Oh, die heb ik iedere zondagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:00 schreef bleiblei het volgende:
Ik was ook niet helemaal seriously. Ik ga toch echnie elke dag naar rotterdam.
En een baard heb ik incidenteel. Zoon hip drie dagen ding.
nee, je pakt daar een appartement en doet savonds wat donkere chickiesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:00 schreef bleiblei het volgende:
Ik was ook niet helemaal seriously. Ik ga toch echnie elke dag naar rotterdam.
En een baard heb ik incidenteel. Zoon hip drie dagen ding.
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:00 schreef Inu het volgende:
Mogge
Ik ben de laatste tijd zo vrolijk 's ochtends
Geen ideequote:Op woensdag 2 februari 2011 09:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ik heb geen ochtendhumeur, maar vrolijkheid is ook ver te zoeken. Ongeveer net zo ver als mijn bed.
Klinkt goed, houden zo!quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Geen ideeHet gaat de laatste tijd ook gewoon zo lekker in mn leven, fijn werk, lekker druk, fijn huis, fijne kerel, fijne vrienden
Goede ochtend sex misschien.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ik heb geen ochtendhumeur, maar vrolijkheid is ook ver te zoeken. Ongeveer net zo ver als mijn bed.
echt niet met die uitslaperdquote:
iri he? van die mensen die altijd vrolijk uit bed komenquote:
Ik ben altijd moe als ik wakker word.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
iri he? van die mensen die altijd vrolijk uit bed komen
hier nog zo een! ik kom neuriend, dan wel zingend of fluitend uit bed.
zo niet heb ik altijd wel een wijsje of beat in mn hoofd.
Volgens mij heeft hij de nasi niet overleefd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:38 schreef FUFR het volgende:
wij wachten in spanning hoe lang Artic de nasi binnenhoudt..
Arme Articquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij de nasi niet overleefd.
Maar ook wel zijn eigen schuld. Moet 'ie maar geen nasi eten.quote:
rip en nasibestaanden en zo...quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar ook wel zijn eigen schuld. Moet 'ie maar geen nasi eten.
Zonde is het wel.
nee van die witte rijst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |