Hoe komt het?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik voel me overigens ook wel verlept, maar ik probeer het te negeren
Heb je al wcpapiertoeslag aangevraagd?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet voor de 17e keer poepen vandaag
lollerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je al wcpapiertoeslag aangevraagd?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je al wcpapiertoeslag aangevraagd?
Bij de ontlastingdienstquote:
en dan hebben ze ook nog es besluit dat ie voortaan automagisch uit gaat!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:06 schreef Inu het volgende:
Die UPC box van ons doet maar vreemd... We zetten altijd 's avonds alles uit in de stekkerdoos en daar zit die box ook in en dat snapt ie nietDus moeten we hem om de zoveel tijd helemaal opnieuw instellen en springt ie ook regelmatig gewoon op On Demand...
1 maatje kleiner dan...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:04 schreef bleiblei het volgende:
Ennnn hoppetee!
Het wordt trouwens weer tijd voor nieuwe toffe tshirts![]()
.
Als we de Wii aanzetten herstart die box ook altijd zodat we ff beeld kwijt zijn midden in het spelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
en dan hebben ze ook nog es besluit dat ie voortaan automagisch uit gaat!
terwijl ik midden in de noche een film zit te kijken
geen probs, zodra ik shirt en cam heb gevondenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik hoordel al dat xxl meer maatje nachthemd waspics?
die heb je nu allang, dus picsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
geen probs, zodra ik shirt en cam heb gevonden
fixedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:27 schreef -moppie- het volgende:
Ben maar niet bang SQ!
Ik had overigens alleen last van prikkels toen ik nog heel erg last van mijn buitenlanders had, was blij dat de zuster dat zelf doorhad en mij verplaatste naar een andere kamer ipv een 4-persoons kamer met 2 debiele hoofden die hun bek niet konden houden.
ja, maar dat is ook best begrijpelijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:27 schreef -moppie- het volgende:
Ben maar niet bang SQ!
Ik had overigens alleen last van prikkels toen ik nog heel erg last van mijn hoofd had, was blij dat de zuster dat zelf doorhad en mij verplaatste naar een andere kamer ipv een 4-persoons kamer met 2 debiele buitenlanders die hun bek niet konden houden.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:45 schreef Inu het volgende:
Trrringgg!
Meneer Jehova: "Ja, hallo, wij zijn bezig met vrijwilligerswerk en we gaan langs bij mensen om te vragen of ze geloven dat God over de aarde heerst?"
Inu: "Uhm, u belt me wakker..."
J. vanuit slaapkamer: "Als ie nu GVD zn kop niet houdt!"
Meneer Jehova: "Oh, zal ik maar verder gaan dan?"
Inu:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:38 schreef DuchessX het volgende:
*Soepnel uit de AB vermoord door eigen zoon*
Reactie van Juup©: Wrs behandelde hij zijn zoon net zoals hij de dieren uit zijn praktijk behandelde, niet gek dat zijn zoon hem vermoord heeft.![]()
Wij leven nog steeds, onkruid vergaat niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
you haz an alive!!
Hoe is het met hullie?
Gezien alle chemische shit die ik slik kan ik daar ook nog wel tegen denk ikquote:
Dit is goed spul, uit moerdijkquote:Op zondag 30 januari 2011 19:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gezien alle chemische shit die ik slik kan ik daar ook nog wel tegen denk ik
FAIL Google Ads bij dit topic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thuis? Nee, zit gewoon op mijn werk. Van nietsdoen en rondhangen word ik zeker niet beter. Kan beter op een goede werkplek zitten dan op de bank hangen.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:14 schreef Inu het volgende:
En je bent nu wel thuis neem ik aan?
Ik heb gisteren met een vriendin een stopmotion filmpje gemaakt om een reischeque te winnenHij is heel tof geworden al zegt ik het zelf
Vanaf 13 februari begint het stemmen, dus dan mogen jullie hem ook zien (en op stemmen natuurlijk
)
Jouw lichaam is al afgestorven, maar jij beseft het zelf nog nietquote:Op maandag 31 januari 2011 08:39 schreef Levitation het volgende:
hi!
Ik ben gaar en brak en alles daar tussen en daaromheen.
Zaterdag bij het klussen mezelf geblesseerd.Iets te hard gewerkt waardoor ik nu plots weer een complete CANSarm heb/ben.
![]()
![]()
Sta al 36 uur stijf onder de pijnstillers, heb 2 nachten amper geslapen. Met andere woorden: het is tijd voor weekend.
Erger nog: ik besef het heel goed.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jouw lichaam is al afgestorven, maar jij beseft het zelf nog niet
nee overgang.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:11 schreef Inu het volgende:
Ongesteld?![]()
Ik heb een ok gekregen op mijn projectvoorstelDus nu heb ik een project
same samequote:
Lichtelijk. Maar het went.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
same same
De tranen zitten wel erg los bij haar, ofnie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lichtelijk. Maar het went.Of vrouwen die net allemaal babies hebben gekregen... Dat levert ook ernstig saaie werkdagen opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is goed, betaal jij?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:36 schreef ArTiC het volgende:
Gewoon helemaal niet met vrouwen werken..wat een ramp![]()
ga toch lekker thuis een beetje stofzuigen.
ik heb maar twee jonge mama's hier gelukkig, die houden elkaar wel bezigquote:Op maandag 31 januari 2011 10:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Of vrouwen die net allemaal babies hebben gekregen... Dat levert ook ernstig saaie werkdagen op
Nee, dan ga je maar kleiner wonenquote:
Ja, want het is een prima tijd om je huis te koop te zetten!quote:
18 graden te koud vinden en dan met je jas aan gaan zitenquote:Op maandag 31 januari 2011 11:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, want het is een prima tijd om je huis te koop te zetten!![]()
Brrr... de verwarming is stuk op kantoor. De temp in het pand varieert van 17C tot 19C. Waar ik zit is het 18.1C. Net ff te koud om bij stil te zitten. Deel van m'n collega's zit met de jas aan.
Ik zit niet met mijn jas aan!quote:Op maandag 31 januari 2011 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
18 graden te koud vinden en dan met je jas aan gaan zitenYou haz a funny!
Als het warmer is dan 18 graden op kantoor functioneer ik niet eens meer
18 graden koud vinden.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik zit niet met mijn jas aan!Alleen een sjaal om, maar dat is ook voor mijn rug/nek/arm.
En 18 graden is echt te koud als je stil zit.Jij bent gewoon een wandelende straalkachel.
40 man vindt hier 18 graden te koud. Kun je toch moeilijk zeggen dat het aan mij ligt.quote:
jullie zijn gewoon koudbloedig geworden omdat de verwarming daar altijd veel te hoog staat!quote:Op maandag 31 januari 2011 11:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
40 man vindt hier 18 graden te koud. Kun je toch moeilijk zeggen dat het aan mij ligt.
Klopt, de temperatuur loopt hier regelmatig op naar 25C. Da's ook niet te hebben... we hebben hier sowieso een probleempje met de verwarming/airco.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jullie zijn gewoon koudbloedig geworden omdat de verwarming daar altijd veel te hoog staat!
Blauwe vingers hebben met 18 gradenquote:Op maandag 31 januari 2011 11:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klopt, de temperatuur loopt hier regelmatig op naar 25C. Da's ook niet te hebben... we hebben hier sowieso een probleempje met de verwarming/airco.Maar nu heb ik blauwe vingers en kouwe tenen en daar word ik knap sjago van.
Nee, maar in de ruimte hier naast is het 19C en dat is al een stuk aangenamer. Ik moet het ook niet te warm hebben. Maar dit is voor mij echt te koud. Vooral omdat het hier dus altijd enorm heet is en je het dus wel uit je hoofd laat om je warm aan te kleden.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik weet dat het aan mij ligt, dat maakt het niet minder klote. Tegen kou kun je je kleden, tegen belachelijke hitte wegens koukleumen niet
overdag als we fysiek bezig zijn of niet thuis zijn op 16, 's avonds op 18. Soms als ik heel gaar ben gaat ie naar 19.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:23 schreef Inu het volgende:
Bij de bieb in Amsterdam waar ik eerst zat is de leeszaal gesloten toen de airco niet werkte en het 17 graden was
Hoe hoog staat de verwarming bij jullie thuis dan? Bij ons staat hij meestal op 19, dus denk niet dat ik 18 zo'n groot verschil zou vinden...
Dat was de moraal van mijn gezeur. Als je echt blauwe vingers hebt is het geen 18 gradenquote:Op maandag 31 januari 2011 11:26 schreef Levitation het volgende:
Overigens is de gevoelstemp hier veeeel lager dan 18C. De airco blaast namelijk nog altijd koude lucht en die valt hier dus constant omlaag... Als ik geen thermometer had, zou ik de temp op ongeveer 16C schatten.
Het is iig te koud voor een Levi.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat was de moraal van mijn gezeur. Als je echt blauwe vingers hebt is het geen 18 gradenDan is het veel kouderder!
En daar stemt je baas mee in?!quote:Op maandag 31 januari 2011 11:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het is iig te koud voor een Levi.En voor al haar collega's.
![]()
Er zijn al een paar collega's naar huis gegaan om daar verder te werken.
iig geen 18 gradenquote:Op maandag 31 januari 2011 11:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het is iig te koud voor een Levi.En voor al haar collega's.
![]()
Er zijn al een paar collega's naar huis gegaan om daar verder te werken.
Ja... als ze niet persé hier hoeven zijn voor hun werk wel. Typen kun je thuis met je werklaptop ook. We hebben ook overal met internetverbinding toegang tot het netwerk. Dus het maakt niet gek veel uit waar je zit.quote:
Ik heb het antwoord, Levi is gewoon bejaard!quote:Hou de kamertemperatuur in het oog met een thermometer.
De kamertemperatuur is best niet hoger dan 20°C. Verwarm je woning op de juiste temperatuur. Een verlaging van de temperatuur met 1°C (vb. 20° ipv de gebruikelijke 21°C) levert een energiebesparing van 7% op !
Bij oudere mensen ligt de gemiddelde kamertemperatuur meestal op 22°C. Indien je bejaard bent, zorg dan best dat de kamertemperatuur niet hoger komt te liggen.
Hang een afzonderlijke thermometer in de woonkamer en regel de temperatuur beter niet op het gevoel. Een (bijkomende) trui kan soms wonderen doen. Trek daarom warmere kleren aan wanneer je het nog niet warm hebt en de temperatuur toch al 20°C is (22°C voor bejaarde mensen).
Overdag bedraagt onze lichaamstemperatuur ongeveer 36°C (een temperatuur die meestal hoger ligt dan de omgevingstemperatuur). Laat deze energie niet verloren gaan en trek ’s winters óók binnenshuis iets warms aan.
We hebben nu zo'n 'slimme' thermostaat, maar ik vind hem niet zo slimquote:Op maandag 31 januari 2011 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
overdag als we fysiek bezig zijn of niet thuis zijn op 16, 's avonds op 18. Soms als ik heel gaar ben gaat ie naar 19.
Hahaha!quote:Op maandag 31 januari 2011 11:52 schreef Inu het volgende:
[..]
We hebben nu zo'n 'slimme' thermostaat, maar ik vind hem niet zo slimHij gaat uit als er een uur geen beweging is geweest, maar gaat niet automatisch aan als er dan wel weer beweging is... En hij reageert ook op Dot, dus als die veel voor dat ding langsloopt op een dag heeft ze een fijn warm huis
Thuis is het gewoon 20C.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb het antwoord, Levi is gewoon bejaard!
Dus je laat je thermostaat het huis naar 20 graden blazen voor een half uurtje 's morgens?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:01 schreef Levitation het volgende:
Wij hebben gewoon een klokthermostaat, om 7 uur is het 20 graden, om 8.30 begint het huis af te koelen naar 16C en rond 17 uur is het weer 20 graden. Om vervolgens tussen 23 uur en 7 uur weer af te koelen.
Op vrijdag vergeet ik vaak dat ding weer aan te zetten overdag en merk ik vaak pas dat het koud is als de temp onder de 17C komt. Maar daar staat ook geen airco in mijn nek te blazen.
Jullie niet? Stelletje zunigertsquote:Op maandag 31 januari 2011 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus je laat je thermostaat het huis naar 20 graden blazen voor een half uurtje 's morgens?
Naja, blijft een discussie zonder einde, iedereen heeft daar nu eenmaal zijn eigen opvattingen over
verkleumen? Er verkleumt bij ons niemand hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 12:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Te verkleumen in je eigen huis dus, ik kan dat niet begrijpen!
Je kunt deze ook zo instellen idd... Maar volgens mij heb ik hem alleen voor 's avonds ingesteld... Maar J. is ook vaak eerder thuis, dus dan zet hij hem sowieso aan..quote:Op maandag 31 januari 2011 12:01 schreef Levitation het volgende:
Wij hebben gewoon een klokthermostaat, om 7 uur is het 20 graden, om 8.30 begint het huis af te koelen naar 16C en rond 17 uur is het weer 20 graden. Om vervolgens tussen 23 uur en 7 uur weer af te koelen.
Op vrijdag vergeet ik vaak dat ding weer aan te zetten overdag en merk ik vaak pas dat het koud is als de temp onder de 17C komt. Maar daar staat ook geen airco in mijn nek te blazen.
V. gaat pas om 8.30 de deur uit, die is dus al bijna 2 uur op voor hij de deur uit gaat.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus je laat je thermostaat het huis naar 20 graden blazen voor een half uurtje 's morgens?
Naja, blijft een discussie zonder einde, iedereen heeft daar nu eenmaal zijn eigen opvattingen over
Da's ook maf, om half zeven opstaan als je pas om half negen weg moetquote:Op maandag 31 januari 2011 12:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
V. gaat pas om 8.30 de deur uit, die is dus al bijna 2 uur op voor hij de deur uit gaat.
En inderdaad, discussie zonder end. Die zijn wel het leukst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op maandag 31 januari 2011 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's ook maf, om half zeven opstaan als je pas om half negen weg moetGezellig samen ontbijtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan heb je niet die irritatie van de een dat de ander nog ligt te maffenzoals bij ons...
Geen last van, lekker juist als je niet hoeft te vechten om de wastafel enzoquote:Op maandag 31 januari 2011 12:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Gezellig samen ontbijten
En dan heb je niet die irritatie van de een dat de ander nog ligt te maffenzoals bij ons...
quote:Op maandag 31 januari 2011 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's ook maf, om half zeven opstaan als je pas om half negen weg moetNog maffer: hij is in het weekend ook rond die tijd wakker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig heeft hij inmiddels door dat ik dan nog niet wakker ben, noch wens te worden.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Mafkees!quote:Op maandag 31 januari 2011 12:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nog maffer: hij is in het weekend ook rond die tijd wakker.Gelukkig heeft hij inmiddels door dat ik dan nog niet wakker ben, noch wens te worden.
opeens weet je het: je bent met een luie suri getrouwdquote:Op maandag 31 januari 2011 12:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nog maffer: hij is in het weekend ook rond die tijd wakker.Gelukkig heeft hij inmiddels door dat ik dan nog niet wakker ben, noch wens te worden.
9 uurquote:Op maandag 31 januari 2011 12:31 schreef ArTiC het volgende:
uitslapen
dit weekend heel wat slaap ingehaald...jammer alleen dat ik zondagochtend pas om 6 uur naar bed ging
zo eens in de zoveel tijd slaapt een van ons uit.. geen probleem at all. al wordt het 3 uur smiddags, moet kunnenquote:Op maandag 31 januari 2011 12:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Gezellig samen ontbijten
Ja, zo eens in de zoveel tijd... maar hij ligt er elke dag nog in als ik weggaquote:Op maandag 31 januari 2011 12:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
zo eens in de zoveel tijd slaapt een van ons uit.. geen probleem at all. al wordt het 3 uur smiddags, moet kunnen
kunstenaar he, die kunnen datquote:Op maandag 31 januari 2011 13:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, zo eens in de zoveel tijd... maar hij ligt er elke dag nog in als ik wegga
En nu heb ik dat liedje van Kinderen voor Kinderen in mn hoofd dankzij het kanjer van een ochtendhumeur van BB en SQ
Fixedquote:Op maandag 31 januari 2011 13:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
kunstenaarstudent he, die kunnen dat
want de gemiddelde autonome kunstenaar staat, na het afstuderen, altijd om 7 uur opquote:Op maandag 31 januari 2011 13:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Fixed
Hij staat trouwens eerder op dan ik toen ik studeerdeIk sliep vaak tot een uur of 11 wel uit als ik geen college had 's ochtends...
Die laatste zin begrijp ik niet... In het weekend slapen we sowieso allebei uitquote:Op maandag 31 januari 2011 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
want de gemiddelde autonome kunstenaar staat, na het afstuderen, altijd om 7 uur op
Overigens snap ik wel dat hij niet tot 11 uur durft te slapen als jij dat zo klote vindt
jij wordt chagrijnig als hij blijft liggen terwijl jij er al uit moet. Hence, dat voorkomt hij door vroeger uit bed te komen dan een ander zou doenquote:Op maandag 31 januari 2011 14:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Die laatste zin begrijp ik niet... In het weekend slapen we sowieso allebei uit
Dan zou ie ook om 7 uur op moeten staan, dat doet ie niet hoor...En ik ga iets voor 8 uur de deur uit en dan ligt ie er vaak ook nog in.. Volgens mij staat zn wekker om 8 uur meestal, dus zoveel later komt ie er niet eens uit, maar ik vind dat wel een heel jaloersmakend uurtje...quote:Op maandag 31 januari 2011 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij wordt chagrijnig als hij blijft liggen terwijl jij er al uit moet. Hence, dat voorkomt hij door vroeger uit bed te komen dan een ander zou doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:34 schreef FUFR het volgende:
tja Inu, had je een normale man moeten kiezen met een baan net als jezelluf hebt.
kunstenaars slapen nu eenmaal uit, om iedees op te doen. smiddags nemen ze dan ook nog even snel hun muze maar das een heel ander verhaalAch, het houdt je leven spannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ach meisje, als jij maar gelukkig met hem bent, je weet tochquote:
Heel ergquote:Op maandag 31 januari 2011 14:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
ach meisje, als jij maar gelukkig met hem bent, je weet toch
Geen Joost te zien dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 06:46 schreef ArTiC het volgende:
Ben om 4 uur maar opgestaan en om half 6 naar kantoor gereden...lekker rustig op de weg
Als die nog steeds ri. Tilburg/Breda werkt kan ik die alleen op Ekkersweijer tegenkomenquote:
ik heet heul geen keesquote:
J. ook of nog steeds?quote:
ja dat kan voorkomenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:17 schreef -moppie- het volgende:
heeft hier iemand ooit een hersenschudding gehad?
zo ja, is het normaal dat ik helemaal niks proef (behalve zout en zoet een beetje) en ruik?
Neem je dan een rolstoel mee ofzo? Terug naar de auto is een helse klus als je kapot bent...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:11 schreef -moppie- het volgende:
Aardig zolang ik maar veel op bed lig. Zitten is echt niet normaal k** en een rondje door het huis heen wandelen lukt wel maar niet teveel. Ik ga morgen proberen met Colt mee naar de supermarkt te gaan, ben benieuwd.
En hoe is het met jullie?
het is maar een kleine supermarkt hier om de hoek, dus mocht het niet lukken ben ik zo weer thuis gebracht! ik ga echt niet in een rolstoel, toen ik uit het ziekenhuis mocht zat ik wel in zo'n ding en ik vond het afschuwelijk. En ik kan beter lopen dan zitten!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Neem je dan een rolstoel mee ofzo? Terug naar de auto is een helse klus als je kapot bent...
Succesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:25 schreef -moppie- het volgende:
[..]
het is maar een kleine supermarkt hier om de hoek, dus mocht het niet lukken ben ik zo weer thuis gebracht! ik ga echt niet in een rolstoel, toen ik uit het ziekenhuis mocht zat ik wel in zo'n ding en ik vond het afschuwelijk. En ik kan beter lopen dan zitten!
Ja, dat zei mn collega idd ook, dat ze na 2 uurtjes werken echt op was, omdat concentreren zoveel moeite kostte...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:30 schreef -moppie- het volgende:
Mijn hoofd is nog niet 100% maar wel beter dan eerst. Ik heb geen last van hoofdpijn meer maar ik moet mijn hoofd niet te snel bewegen of teveel bewegen, ook wanneer ik ga liggen of verliggen begint alles te draaien maar in principe heb ik daar wanneer ik rustig loop geen last van. Van mijn rug heb ik zeker wel last en vooral met zitten maar nu met het corset om kan ik het wel handelen, ben benieuwd hoe het gaat wanneer dat ding af mag.
Concentreren lukt me ook niet, maar dat zal ook wel bij de hersenschudding horen.
Ik moet eerst de 28e weer voor foto's en controle en dan gaan ze beslissen of hij zo nu en dan af mag dmv therapie.Tot die tijd moet hij 24 uur per dan aan! Ik heb hem nu alleen af wanneer ik ga douchen en dat is best fijn alhoewel ik dan wel heel recht blijf staan met een heel enkel voorzichtig stapje.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, dat zei mn collega idd ook, dat ze na 2 uurtjes werken echt op was, omdat concentreren zoveel moeite kostte...
Wanneer mag hij af? Doe je hem niet al stiekem eens af?
Pfff, heftig zeg... Hopelijk goed nieuws dan op de 28e!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik moet eerst de 28e weer voor foto's en controle en dan gaan ze beslissen of hij zo nu en dan af mag dmv therapie.Tot die tijd moet hij 24 uur per dan aan! Ik heb hem nu alleen af wanneer ik ga douchen en dat is best fijn alhoewel ik dan wel heel recht blijf staan met een heel enkel voorzichtig stapje.
volgens Joost (groot korset, een jaar gedragen) door heel kalm te blijven en vooral uit de zon..:(quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:53 schreef -moppie- het volgende:
Ik hoop het ook voor nu ben ik blij dat het geen 30 graden is want ik zou niet weten hoe je het dan in zo'n gipsen ding moet volhouden.
wie is Joost? toch niet R8?!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
volgens Joost (groot korset, een jaar gedragen) door heel kalm te blijven en vooral uit de zon..:(
Nee andere Joost, rug gebroken bij ongeval.quote:
stuur maar opquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:40 schreef Inu het volgende:
Hm, Tony Chocoloney Melk is echt veel lekkerder dan puur... Jammer dat de melk al op is en de puur er nog ligt
Komt omdat de temperatuur veel te hoog is daarbinnenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:02 schreef Levitation het volgende:
Shit, inkak alarm.Zit gewoon half te slapen achter mijn monitor.
ja, nog echt ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Komt omdat de temperatuur veel te hoog is daarbinnen
Chocola?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:02 schreef Levitation het volgende:
Shit, inkak alarm.Zit gewoon half te slapen achter mijn monitor.
Climate control fail!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
ja, nog echt ook.![]()
iemand heeft gisteren de verwarming gerepareerd en toen helemaal open gezet.
Ik krijg zo cola en een twix.quote:
need!quote:
Hier? Nogal ja. We zitten hier regelmatig met alle ramen open, zelfs als het buiten vriest.quote:
Als je hard roept en er heel boos bij kijkt zeker!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:20 schreef FUFR het volgende:
als ik maar lang genoeg roep dat het warm is wordt het vanzelf warm
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee.Stoppen met klagen is voor watjes.
Een collega is bezig het "systeem goed in te regelen" en nu mogen de ramen ook al niet meer open.
Gelukkig was er zojuist zomaar gebak.Dat maakt de mens gelukkig.
![]()
ik vind het niet raar. Stel dat je hepatitis hebt, dan is het wel handig als de tandarts dat weet. Stel dat je overgevoelig bent voor een verdoving die je krijgt, en je ligt te creperen in die stoel?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:45 schreef Inu het volgende:
Ik heb me ingeschreven bij een nieuwe tandarts en nu willen ze dat ik een lijst invul met vragen als;
Heeft u gewrichtsklachten?
Gebruikt u drugs/alcohol/sigaretten?
Heeft u suikerziekte?
Heeft u bloedarmoede?
Heeft u een besmettelijke ziekte?
Heeft u astma?
Heeft u een hersenbloeding gehad?
etc. etc.
Dat heeft toch allemaal niks met de tandarts te maken?... Ik heb gevraagd waarom ik hem in moest vullen en kreeg ik dit terug:
Door het afnemen van een medische anamnese (vragen over uw gezondheid) wordt de tandarts zich
bewust van eventuele ziekten en aandoeningen bij de patiënt, die van belang kunnen zijn voor de
tandheelkundige behandeling.
Ik zie mezelf al liggen, met een pilsje en een peukquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:50 schreef FUFR het volgende:
Gebruikt u drugs/alcohol/sigaretten?
invullen: niet als ik in de stoel lig.
waar in rotterdam moet je zijn?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:50 schreef FUFR het volgende:
donderdag naar rotterdam voor lunch...
zal ik rijden of treinen?
tips?
Als je zulke dingen hebt zeg je dat toch wel even? Of allergiën oid... Sommige vragen begrijp ik idd ook wel, maar bij een heleboel vragen (het is een vol A4tje) zie ik gewoon het verband niet ... Wat maakt het de tandarts uit of ik een hersenbloeding heb gehad of bestraald ben geweest?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het niet raar. Stel dat je hepatitis hebt, dan is het wel handig als de tandarts dat weet. Stel dat je overgevoelig bent voor een verdoving die je krijgt, en je ligt te creperen in die stoel?
Daarom ben jij geen medicus en hij welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Als je zulke dingen hebt zeg je dat toch wel even? Of allergiën oid... Sommige vragen begrijp ik idd ook wel, maar bij een heleboel vragen (het is een vol A4tje) zie ik gewoon het verband niet ... Wat maakt het de tandarts uit of ik een hersenbloeding heb gehad of bestraald ben geweest?
Als ze mij kunnen uitleggen waarom dat nodig is wil ik best antwoord geven, maar voor die 5 minuutjes die ik per half jaar in de tandartsstoel doorbreng vind ik het niet nodig om dit allemaal door te geven hoor...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarom ben jij geen medicus en hij wel
tegenover... vandaar de vraagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
indien dicht bij het station: treinen
indien nee: rijden
nie miepen en invullen, weet je hoeveel mensen vergeten dit soort dingen te zeggen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Als je zulke dingen hebt zeg je dat toch wel even? Of allergiën oid... Sommige vragen begrijp ik idd ook wel, maar bij een heleboel vragen (het is een vol A4tje) zie ik gewoon het verband niet ... Wat maakt het de tandarts uit of ik een hersenbloeding heb gehad of bestraald ben geweest?
Weena zou ik met de trein doen.quote:
Ik vind het niet raar dat de tandARTS dat wil weten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Als ze mij kunnen uitleggen waarom dat nodig is wil ik best antwoord geven, maar voor die 5 minuutjes die ik per half jaar in de tandartsstoel doorbreng vind ik het niet nodig om dit allemaal door te geven hoor...
Lekker gutsenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind het niet raar dat de tandARTS dat wil weten.
Als jij bijvoorbeeld ooit een herseninfarct hebt gehad, zit je waarschijnlijk aan de bloedverdunners en als hij dan een wat zwaardere ingreep moet doen wil hij graag wel van te voren weten of het een bloedbad wordt.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:06 schreef Levitation het volgende:
Nee Juup en juup-wannabees, geen plaatjes!
Geen plaatjes van gutsen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:06 schreef Levitation het volgende:
Nee Juup en juup-wannabees, geen plaatjes!
maar wel al weer thuisquote:
quote:
bosseksquote:
hoeft niet! Er is biologische zeepquote:
ieuwquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:26 schreef FUFR het volgende:
nee dat weten ze niet, ze ruiken altijd naar natte joekel
Wel recyclebaar!quote:
je bedoelt een maar 4 dagen per week inzetbare autoloze baarddrager?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:56 schreef bleiblei het volgende:
Vraag eens of ze een goeie SAP cd projectleider nodig hebben daar op de weena
Die heb ik afgelopen nacht al in 6 versies geluisterdquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:43 schreef ArTiC het volgende:
Sowieso is er echt iets mis met me, ik vind dat nummer van triesto tof en ik luister naar baskerville
C'mon!quote:
het gaat er toch niet om wie ik ben? Het gaat er om hoe goed ik ben in mijn werkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
je bedoelt een maar 4 dagen per week inzetbare autoloze baarddrager?
Niet alleen in de vinex wijken hierquote:
Dus je geeft toe dat je weer een PdBK baard hebtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
het gaat er toch niet om wie ik ben? Het gaat er om hoe goed ik ben in mijn werk.
En in die zgn. 4 dagen per week inzetbaar draai ik meer effectieve uren dan jij![]()
.
Als sq met bb over straat loopt denkt iedereen dat ze met haar vader isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je weer een PdBK baard hebt
Oh, die heb ik iedere zondagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:00 schreef bleiblei het volgende:
Ik was ook niet helemaal seriously. Ik ga toch echnie elke dag naar rotterdam.
En een baard heb ik incidenteel. Zoon hip drie dagen ding.
nee, je pakt daar een appartement en doet savonds wat donkere chickiesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:00 schreef bleiblei het volgende:
Ik was ook niet helemaal seriously. Ik ga toch echnie elke dag naar rotterdam.
En een baard heb ik incidenteel. Zoon hip drie dagen ding.
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:00 schreef Inu het volgende:
Mogge
Ik ben de laatste tijd zo vrolijk 's ochtends
Geen ideequote:Op woensdag 2 februari 2011 09:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ik heb geen ochtendhumeur, maar vrolijkheid is ook ver te zoeken. Ongeveer net zo ver als mijn bed.
Klinkt goed, houden zo!quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Geen ideeHet gaat de laatste tijd ook gewoon zo lekker in mn leven, fijn werk, lekker druk, fijn huis, fijne kerel, fijne vrienden
Goede ochtend sex misschien.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ik heb geen ochtendhumeur, maar vrolijkheid is ook ver te zoeken. Ongeveer net zo ver als mijn bed.
echt niet met die uitslaperdquote:
iri he? van die mensen die altijd vrolijk uit bed komenquote:
Ik ben altijd moe als ik wakker word.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
iri he? van die mensen die altijd vrolijk uit bed komen
hier nog zo een! ik kom neuriend, dan wel zingend of fluitend uit bed.
zo niet heb ik altijd wel een wijsje of beat in mn hoofd.
Volgens mij heeft hij de nasi niet overleefd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:38 schreef FUFR het volgende:
wij wachten in spanning hoe lang Artic de nasi binnenhoudt..
Arme Articquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij de nasi niet overleefd.
Maar ook wel zijn eigen schuld. Moet 'ie maar geen nasi eten.quote:
rip en nasibestaanden en zo...quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar ook wel zijn eigen schuld. Moet 'ie maar geen nasi eten.
Zonde is het wel.
nee van die witte rijst.quote:
natsie?quote:
hij doet het weer!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:22 schreef ArTiC het volgende:
Namens de nabestaanden: bedankt voor het medeleven.
herrezen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:22 schreef ArTiC het volgende:
Namens de nabestaanden: bedankt voor het medeleven.
Ik ben je zus!quote:
snie!quote:
Ik hoop het voor jequote:Op woensdag 2 februari 2011 16:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
snie!Mijn zus zit heel niet op fok.
Mijn zusje is anders wel de tofste zus die er is.quote:
werk, geen auto, etc, jeweetzzelfquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:29 schreef ArTiC het volgende:
Doordeweek zou makkelijker moeten zijn juist, dat zijn meer dagen dan in het weekend.
uhuh; dronken, moe, etc, jeweetzquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
werk, geen auto, etc, jeweetzzelf
dat lachwekkende gaat wel over als de RCD de boete komt brengenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:38 schreef Juup© het volgende:
Best wel lachwekkend eigenlijk, ik heb tot zeker 100 meter verderop in de straat ontvangst van ons Wifi netwerk nadat ik de routers aangepast heb(en ik kan het vermogen nog verdubbelen als ik dat wil
)
Even praktisch... wat kun je ermee... ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:37 schreef Juup© het volgende:
Morgen komt mijn nwe speelgoedje binnen als ons adres gevonden kan worden en de bezorger niet in de sloot rijdt o.i.d.![]()
Dat wilde ik even melden. Dank u.
1080P full HD x264 MKV streaming porno kijkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:47 schreef Blueman het volgende:
[..]
Even praktisch... wat kun je ermee... ?
Kijk, dat is duidelijk wat je ermee kan!quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
1080P full HD x264 MKV streaming porno kijken
je kan er ook je kinderen voor kinderen collectie mee afspelenquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:20 schreef Blueman het volgende:
[..]
Kijk, dat is duidelijk wat je ermee kan!
Dat is dan vooral de praktische kant van het verhaal!quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je kan er ook je kinderen voor kinderen collectie mee afspelen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat lachwekkende gaat wel over als de RCD de boete komt brengen
Nquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:38 schreef Juup© het volgende:
Best wel lachwekkend eigenlijk, ik heb tot zeker 100 meter verderop in de straat ontvangst van ons Wifi netwerk nadat ik de routers aangepast heb(en ik kan het vermogen nog verdubbelen als ik dat wil
)
quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Naar de katten gooien als ze weer eens gek zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:47 schreef Blueman het volgende:
[..]
Even praktisch... wat kun je ermee... ?
Dat is veel, ik kom nog niet verder dan 110GB. Maar wij hebben dan weer wel ruim 77 GB aan foto's en filmpjes van Evi over het jaar 2010 (afgerond 12.500 foto's en de rest filmpjesquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:19 schreef FUFR het volgende:
in theorie ja.
in de praktijk blijkt dat ding 400GB aan kinderfilms te bevatten hier
Neuhj, boeit haar eigenlijk helemaal nietsquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
begint ze al acuut te krijsen als je de camera pakt?
Erg ik weet hetquote:
Ik geef toe dat we een beetje losgeslagen zijn. Een beetje maar hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
mijn ouders hebben 1 Henzo album van mijn eerste jaar
Dat gaat wel komen vermoed ik...quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
begint ze al acuut te krijsen als je de camera pakt?
Ik heb 1 klein album van mijn eerste3 levensjaren, en van daarna eigenlijk niets behalve de schoolquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
mijn ouders hebben 1 Henzo album van mijn eerste jaar
Ik snap best dat je als ouder veel plaatjes schiet van je kind, maar twaalfduizendvijfhonderd! Dat is gemiddeld 35 foto's per dagquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Erg ik weet hetMaar aan de andere kant, het is nu eenmaal een schitterend meisje en daar willen wij zoveel mogelijk van opslaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |