Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Omdatte daar zo goed van ken gasse, meidquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:39 schreef Barretje80 het volgende:
hehe hoe komt het toch dat jullie bij gas aan erwtensoep en bru8ine bonen denken??
daar had Ik iig nog niet aan gedacht
ik hoop hetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat tal wel een boost krijgt van xfa
Idd beetje jammerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar door er niet te zijn werk ik ook mee aan de stilligheid op TAL
Yeahquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:41 schreef Trevland het volgende:
Stu is de man, hij pakt de lapo's zoals niemand dat kan![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Tot later DM en sorry dat je 2 seconden te laat wasquote:
Jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:42 schreef MPG het volgende:
Stu... Was dit nou je 100e KSC-tpoic al?
.
Whaaaaoooooh! Bijna Marijkje knuffelenquote:
Marijke in Amsterdam?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geef Marijke zo een knuffel van me
Hmmhmm.quote:
lekker in bad aan het Fokken weer as alwaysquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Idd beetje jammer
Ik klim even uit bad, ben weer opgewarmd
Dat jouw iPhone nog steeds leeftquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Idd beetje jammer
Ja ik had het koudquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker in bad aan het Fokken weer as always![]()
Daar heb ik nog nooit gefoktquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Idd beetje jammer
Laatst had je er nog maar 64 ofzoquote:
Bazenfoon!quote:
Dat is al gauw 2 weken geleden denk ik hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Laatst had je er nog maar 64 ofzo
Ja, laatst dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is al gauw 2 weken geleden denk ik hoor![]()
Ik heb meestal de laptop in de buurt staan met muziek er opquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik verveel me altijd in bad, dus ga ik altijd op fok
Als ik in bad ga luister ik naar muziek en zorg ik dat ik iets te drinken hebquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik verveel me altijd in bad, dus ga ik altijd op fok
harstikke goedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bazenfoon!
Koen!!! Even op de eerste pagina kijken van taldan zie je hoeveel ik ben afgevallen
Tot straksquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:49 schreef Stuart het volgende:
Ik ging dus iets te eten maken
Tot over een minuut of 10 dan maar![]()
tsja, ik ze laatst al dat er raar gekeken wordt als je bij mij in bad komt zittenquote:
ik smeed wel een snood planquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:50 schreef Koen66 het volgende:
tsja, ik ze laatst al dat er raar gekeken wordt als je bij mij in bad komt zitten
Ja, natuurlijk wel, anders ben ik straks rozijntaartjequote:
Als het bij raar kijken blijft, zie ik geen probleem.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, ik ze laatst al dat er raar gekeken wordt als je bij mij in bad komt zitten
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
harstikke goedik ben trots op je
Zijn ze al zo gekrompen dat je een noeuwe BH nodig had?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:42 schreef MPG het volgende:
Stu... Was dit nou je 100e KSC-tpoic al?
.
Nieuw kloontjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk wel, anders ben ik straks rozijntaartje
smakelijk stuartquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:49 schreef Stuart het volgende:
Ik ging dus iets te eten maken
Tot over een minuut of 10 dan maar![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]nog steeds dezelfde cupmaat, maar wel 75 cm
Whoehoe van 85 naar 75
Dan is er zeker flink wat afquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]nog steeds dezelfde cupmaat, maar wel 75 cm
Whoehoe van 85 naar 75
Bij mij gaat er nooit wat van de omvang af, maar wel van mijn tietenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
nog steeds dezelfde cupmaat, maar wel 75 cm
Whoehoe van 85 naar 75
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ging net broekjes voor Thijs ophalen via Marktplaats..waren we daar, is de papa thuis met zijn twee zoons en de hond...heul gezellig allemaal.
Zeg ik tegen Thijs: ga je weer mee, gaan we boodschappen doen.
Hij: NEE! Thijs blijft hier spelen!
Ik: nou, dan ga ik weg, daaaaaaag!
Hij: dag mama!
En dan kan je dus ook zo weggaan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ging net broekjes voor Thijs ophalen via Marktplaats..waren we daar, is de papa thuis met zijn twee zoons en de hond...heul gezellig allemaal.
Dank GFquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
smakelijk stuart
en de wiki heb ik gedaan voor je
Hahahaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb het liever andersomquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij mij gaat er nooit wat van de omvang af, maar wel van mijn tieten![]()
Dan heb jij het beter voor elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mazzelsquote:
laters flesquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dank GF
De OP is ook weer aangepast dan
Laters Flesquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb het liever andersomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Have fun Toekquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:12 schreef Toekito het volgende:
ik ga mijn "Dates" zo eens ophalen op Centraal!
Ik dacht dat jij zei dat je tot half 6 moest werken, kon je eerder vrij krijgen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:12 schreef Toekito het volgende:
tot half 4 manquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zei dat je tot half 6 moest werken, kon je eerder vrij krijgen?
Geef ze een stevige knuffel van me.
Bis Later Toek
laters toekquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:12 schreef Toekito het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het liever andersomnu zit ik niet continue daarnaar te staren, maar kan me niet herinneren dat ze that big warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
broekiequote:
Ja is echt waarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu zit ik niet continue daarnaar te staren, maar kan me niet herinneren dat ze that big waren
Nu willen we natuurlijk foto's om zelf een oordeel te kunnen vellen hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja is echt waar
Maar zo op het gezicht valt het wel mee inderdaad
ik heb ze welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu willen we natuurlijk foto's om zelf een oordeel te kunnen vellen he...
GMTAquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Neuj, ik vind de mijne groot genoegquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
Zie je niet leuk....wil je een beetje van mij
Ik wil best een foto maken van mijn BH hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:22 schreef MPG het volgende:
[..]
In 2 maanden tijd ongeveer thoughquote:
Dat laatste hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil best een foto maken van mijn BH hoor
Maar dan moet ik hem eerst uit trekken
Tuurlijk mag dat maar ben toch wel een beetje jaloersquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zoveel geluk heb ik al niet, mag ik ook eens
Ja, nou, dat dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat maar ben toch wel een beetje jaloers
ik heb de dames van hier nooit IRL ontmoetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat maar ben toch wel een beetje jaloers
Dat komt nog wel, ik geeft het nog een maandje of 2 a 3quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb de dames van hier nooit IRL ontmoet
ketchupchipsmeetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:26 schreef Koen66 het volgende:
ik heb de dames van hier nooit IRL ontmoet
Een meet?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat komt nog wel, ik geeft het nog een maandje of 2 a 3
Wat langquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat komt nog wel, ik geeft het nog een maandje of 2 a 3
quote:
Nee joh, chips met ketchupsmaakquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die zijn chips verkruimeld, en daar mayo overgiet....
Maar chips met ketchup
Volgend weekend eentje staan maar weinig slaap plek dus vol, daarna zal er wel weer snel een volgende gepland wordenquote:
quote:
nee, kwam een keer op onderwerp chipssmakenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die zijn chips verkruimeld, en daar mayo overgiet....
Maar chips met ketchup
klopt, ik kon er ook al niet meer bijquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgend weekend eentje staan maar weinig slaap plek dus vol, daarna zal er wel weer snel een volgende gepland worden
Jullie met zn tweeën dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, kwam een keer op onderwerp chipssmaken
en allen ST en ik vonden ketchupsmaak wel lekker
dus dat gaan we nog een keer samen eten met de liefhebbers
Volgend weekend heb ik ook een mini meet van Talquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgend weekend eentje staan maar weinig slaap plek dus vol, daarna zal er wel weer snel een volgende gepland worden
[..]
ik dacht laat ik het maar ruim in schatten
Dat is wel jammerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, ik kon er ook al niet meer bij
Lijkt me best wel lekker, jou niet dan?quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, kwam een keer op onderwerp chipssmaken
en allen ST en ik vonden ketchupsmaak wel lekker
dus dat gaan we nog een keer samen eten met de liefhebbers
Dus dat komt ook wel goedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgend weekend heb ik ook een mini meet van Tal
Hoe bedoel je, 'bij ons'quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:28 schreef MPG het volgende:
ST!
't Wordt steeds gekker daar bij jullie:
Drie militairen vast voor mishandeling
quote:Het gaat om een 21-jarige man uit Hilversum, een 24-jarige man uit Keijenborg en een 24-jarige man uit Assen.
wuuut?? daar weet ik dan weer niks vanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgend weekend heb ik ook een mini meet van Tal
Ik ben toch wel iets langer onderweg deze keer, ach ja ben het gewent dat ik ver moet rijzenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jah ik heb er zin in
En het is maar een kwartiertje rijden
Bij Siepiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wuuut?? daar weet ik dan weer niks van
zal wel aan jouw locatie liggen ook hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:34 schreef Stuart het volgende:
Ik ken ook geen vrouwen uit de KSC eigenlijk
Wel Esther maar die komt hier nagenoeg nooit
Ja en Patrique moet 4 uur reizenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zal wel aan jouw locatie liggen ook he
Hmmm. Nou je het zegt...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel jammer
[..]
Lijkt me best wel lekker, jou niet dan?
skypequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij Siepie
In december een keer afgesproken op skype
Maar het echte meetweekend is in Maart natuurlijk![]()
Jij komt dan toch ook een dagje langs?
Siepie?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij Siepie
In december een keer afgesproken op skype
Maar het echte meetweekend is in Maart natuurlijk![]()
Jij komt dan toch ook een dagje langs?
Die bij jullie zich misdragenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, 'bij ons'
[..]
Ik denk dat mensen worden afgeschrikt door je schoonheidquote:
bijna... nog even volhouden en dan kan ik dat ook zeggenquote:
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen worden afgeschrikt door je schoonheid
Dat ben ik volgend weekend waarschijnlijk ook zo ongeveer kwijtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en Patrique moet 4 uur reizen
Kunnen we wel een keer verandering in brengenquote:
ik nog zo'n 2.5 uur hierquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
bijna... nog even volhouden en dan kan ik dat ook zeggen
Dus als 300 friezen in Venlo de boel kapot schoppen, dan ligt dat aan Venlo?quote:
Ik zit ook niet meer op skypequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
skypeVolgens mij ben ik intussen uit die groep geknikkerd
Maar staat nog wel in de planning dat maart verhaal
Ik ben toch vrij regelmatig in NLquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zal wel aan jouw locatie liggen ook he
Mijn gastoudermevrouw heet ook Siepiequote:
vond Skype echt wel leuk, net als TC overigensquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit ook niet meer op skype
Ja, want dat volk had dan geen visum mogen krijgenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus als 300 friezen in Venlo de boel kapot schoppen, dan ligt dat aan Venlo?
ik nog max een uur!quote:
Ja hij ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ben ik volgend weekend waarschijnlijk ook zo ongeveer kwijtper enkele reis
[..]
Kunnen we wel een keer verandering in brengen
Ik noem haar Siepiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn gastoudermevrouw heet ook Siepie
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, want dat volk had dan geen visum mogen krijgen
Wil ik niet lang onder weg moeten zijn dan zou ik toch een auto moeten hebben of het hier organiserenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hij ook
Daarom is de TAL-meet in maart in het noorden van het land
gaat dat allemaal nog wel door gezien de gezellige issues de laatste tijd?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hij ook
Daarom is de TAL-meet in maart in het noorden van het land
Oh, dan is ze het nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik noem haar SiepieMaar ze heet geen siepie
denk dat kally het te druk heeft om ook nog gastouder in Zwolle erbij te zijnquote:
Ik denk dat ik begin december voor het laatst op skype heb gezeten, in het begin vond ik het wel leuk, maar ik miste de scquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vond Skype echt wel leuk, net als TC overigens
Maar SC begon meer en meer een 2e plan te worden, ik snapte soms geen drol meer van de geintjes daardoor
dat weet ik toch nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:40 schreef Koen66 het volgende:
denk dat kally het te druk heeft om ook nog gastouder in Zwolle erbij te zijn
Is zeker mogelijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kunnen we wel een keer verandering in brengen
Yep het gaat gewoon door, het is allemaal betaald.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat dat allemaal nog wel door gezien de gezellige issues de laatste tijd?
Jaaaaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:42 schreef Stuart het volgende:
Oja, ik mag een keer hete kip komen eten bij Kally
Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Is zeker mogelijk.
Binnen de randstad is simpel te halen, erbuiten vergt planning.
Wanneer komen jullie naar Londonquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
maar schatjes, alles leuk en aardig en nieuwe mensen welkom enzo, maar zullen we anders gewoon hier gezellig babbelen en geen andere sc's gaan bespreken?
En jullie komen naar Londonquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaaaaIk ook
Ik hou van heet
Goed planquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
maar schatjes, alles leuk en aardig en nieuwe mensen welkom enzo, maar zullen we anders gewoon hier gezellig babbelen en geen andere sc's gaan bespreken?
Ik pak mijn agenda even voor jequote:
je hebt groot gelijk Sweetiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
Wat krijg ik er voor?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:47 schreef Pien85 het volgende:
Iemand zin om boodschappen voor me te doen?
Wat krijg ik dan van je?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:47 schreef Pien85 het volgende:
Een gelukzalig gevoel omdat je iets voorquote:
Goed ideequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
Alleen wel een nadeel dat je niet in de buurt woontquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Een gelukzalig gevoel omdat je iets voormij
hebt gedaan
Not really noquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:47 schreef Pien85 het volgende:
Ja natuuuuuuuuuuuuuurlijk!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:47 schreef Pien85 het volgende:
Gezelligheidquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
Woon en werk binnen de randstad kan dus zowat overal binnen 30 minuten wezen.quote:
Spareribsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja natuuuuuuuuuuuuuurlijk!
Wat heb je nodig?
En eet je vanavond spareribs mee?
alleen naar jou toe?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:51 schreef Stuart het volgende:
Esther is de eerste die naar London komt over 4 weken
I know!quote:
Moet je er eens een tijdje buiten wonen, dan hou je er al meteen rekening meequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Gezelligheid
[..]
Woon en werk binnen de randstad kan dus zowat overal binnen 30 minuten wezen.
Daarbuiten moet ik rekening met de tijd houden om te kunnen plannen.
Nee, maar we spreken natuurlijk wel af die dagenquote:
Misschien mag je wel blijven slapenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen wel een nadeel dat je niet in de buurt woont
Es70quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
I know!
Wel met sla hoor, en met gebakken aardappelpartjes in schil
Dan doe ik liever de boodschappen voor C_a en ga dan daar ergens in de buurt slapenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien mag je wel blijven slapen...
Tuurlijkquote:
Slaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
I know!
Wel met sla hoor, en met gebakken aardappelpartjes in schil
iksnapquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar we spreken natuurlijk wel af die dagen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan doe ik liever de boodschappen voor C_a en ga dan daar ergens in de buurt slapen![]()
Wat doet hij?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
Potverdikkeme, wat hou ik toch van Thijs![]()
Dat kan ook niet anders hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan doe ik liever de boodschappen voor C_a en ga dan daar ergens in de buurt slapen![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan ook niet anders he!
Want Thijs!
Ja Duh, want Thijsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
Wat is daar nou mis mee?quote:
Zij is al eerder in London geweest. Volgens mij 2x eerderquote:
Ik snap datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Dat is maar goed ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
Dat is hij zekerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:56 schreef Koen66 het volgende:
ik ken Thijs niet IRL, maar het lijkt me wel eenjochie
[..]
Nou, ze is er bijna nooitquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tuurlijk
Hoe kan ik haar bestaan vergeten![]()
Niks mis mee... Maare meteen blijven 'slapen'quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja Duh, want Thijs
[..]
[..]
Wat is daar nou mis mee?
Nou. Nou. Gewoon! Beetje openlijk Ca verkiezen boven Pienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja Duh, want Thijs
[..]
[..]
Wat is daar nou mis mee?
Hmmmm dat dachten wij ook toen onze kids 2.5 warenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is hij zekeren dan ook zo goed opgevoed
Oeh leuk! Doe r maar de groetjes van mijquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:51 schreef Stuart het volgende:
Esther is de eerste die naar London komt over 4 weken
C_A's wangen zijn de mooiste van de wereldquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou. Nou. Gewoon! Beetje openlijk Ca verkiezen boven Pien
Niet Ca... Toch... Iemand daar in de buurt... Toch...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zal ik doenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh leuk! Doe r maar de groetjes van mij
Ja en, zou jij toch ook doen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks mis mee... Maare meteen blijven 'slapen'!?!?
Dat doe ik niet, het gaat me meer om de woonplaats, ik ga dan niet bij C_A slapenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet Ca... Toch... Iemand daar in de buurt... Toch...?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
C_A's wangen zijn de mooiste van de wereld
Jaaaaaaa, maar dat is andersquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja en, zou jij toch ook doen?
[..]
Dat doe ik niet, het gaat me meer om de woonplaats, ik ga dan niet bij C_A slapen
Issie ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:56 schreef Koen66 het volgende:
ik ken Thijs niet IRL, maar het lijkt me wel eenjochie
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik snap dat.
Thijs vond dat wij ook een baby moesten..in de winkel zag hij een baby, zegtie: mama ook een baby?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, maar echt zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel!quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:56 schreef Trevland het volgende:
Dat is hij zekeren dan ook zo goed opgevoed
knap he, van hem?
quote:hihihi
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik had niet anders verwachtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:59 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, maar echt zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel!
Als ik niet wist, zou ik nu tegen je zeggen: "Baby makenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Issie ook
[..]
Thijs vond dat wij ook een baby moesten..in de winkel zag hij een baby, zegtie: mama ook een baby?![]()
[..]
Ja, maar echt zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel!
[..]
knap he, van hem?
[..]
hihihi
Wat dacht jij dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, maar dat is anders.
Ha, zie je wel!
Ik ook niet, maar soms dan besef ik ineens hoeveel eigenlijkquote:
Mooiste van de wereld is misschien wel overdreven, daarvoor heb ik nog niet alle wangen gezien, maar ze hebben wel iets erg moois, vind ikquote:
Dochter van een vriendin van me gisteren: "mama, ik wil een broertje of zusje."quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs vond dat wij ook een baby moesten..in de winkel zag hij een baby, zegtie: mama ook een baby?![]()
Ja, maar je weet...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik niet wist, zou ik nu tegen je zeggen: "Baby maken![]()
?"
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dochter van een vriendin van me gisteren: "mama, ik wil een broertje of zusje."
zegt dr moeder "nou, daar is mama een beetje te oud voor hoor!"
Kind: "en papa? Is papa ook te oud?"
Zij: "nee, papa niet."
Kind: "Dan moet papa een kindje maken met een vrouw die jonger is"
Ik geloof dat papa het wel zag zitten
Hahahahaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, precies, daaromquote:
46quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
en hoe oud is je vriendin dan?
hahaha die ons roepeen iets teveel dat ze een zusje willenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Issie ook
[..]
[..]
Ah, ja. Misschien wel zo handig van niet, danquote:
Whahahahaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
nja, ik wil wel hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahaha die ons roepeen iets teveel dat ze een zusje willen
nooooooooo waaaayyyyyyy (niet dat ik geen meisje zou willen, maar nu nog 1)
[..]
Doet me denken aan die filmpjes van als ouders het aan hun kinderen vertellen als er een baby opkomst isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, ja. Misschien wel zo handig van niet, dan![]()
Thijs wil trouwens liever een zusje dan een broertje, zei hij gister
Hebben je/jullie dan plannen voor een tweede?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, ja. Misschien wel zo handig van niet, dan![]()
Thijs wil trouwens liever een zusje dan een broertje, zei hij gister
Ja, hihiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doet me denken aan die filmpjes van als ouders het aan hun kinderen vertellen als er een baby opkomst is
Neequote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hebben je/jullie dan plannen voor een tweede?
MIjn broer hoeft dat gelukkig niet. ZIjn zoon is te jong om dat te snappen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doet me denken aan die filmpjes van als ouders het aan hun kinderen vertellen als er een baby opkomst is
En dan vooral als ze te horen krijgen dat ze een broertje krijgen en een zusje willen(of anders om)quote:
Okee, ik dacht me al te herinneren dat je eens zei dat een tweede nog niet aan de orde is..quote:
oh, die wil ook best wel..quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:09 schreef MPG het volgende:
Ja, nou wel weer genoeg over kinders op de planning![]()
![]()
...
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:09 schreef MPG het volgende:
![]()
...
Heb je zo veel last van nestel drangquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:09 schreef MPG het volgende:
![]()
...
qua drukte zou er best wel een 3e bij kunnen maar ik weet teveel redenen op te noemen waarom dat nooit zal gebeurenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:09 schreef MPG het volgende:
![]()
...
JA IK WEETquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
weet je hoe lief, zo een baby?
denk dat dat in jouw situatie ook niet echt een goed idee isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:11 schreef Bos81 het volgende:
Ik wil geen kinderen. Heb nu al af en toe last van mijn neefje als ie wat lawaai maakt en ook het onvoorspelbare maakt me erg gespannen en onzeker als ik daar ben.
Ja hou nou maar op... zelfs de gedachte aan PI's die op 4 meter afstand te ruiken zijn helpt op het moment niet echtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je zo veel last van nestel drang
Wil je een dagje meelopen met mij?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja hou nou maar op... zelfs de gedachte aan PI's die op 4 meter afstand te ruiken zijn helpt op het moment niet echt...
Ja, dat snap ik..dan is het ook geen goed planquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:11 schreef Bos81 het volgende:
Ik wil geen kinderen. Heb nu al af en toe last van mijn neefje als ie wat lawaai maakt en ook het onvoorspelbare maakt me erg gespannen en onzeker als ik daar ben.
Denk dat ik best aardig met kinderen kan omgaanquote:
Jij wordt dan echt zooooooooooooo'n leuke papaquote:
appelwangentjesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooiste van de wereld is misschien wel overdreven, daarvoor heb ik nog niet alle wangen gezien, maar ze hebben wel iets erg moois, vind ik
Daar heb ik nu al wat voor in huisquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:13 schreef Koen66 het volgende:
als ik zo'n lief klein meisje zie met roze kleertjes dan lijkt me dat geweldig, alhoewel het me hopeloos stressy lijkt als ze eenmaal kerels voor de deur heeft hangen
hahahahaha, daar leer je wel mee leven johquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:13 schreef Koen66 het volgende:
als ik zo'n lief klein meisje zie met roze kleertjes dan lijkt me dat geweldig, alhoewel het me hopeloos stressy lijkt als ze eenmaal kerels voor de deur heeft hangen
Nee, klopt. Misshien als mijn depressie over is, (ALS) denk ik er anders over.Maar ik heb ook nog mijn autisme natuurlijk wat opvoeden wat lastiger maakt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat dat in jouw situatie ook niet echt een goed idee is
Misschien komt het nog wel johquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:11 schreef Bos81 het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij wordt dan echt zooooooooooooo'n leuke papa
doe je de deur open en staat daar zo'n stuk tuig die je dochter komt ophalenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hahahahaha, daar leer je wel mee leven joh
Ja weet ik, was maar een poging tot grappig willen zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Denk dat ik best aardig met kinderen kan omgaan
Jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wil je een dagje meelopen met mij?
Dat weet ik toch wel johquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja weet ik, was maar een poging tot grappig willen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |