Je wilt mij niet meeten, geef maar toequote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is me te ver. Ik bezoek mijn ouders in Hoofddorp
Natuurlijk wil ik dat welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je wilt mij niet meeten, geef maar toe
Vlieg dan naar Eindhoven, dan kun je hier even wat komen drinken.quote:
en dan op de trein naar Hoofddorpquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vlieg dan naar Eindhoven, dan kun je hier even wat komen drinken.
Je kan zondag wel later terug ook, maar dan gaan de prijzen meteen skyrocketenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom hier uit op Ŗ119
Ik vind dat ik die zondag dan te vroeg terug moet. Als ik vlieg heb ik meer aan mijn zondag
kan je dus lopen vanaf schipholquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is me te ver. Ik bezoek mijn ouders in Hoofddorp
BIjvoorbeeld ja. Is hooguit 2 uur volgens mij.quote:
Ik zeg DOENquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:40 schreef Koen66 het volgende:
Ryanair: Stansted - Eindhoven, 11-13 maart, laat terug, nu 45,98 GBP
Maar daar vandaan is het anderhalf met de trein naar Hoofddorp en dan ook weer terug op zondag en dan verlies ik best veel tijd in een weekendjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vlieg dan naar Eindhoven, dan kun je hier even wat komen drinken.
Ja, balen is datquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan zondag wel later terug ook, maar dan gaan de prijzen meteen skyrocketen
Stansted is echt mijlenver weg. Dat duurt wel anderhalf uur om daar te komenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:40 schreef Koen66 het volgende:
Ryanair: Stansted - Eindhoven, 11-13 maart, laat terug, nu 45,98 GBP
maar goedkoop is hetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stansted is echt mijlenver weg. Dat duurt wel anderhalf uur om daar te komen
Eindhoven heb je trouwens ook geen fuck aan als je in Hoofddorp moet zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stansted is echt mijlenver weg. Dat duurt wel anderhalf uur om daar te komen
en de rest daar in de buurtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eindhoven heb je trouwens ook geen fuck aan als je in Hoofddorp moet zijn![]()
Nou ja, je kan WEL Bos meeten natuurlijk
Niet als je ook nog naar Stansted moet eerst en vanaf Eindhoven naar Hoofddorp. Dan is het opeens veel duurderquote:
yupyupquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet als je ook nog naar Stansted moet eerst en vanaf Eindhoven naar Hoofddorp. Dan is het opeens veel duurder
Nee ik maak batchbestandenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent hapjes aan het kokkerellen?
Ik wil Bos best meeten maar dan als ik iets langer in NL ben. Verder is Eindhoven best ver voor een weekendje heen en weer treinen als ik daar zo kort benquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eindhoven heb je trouwens ook geen fuck aan als je in Hoofddorp moet zijn![]()
Nou ja, je kan WEL Bos meeten natuurlijk
Bis Laterquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee ik maak batchbestanden
Nu ben ik echt weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |