batchbestandenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee ik maak batchbestanden
Nu ben ik echt weg
doeiselsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee ik maak batchbestanden
Nu ben ik echt weg
Alleen naar Spanje vind ik het fijn want Reus is best goed gelegenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:44 schreef Koen66 het volgende:
da's gewoon het probleem met Ryanair, al die alternatieve vliegvelden
Gooi een paar broodjes Bapao in de magnetronquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:45 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat zal ik gaan maken?
Poffertjes,
of een gezonde boerenkool stamppot met worteltjes.
dilemma's, dilemma's!
Bapao, dat heb ik denk ik al 15 jaar niet meer gehadquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gooi een paar broodjes Bapao in de magnetron
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Reusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen naar Spanje vind ik het fijn want Reus is best goed gelegen
wat zit er eigenlijk in Bapao?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Pak je in Eindhoven toch het vliegtuig naar Schiphol?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil Bos best meeten maar dan als ik iets langer in NL ben. Verder is Eindhoven best ver voor een weekendje heen en weer treinen als ik daar zo kort ben
Daar vlieg ik elk jaar naartoe want mijn ouders 'wonen' daar een half uur vandaan zo'n 4 maanden per jaarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
ReusDat vliegveld waren we een keer "kwijt"
Hahahahaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pak je in Eindhoven toch het vliegtuig naar Schiphol?
Ga ik zo wel doenquote:
Ligt er aan welke je kooptquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat zit er eigenlijk in Bapao?
Goed ideequote:
een soort van vleesspul in div soortenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat zit er eigenlijk in Bapao?
Ja, kip of varkensvlees toch?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een soort van vleesspul in div soorten
yep, en ze hebben het vaak ook in pikant, en ook nog rund geloof ikquote:
Dank dank dankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |