quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ging net broekjes voor Thijs ophalen via Marktplaats..waren we daar, is de papa thuis met zijn twee zoons en de hond...heul gezellig allemaal.
Zeg ik tegen Thijs: ga je weer mee, gaan we boodschappen doen.
Hij: NEE! Thijs blijft hier spelen!
Ik: nou, dan ga ik weg, daaaaaaag!
Hij: dag mama!
En dan kan je dus ook zo weggaan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ging net broekjes voor Thijs ophalen via Marktplaats..waren we daar, is de papa thuis met zijn twee zoons en de hond...heul gezellig allemaal.
Dank GFquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
smakelijk stuart
en de wiki heb ik gedaan voor je
Hahahaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb het liever andersomquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij mij gaat er nooit wat van de omvang af, maar wel van mijn tieten![]()
Dan heb jij het beter voor elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mazzelsquote:
laters flesquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dank GF
De OP is ook weer aangepast dan
Laters Flesquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb het liever andersomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Have fun Toekquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:12 schreef Toekito het volgende:
ik ga mijn "Dates" zo eens ophalen op Centraal!
Ik dacht dat jij zei dat je tot half 6 moest werken, kon je eerder vrij krijgen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:12 schreef Toekito het volgende:
tot half 4 manquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zei dat je tot half 6 moest werken, kon je eerder vrij krijgen?
Geef ze een stevige knuffel van me.
Bis Later Toek
laters toekquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:12 schreef Toekito het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het liever andersomnu zit ik niet continue daarnaar te staren, maar kan me niet herinneren dat ze that big warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
broekiequote:
Ja is echt waarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu zit ik niet continue daarnaar te staren, maar kan me niet herinneren dat ze that big waren
Nu willen we natuurlijk foto's om zelf een oordeel te kunnen vellen hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja is echt waar
Maar zo op het gezicht valt het wel mee inderdaad
ik heb ze welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu willen we natuurlijk foto's om zelf een oordeel te kunnen vellen he...
GMTAquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Neuj, ik vind de mijne groot genoegquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
Zie je niet leuk....wil je een beetje van mij
Ik wil best een foto maken van mijn BH hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:22 schreef MPG het volgende:
[..]
In 2 maanden tijd ongeveer thoughquote:
Dat laatste hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil best een foto maken van mijn BH hoor
Maar dan moet ik hem eerst uit trekken
Tuurlijk mag dat maar ben toch wel een beetje jaloersquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zoveel geluk heb ik al niet, mag ik ook eens
Ja, nou, dat dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat maar ben toch wel een beetje jaloers
ik heb de dames van hier nooit IRL ontmoetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat maar ben toch wel een beetje jaloers
Dat komt nog wel, ik geeft het nog een maandje of 2 a 3quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb de dames van hier nooit IRL ontmoet
ketchupchipsmeetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:26 schreef Koen66 het volgende:
ik heb de dames van hier nooit IRL ontmoet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |