (Heathrow Airport) - 14:15 Amsterdam (Schiphol)
Return: Sun 13 Mar 11 20:20 Amsterdam (Schiphol) - 20:50 London (Heathrow Airport)
Die van over 2 weken is ook al £106quote:
Goed Bezigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
ENNN Ik heb mijn coaxkabel gejippejeerd
Not just a pretty face dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Flesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Omg en dan zeggen ze dat ze goedkoop zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:22 schreef Stuart het volgende:
Ik vlieg ALTIJD met KLM/BA en keek net voor de lol bij EasyJet en die is op die dagen gewoon nog duurder dan beide maatschappijen
Ja, ze zijn alleen goedkoper als je bijv. op donderdag vliegt en maandag teruggaat maar dan moet ik werken dus ik moet op vrijdag heen en zondag terug en dan is EasyJet bijna altijd duurderquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omg en dan zeggen ze dat ze goedkoop zijn
Die heb ik ooit nog als singletje gekocht in 1991 geloof ikquote:
Wat een eikelsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ze zijn alleen goedkoper als je bijv. op donderdag vliegt en maandag teruggaat maar dan moet ik werken dus ik moet op vrijdag heen en zondag terug en dan is EasyJet bijna altijd duurder
Trein is wat goedkoper (119 euro) maar dan ben je langer onderweg.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:22 schreef Stuart het volgende:
Ik vlieg ALTIJD met KLM/BA en keek net voor de lol bij EasyJet en die is op die dagen gewoon nog duurder dan beide maatschappijen
1 of 2 jaar later, toen ik in groep acht zat was het een hit, dat was in 92/93quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die heb ik ooit nog als singletje gekocht in 1991 geloof ik
Voordeel daarvan is wel dat je meer bagage mee mag nemenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trein is wat goedkoper (119 euro) maar dan ben je langer onderweg.
Gezellig hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:27 schreef Panda72 het volgende:
Mijn lieve mammie belde en vroeg of ik zin had om samen met haar bij de griek te eten. Zij wil mij trakteren(de schat). Dus gaan wij strakjes gezellig samen naar de griek. Maar mij trakteren gaat mooi niet door. Ik ga haar trakteren want zij is de liefste mammie van de wereld. En die mag verwend worden.
Jou probleem van eten opgelostquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:27 schreef Panda72 het volgende:
Mijn lieve mammie belde en vroeg of ik zin had om samen met haar bij de griek te eten. Zij wil mij trakteren(de schat). Dus gaan wij strakjes gezellig samen naar de griek. Maar mij trakteren gaat mooi niet door. Ik ga haar trakteren want zij is de liefste mammie van de wereld. En die mag verwend worden.
Nirvanaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
1 of 2 jaar later, toen ik in groep acht zat was het een hit, dat was in 92/93
EN dat je meteen op ST Pancras bentquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voordeel daarvan is wel dat je meer bagage mee mag nemen
Zekersquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:27 schreef Panda72 het volgende:
jaaaaaaahquote:
Ja, dat is ZEKER een voordeel. Ik ga er toch eens naar kijken voor dat weekend in Maartquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN dat je meteen op ST Pancras bent
Preciesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vorige week mijn vadere getrakteerd bij de La Place. Ja ik kon als kerstpakket een LaPlace kaart bestellen, heb ik maar gedaan. Dus eigenlijk heeft mijn werk betaald, maar goed het gaat om het gebaar.
Gaat zeker lukken met haar is het altijd gezellig hihiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel tof, veel plezier met zijn 2en
Ik weet niet of je kosten of reistijd wilt optimaliseren, maar die 119 euro gaat als je nu boekt voor dit:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is ZEKER een voordeel. Ik ga er toch eens naar kijken voor dat weekend in Maart
Easyjet / Ryanair moet je ruim vantevoren boeken dan is het cheap, anders helemaal nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ze zijn alleen goedkoper als je bijv. op donderdag vliegt en maandag teruggaat maar dan moet ik werken dus ik moet op vrijdag heen en zondag terug en dan is EasyJet bijna altijd duurder
En LaPlace is gewoon lekker eten voor weinig, Ik was nog geen 15 euro kwijt en dat voor 2 man.quote:
Ik kom hier uit op £119quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet of je kosten of reistijd wilt optimaliseren, maar die 119 euro gaat als je nu boekt voor dit:
11 maart 10:07 Schiphol V
12:42 x 14:29 Brussel Zuid
15:26 London ST Pancras
13 maart 11:57 London St Pancras V
15:05 x 15:18 Brussel Zuid
17:51 Schiphol
Maar als je ergens anders in stapt kan het sneller zijn natuurlijk
Dat is me te ver. Ik bezoek mijn ouders in Hoofddorpquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Easyjet / Ryanair moet je ruim vantevoren boeken dan is het cheap, anders helemaal niet
Ryanair naar Eindhoven nog een idee?
Je wilt mij niet meeten, geef maar toequote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is me te ver. Ik bezoek mijn ouders in Hoofddorp
Natuurlijk wil ik dat welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je wilt mij niet meeten, geef maar toe
Vlieg dan naar Eindhoven, dan kun je hier even wat komen drinken.quote:
en dan op de trein naar Hoofddorpquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vlieg dan naar Eindhoven, dan kun je hier even wat komen drinken.
Je kan zondag wel later terug ook, maar dan gaan de prijzen meteen skyrocketenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom hier uit op £119
Ik vind dat ik die zondag dan te vroeg terug moet. Als ik vlieg heb ik meer aan mijn zondag
kan je dus lopen vanaf schipholquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is me te ver. Ik bezoek mijn ouders in Hoofddorp
BIjvoorbeeld ja. Is hooguit 2 uur volgens mij.quote:
Ik zeg DOENquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:40 schreef Koen66 het volgende:
Ryanair: Stansted - Eindhoven, 11-13 maart, laat terug, nu 45,98 GBP
Maar daar vandaan is het anderhalf met de trein naar Hoofddorp en dan ook weer terug op zondag en dan verlies ik best veel tijd in een weekendjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vlieg dan naar Eindhoven, dan kun je hier even wat komen drinken.
Ja, balen is datquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan zondag wel later terug ook, maar dan gaan de prijzen meteen skyrocketen
Stansted is echt mijlenver weg. Dat duurt wel anderhalf uur om daar te komenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:40 schreef Koen66 het volgende:
Ryanair: Stansted - Eindhoven, 11-13 maart, laat terug, nu 45,98 GBP
maar goedkoop is hetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stansted is echt mijlenver weg. Dat duurt wel anderhalf uur om daar te komen
Eindhoven heb je trouwens ook geen fuck aan als je in Hoofddorp moet zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stansted is echt mijlenver weg. Dat duurt wel anderhalf uur om daar te komen
en de rest daar in de buurtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eindhoven heb je trouwens ook geen fuck aan als je in Hoofddorp moet zijn![]()
Nou ja, je kan WEL Bos meeten natuurlijk
Niet als je ook nog naar Stansted moet eerst en vanaf Eindhoven naar Hoofddorp. Dan is het opeens veel duurderquote:
yupyupquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet als je ook nog naar Stansted moet eerst en vanaf Eindhoven naar Hoofddorp. Dan is het opeens veel duurder
Nee ik maak batchbestandenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent hapjes aan het kokkerellen?
Ik wil Bos best meeten maar dan als ik iets langer in NL ben. Verder is Eindhoven best ver voor een weekendje heen en weer treinen als ik daar zo kort benquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eindhoven heb je trouwens ook geen fuck aan als je in Hoofddorp moet zijn![]()
Nou ja, je kan WEL Bos meeten natuurlijk
Bis Laterquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee ik maak batchbestanden
Nu ben ik echt weg
batchbestandenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu ben ik echt weg
doeiselsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu ben ik echt weg
Alleen naar Spanje vind ik het fijn want Reus is best goed gelegenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:44 schreef Koen66 het volgende:
da's gewoon het probleem met Ryanair, al die alternatieve vliegvelden
Gooi een paar broodjes Bapao in de magnetronquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:45 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat zal ik gaan maken?
Poffertjes,
of een gezonde boerenkool stamppot met worteltjes.
dilemma's, dilemma's!
Bapao, dat heb ik denk ik al 15 jaar niet meer gehadquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gooi een paar broodjes Bapao in de magnetron
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Reusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen naar Spanje vind ik het fijn want Reus is best goed gelegen
wat zit er eigenlijk in Bapao?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Pak je in Eindhoven toch het vliegtuig naar Schiphol?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil Bos best meeten maar dan als ik iets langer in NL ben. Verder is Eindhoven best ver voor een weekendje heen en weer treinen als ik daar zo kort ben
Daar vlieg ik elk jaar naartoe want mijn ouders 'wonen' daar een half uur vandaan zo'n 4 maanden per jaarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
ReusDat vliegveld waren we een keer "kwijt"
Hahahahaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pak je in Eindhoven toch het vliegtuig naar Schiphol?
Ga ik zo wel doenquote:
Ligt er aan welke je kooptquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat zit er eigenlijk in Bapao?
Goed ideequote:
een soort van vleesspul in div soortenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat zit er eigenlijk in Bapao?
Ja, kip of varkensvlees toch?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een soort van vleesspul in div soorten
yep, en ze hebben het vaak ook in pikant, en ook nog rund geloof ikquote:
Dank dank dankquote:
Je hebt ook rund.quote:
Zou ik eigenlijk ook best wel weer een keertje lustenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, en ze hebben het vaak ook in pikant, en ook nog rund geloof ik
Ik heb hier een pikant en sate liggenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, en ze hebben het vaak ook in pikant, en ook nog rund geloof ik
Lekker hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt ook rund.
Vandaag nog 2 broodjes gehad. 1 kipsate en 1 rund
bosquote:
stuartquote:
Ja, dat is zo.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil Bos best meeten maar dan als ik iets langer in NL ben. Verder is Eindhoven best ver voor een weekendje heen en weer treinen als ik daar zo kort ben
Wat moet je in de fietsenwinkelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:54 schreef Koen66 het volgende:
hou op, ik krijg honger maar moet nog een uur rijden eerst
en dan nog eerst naar de fietsenwinkel voordat ik naar huis ga en eten
trevquote:
Waar ga je nu treinstations spotten?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, hotelletje gesjeft voor volgende week
Goed bezigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
We zullen elkaar dit jaar vast een keer zienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat is zo.
Zie maar een keer. London is voor mij gewoon voorlopig niet te doen, zeker niet alleen. Al heb ik wel plannen om een keer ergens heen te gaan dit jaar met een vriend, maar we weten nog niet waarheen.. Londen is wel genoemd iig.
zijn fiets halenquote:
waar ga je naar toe fles ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Kon je nergens blijven logerenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
Zomaar een idee hoor. Puur willekeurigquote:
Dit jaar alquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
We zullen elkaar dit jaar vast een keer zien
Wat moet ik me daar bij voorstellenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Bapao is een gestoomd broodje met een vulling.
De vulling kan vlees bevatten zoals rundvlees, kippenvlees, kip-saté, varkensvlees, ander vleeswaar of vegetarisch gehakt. Maar bapao's kunnen ook prima worden gevuld met zoete dingen, zoals een mix van stukjes pinda, kokos en sesam op smaak gebracht met basterdsuiker. Bapao gevuld met groente is ook mogelijk, maar dit moet groente zijn die niet te veel vocht afgeeft als ze gaar wordt, zoals wortel of ui. In Vietnam wordt er ook een hard gekookt ei als extra vulling in de bapao gedaan.
met vegetarisch gehakt wil ik het wel eens proberen
Bij de JUmbo hebben ze die volgens mijquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Bapao is een gestoomd broodje met een vulling.
De vulling kan vlees bevatten zoals rundvlees, kippenvlees, kip-saté, varkensvlees, ander vleeswaar of vegetarisch gehakt. Maar bapao's kunnen ook prima worden gevuld met zoete dingen, zoals een mix van stukjes pinda, kokos en sesam op smaak gebracht met basterdsuiker. Bapao gevuld met groente is ook mogelijk, maar dit moet groente zijn die niet te veel vocht afgeeft als ze gaar wordt, zoals wortel of ui. In Vietnam wordt er ook een hard gekookt ei als extra vulling in de bapao gedaan.
met vegetarisch gehakt wil ik het wel eens proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |