Een meet?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat komt nog wel, ik geeft het nog een maandje of 2 a 3
Wat langquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat komt nog wel, ik geeft het nog een maandje of 2 a 3
quote:
Nee joh, chips met ketchupsmaakquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die zijn chips verkruimeld, en daar mayo overgiet....
Maar chips met ketchup
Volgend weekend eentje staan maar weinig slaap plek dus vol, daarna zal er wel weer snel een volgende gepland wordenquote:
quote:
nee, kwam een keer op onderwerp chipssmakenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die zijn chips verkruimeld, en daar mayo overgiet....
Maar chips met ketchup
klopt, ik kon er ook al niet meer bijquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgend weekend eentje staan maar weinig slaap plek dus vol, daarna zal er wel weer snel een volgende gepland worden
Jullie met zn tweeën dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, kwam een keer op onderwerp chipssmaken
en allen ST en ik vonden ketchupsmaak wel lekker
dus dat gaan we nog een keer samen eten met de liefhebbers
Volgend weekend heb ik ook een mini meet van Talquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgend weekend eentje staan maar weinig slaap plek dus vol, daarna zal er wel weer snel een volgende gepland worden
[..]
ik dacht laat ik het maar ruim in schatten
Dat is wel jammerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, ik kon er ook al niet meer bij
Lijkt me best wel lekker, jou niet dan?quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, kwam een keer op onderwerp chipssmaken
en allen ST en ik vonden ketchupsmaak wel lekker
dus dat gaan we nog een keer samen eten met de liefhebbers
Dus dat komt ook wel goedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgend weekend heb ik ook een mini meet van Tal
Hoe bedoel je, 'bij ons'quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:28 schreef MPG het volgende:
ST!
't Wordt steeds gekker daar bij jullie:
Drie militairen vast voor mishandeling
quote:Het gaat om een 21-jarige man uit Hilversum, een 24-jarige man uit Keijenborg en een 24-jarige man uit Assen.
wuuut?? daar weet ik dan weer niks vanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgend weekend heb ik ook een mini meet van Tal
Ik ben toch wel iets langer onderweg deze keer, ach ja ben het gewent dat ik ver moet rijzenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jah ik heb er zin in
En het is maar een kwartiertje rijden
Bij Siepiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wuuut?? daar weet ik dan weer niks van
zal wel aan jouw locatie liggen ook hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:34 schreef Stuart het volgende:
Ik ken ook geen vrouwen uit de KSC eigenlijk
Wel Esther maar die komt hier nagenoeg nooit
Ja en Patrique moet 4 uur reizenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zal wel aan jouw locatie liggen ook he
Hmmm. Nou je het zegt...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel jammer
[..]
Lijkt me best wel lekker, jou niet dan?
skypequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij Siepie
In december een keer afgesproken op skype
Maar het echte meetweekend is in Maart natuurlijk![]()
Jij komt dan toch ook een dagje langs?
Siepie?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij Siepie
In december een keer afgesproken op skype
Maar het echte meetweekend is in Maart natuurlijk![]()
Jij komt dan toch ook een dagje langs?
Die bij jullie zich misdragenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, 'bij ons'
[..]
Ik denk dat mensen worden afgeschrikt door je schoonheidquote:
bijna... nog even volhouden en dan kan ik dat ook zeggenquote:
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen worden afgeschrikt door je schoonheid
Dat ben ik volgend weekend waarschijnlijk ook zo ongeveer kwijtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en Patrique moet 4 uur reizen
Kunnen we wel een keer verandering in brengenquote:
ik nog zo'n 2.5 uur hierquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
bijna... nog even volhouden en dan kan ik dat ook zeggen
Dus als 300 friezen in Venlo de boel kapot schoppen, dan ligt dat aan Venlo?quote:
Ik zit ook niet meer op skypequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
skypeVolgens mij ben ik intussen uit die groep geknikkerd
Maar staat nog wel in de planning dat maart verhaal
Ik ben toch vrij regelmatig in NLquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zal wel aan jouw locatie liggen ook he
Mijn gastoudermevrouw heet ook Siepiequote:
vond Skype echt wel leuk, net als TC overigensquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit ook niet meer op skype
Ja, want dat volk had dan geen visum mogen krijgenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus als 300 friezen in Venlo de boel kapot schoppen, dan ligt dat aan Venlo?
ik nog max een uur!quote:
Ja hij ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ben ik volgend weekend waarschijnlijk ook zo ongeveer kwijtper enkele reis
[..]
Kunnen we wel een keer verandering in brengen
Ik noem haar Siepiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn gastoudermevrouw heet ook Siepie
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, want dat volk had dan geen visum mogen krijgen
Wil ik niet lang onder weg moeten zijn dan zou ik toch een auto moeten hebben of het hier organiserenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hij ook
Daarom is de TAL-meet in maart in het noorden van het land
gaat dat allemaal nog wel door gezien de gezellige issues de laatste tijd?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hij ook
Daarom is de TAL-meet in maart in het noorden van het land
Oh, dan is ze het nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik noem haar SiepieMaar ze heet geen siepie
denk dat kally het te druk heeft om ook nog gastouder in Zwolle erbij te zijnquote:
Ik denk dat ik begin december voor het laatst op skype heb gezeten, in het begin vond ik het wel leuk, maar ik miste de scquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vond Skype echt wel leuk, net als TC overigens
Maar SC begon meer en meer een 2e plan te worden, ik snapte soms geen drol meer van de geintjes daardoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |