Ja, precies, daaromquote:
46quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
en hoe oud is je vriendin dan?
hahaha die ons roepeen iets teveel dat ze een zusje willenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Issie ook
[..]
Thijs vond dat wij ook een baby moesten..in de winkel zag hij een baby, zegtie: mama ook een baby?![]()
[..]
Ah, ja. Misschien wel zo handig van niet, danquote:
Whahahahaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dochter van een vriendin van me gisteren: "mama, ik wil een broertje of zusje."
zegt dr moeder "nou, daar is mama een beetje te oud voor hoor!"
Kind: "en papa? Is papa ook te oud?"
Zij: "nee, papa niet."
Kind: "Dan moet papa een kindje maken met een vrouw die jonger is"
Ik geloof dat papa het wel zag zitten
nja, ik wil wel hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahaha die ons roepeen iets teveel dat ze een zusje willen
nooooooooo waaaayyyyyyy (niet dat ik geen meisje zou willen, maar nu nog 1)
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dochter van een vriendin van me gisteren: "mama, ik wil een broertje of zusje."
zegt dr moeder "nou, daar is mama een beetje te oud voor hoor!"
Kind: "en papa? Is papa ook te oud?"
Zij: "nee, papa niet."
Kind: "Dan moet papa een kindje maken met een vrouw die jonger is"
Ik geloof dat papa het wel zag zitten
Doet me denken aan die filmpjes van als ouders het aan hun kinderen vertellen als er een baby opkomst isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, ja. Misschien wel zo handig van niet, dan![]()
Thijs wil trouwens liever een zusje dan een broertje, zei hij gister
Hebben je/jullie dan plannen voor een tweede?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, ja. Misschien wel zo handig van niet, dan![]()
Thijs wil trouwens liever een zusje dan een broertje, zei hij gister
Ja, hihiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doet me denken aan die filmpjes van als ouders het aan hun kinderen vertellen als er een baby opkomst is
Neequote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hebben je/jullie dan plannen voor een tweede?
MIjn broer hoeft dat gelukkig niet. ZIjn zoon is te jong om dat te snappen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doet me denken aan die filmpjes van als ouders het aan hun kinderen vertellen als er een baby opkomst is
En dan vooral als ze te horen krijgen dat ze een broertje krijgen en een zusje willen(of anders om)quote:
Okee, ik dacht me al te herinneren dat je eens zei dat een tweede nog niet aan de orde is..quote:
oh, die wil ook best wel..quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:09 schreef MPG het volgende:
Ja, nou wel weer genoeg over kinders op de planning![]()
![]()
...
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:09 schreef MPG het volgende:
![]()
...
Heb je zo veel last van nestel drangquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:09 schreef MPG het volgende:
![]()
...
qua drukte zou er best wel een 3e bij kunnen maar ik weet teveel redenen op te noemen waarom dat nooit zal gebeurenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:09 schreef MPG het volgende:
![]()
...
JA IK WEETquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
weet je hoe lief, zo een baby?
denk dat dat in jouw situatie ook niet echt een goed idee isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:11 schreef Bos81 het volgende:
Ik wil geen kinderen. Heb nu al af en toe last van mijn neefje als ie wat lawaai maakt en ook het onvoorspelbare maakt me erg gespannen en onzeker als ik daar ben.
Ja hou nou maar op... zelfs de gedachte aan PI's die op 4 meter afstand te ruiken zijn helpt op het moment niet echtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je zo veel last van nestel drang
Wil je een dagje meelopen met mij?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja hou nou maar op... zelfs de gedachte aan PI's die op 4 meter afstand te ruiken zijn helpt op het moment niet echt...
Ja, dat snap ik..dan is het ook geen goed planquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:11 schreef Bos81 het volgende:
Ik wil geen kinderen. Heb nu al af en toe last van mijn neefje als ie wat lawaai maakt en ook het onvoorspelbare maakt me erg gespannen en onzeker als ik daar ben.
Denk dat ik best aardig met kinderen kan omgaanquote:
Jij wordt dan echt zooooooooooooo'n leuke papaquote:
appelwangentjesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooiste van de wereld is misschien wel overdreven, daarvoor heb ik nog niet alle wangen gezien, maar ze hebben wel iets erg moois, vind ik
Daar heb ik nu al wat voor in huisquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:13 schreef Koen66 het volgende:
als ik zo'n lief klein meisje zie met roze kleertjes dan lijkt me dat geweldig, alhoewel het me hopeloos stressy lijkt als ze eenmaal kerels voor de deur heeft hangen
hahahahaha, daar leer je wel mee leven johquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:13 schreef Koen66 het volgende:
als ik zo'n lief klein meisje zie met roze kleertjes dan lijkt me dat geweldig, alhoewel het me hopeloos stressy lijkt als ze eenmaal kerels voor de deur heeft hangen
Nee, klopt. Misshien als mijn depressie over is, (ALS) denk ik er anders over.Maar ik heb ook nog mijn autisme natuurlijk wat opvoeden wat lastiger maakt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat dat in jouw situatie ook niet echt een goed idee is
Misschien komt het nog wel johquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:11 schreef Bos81 het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij wordt dan echt zooooooooooooo'n leuke papa
doe je de deur open en staat daar zo'n stuk tuig die je dochter komt ophalenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hahahahaha, daar leer je wel mee leven joh
Ja weet ik, was maar een poging tot grappig willen zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Denk dat ik best aardig met kinderen kan omgaan
Jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wil je een dagje meelopen met mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |