Kan best, maar ik vond het ook wel weer eens leuk om een topic te openen. En Inu is ziek en zal wel gewoon niet helder zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:29 schreef Stormqueen het volgende:
mobiel kan je ook gewoon topics openen hoor
Maar waar staat het?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:11 schreef FUFR het volgende:
Inu, dit is vaud:
Lotte Wxxxs's Profile
moet dat niet Lotte Wxxxs' Profile zijn of heeft er weer iemand aan de NL taal gezeten toen ik van school ging?
Je mobiel of de batterij?quote:
ik sprak ook jou niet aan! Mutskequote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kan best, maar ik vond het ook wel weer eens leuk om een topic te openen. En Inu is ziek en zal wel gewoon niet helder zijn.
Maar ik had wel de onbedwingbare behoefte te reageren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik sprak ook jou niet aan! Mutske
Dan moet je wikipedia even bijwerken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:40 schreef Blueman het volgende:
In 1901 is ook de striptekenaar van Dagobert Duck en Duckstad geboren.
Je hebt het onderste stukje niet geknipt waar de verjaardagen stondenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan moet je wikipedia even bijwerken.Ik heb alleen gecopy-paste.
ohquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:58 schreef Blueman het volgende:
[..]
Je hebt het onderste stukje niet geknipt waar de verjaardagen stonden
Daar haalde ik het vandaan![]()
Klopt en het heet Eindhoven # - xxxquote:
Acute griep ja?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:54 schreef Inu het volgende:
Pff, bijna thuis gelukkig.. waarom komt griep altijd om de meest onpraktische momenten?...
Ku ef teequote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:12 schreef Blueman het volgende:
Ziek zijn komt toch nooit op een goed moment?
Gister wakker geworden met keelpijn en toen duizelig geworden in de trein, maar toen gewoon doorgewerkt, vet vroeg naar bed gegaan, maar hielp niet... Keelpijn is nu nog erger en warm-koud en duizeligquote:
quote:
We denken veel aan jequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:29 schreef -moppie- het volgende:
Hoe gaat het? Ik heb last van mijn hoofd en ik kan niks maar voor de rest...........
zelfs ik denk aan jequote:
en 3 bier verder of valt dat dan wel mee?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:26 schreef ArTiC het volgende:
f a i l
ff naar de kroeg om wat af te geven...2 uur blijven hangen
Zombie, nieuwe spel op de Wii... lemmings toch... die lopen als zombies...quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:07 schreef Inu het volgende:
Pff, voelde me gisteravond en vanochtend weer veel beter en nu na de treinreis naar mn werk voel ik me weer een zombie
Gelukkig kan ik de hele middag lekker zitten en luisteren naar een presentatie....
Worms...quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:30 schreef Blueman het volgende:
[..]
Zombie, nieuwe spel op de Wii... lemmings toch... die lopen als zombies...
Zie ik hier nou als enige de link?
quote:
Al je OUD contacten kwijt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:34 schreef FUFR het volgende:
life is kut zonder smartfone
galaxy terug naar fabriek en ineens heb je nog maar 200 nummers bij je ipv 1000+ en hun andere contactgegevens
Kan bijna nie mobiel emailen nie..
*kras
je had je contacten moeten syncen met je google account, dan had je ze nog via gmail kunnen zienquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:34 schreef FUFR het volgende:
life is kut zonder smartfone
galaxy terug naar fabriek en ineens heb je nog maar 200 nummers bij je ipv 1000+ en hun andere contactgegevens
Kan bijna nie mobiel emailen nie..
*kras
Dik de helft van de contacten in mijn telefoon heb ik geërfd van V omdat we op dezelfde pc synchroniseerden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:37 schreef ArTiC het volgende:
ik heb ergens tussen de 50 en de 60 telefoonnummers in mijn telefoon en dat vind ik al teveel
al die kindjes, het is niet bij te houdenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Al je OUD contacten kwijt.Hoe moet je dan weten wie wanneer jarig is en daar attent op reageren?
Een ijshockeyer.quote:
't Is een legbatterijquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
al die kindjes, het is niet bij te houden
*Gooit bier in Levi's haar*quote:
ja, maar ze staan nu heel handig in een progje gebackupped en die is op non speaking terms met de feun die ik nu gebruik.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je had je contacten moeten syncen met je google account, dan had je ze nog via gmail kunnen zien
gewoon een tik met de vlakke hand geven, wat denkt ze wel nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja, maar ze staan nu heel handig in een progje gebackupped en die is op non speaking terms met de feun die ik nu gebruik.
Frau weigert nochtans mijn aaifoon terug te geven
das mijn wraak, zij loopt met 800 van mijn contacts in die aaifeunquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dik de helft van de contacten in mijn telefoon heb ik geërfd van V omdat we op dezelfde pc synchroniseerden.Ik ken die mensen helemaal niet.
jij kent mijn vrouw duidelijk niet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gewoon een tik met de vlakke hand geven, wat denkt ze wel niet
Volgens mij is dat nu HAAR eifeun, toch?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja, maar ze staan nu heel handig in een progje gebackupped en die is op non speaking terms met de feun die ik nu gebruik.
Frau weigert nochtans mijn aaifoon terug te geven
dan heb je ook geen foon meer nodig, win-win situatiequote:Op woensdag 26 januari 2011 20:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
jij kent mijn vrouw duidelijk niet.
het zou zelfmoord zijn...
ja steun haar...quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nu HAAR eifeun, toch?
quote:
Die van me zuzzie slaat niet. Die is veel te liev.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:56 schreef FUFR het volgende:
en nu slaan we elkaar op ons bakkes!![]()
![]()
rare jongens die hockeyers
dat spreken ze dus af als ze samen naar het toilet gaanquote:
Oh dear, now you knoes!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat spreken ze dus af als ze samen naar het toilet gaan
dat is het!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat spreken ze dus af als ze samen naar het toilet gaan
Veel te netjes opgevoed.quote:
wij mannen hebben vrouwen allang door, we doen alleen alsof we jullie niet begrijpen.quote:
die had ik weggehaald om het nivo hoog te houden..quote:
die doen rollerscheetsquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:00 schreef ArTiC het volgende:
waarom zijn er geen ijshockeysletjes eigenlijk?
Bedoel je de vriendinnetjes van....quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:00 schreef ArTiC het volgende:
yeah, we spiek ook wijfsquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wij mannen hebben vrouwen allang door, we doen alleen alsof we jullie niet begrijpen.
Me always fails.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
die had ik weggehaald om het nivo hoog te houden..
you failed
wellers!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:00 schreef ArTiC het volgende:
gewoon überhaupt sletjesquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bedoel je de vriendinnetjes van....
of meisjes die zelf ijshakkiën?
dat is heul geen breezerquote:
Die zijn allemaal pot.quote:
Weet je hoe koud het is op een ijsbaan. Sletten in winterjas is niet echt tof sletten, je weets.quote:
nee, krijg je een bevroren la van.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Weet je hoe koud het is op een ijsbaan. Sletten in winterjas is niet echt tof sletten, je weets.
troe, troequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Weet je hoe koud het is op een ijsbaan. Sletten in winterjas is niet echt tof sletten, je weets.
MI van vastgevroren sletjes op de tribunequote:
is nie hendig pijpen denk ik zo...quote:
Ik begin je motieven om in OUD rond te hangen te betwijfelen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:07 schreef FUFR het volgende:
ik stelde me hockeymeisjes iets jonger voor..
puntige knieën iddquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:07 schreef FUFR het volgende:
ik stelde me hockeymeisjes iets jonger voor..
das hendig met op ze hondjes op het ijsquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
zoek er dan zelf maar 1 uit
http://www.thefourthperiod.com/icegirls/
Ze heb het ijs gemolt met die hakken van haar!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heel het ijs gesmolten
Ze moet daar toch niet te lang blijven liggen, anders moeten ze haar nog lossnijden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:11 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
Bij deze is het makkelijk scoren
dat denk jijquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:13 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
Blondt...hockey zonder stokkie
Ik vraag me wel af wat ze met die puck van plan is.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:13 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
Blondt...hockey zonder stokkie
No, ze zijn allemaal zo fake als watquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:13 schreef FUFR het volgende:
die eerste lijkt Kelly wel
you like plastic woemans yes?
ik vraag me af waar die puck zat 30 sec voordat deze foto genomen isquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af wat ze met die puck van plan is.
Sjoelen... in het gaatje!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af wat ze met die puck van plan is.
2 punten!quote:
Op de zelfde plek als op de foto, erg snel ziet ze er niet uit, namelijk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik vraag me af waar die puck zat 30 sec voordat deze foto genomen is
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:18 schreef ArTiC het volgende:
als het maar over sletjes gaat...dan wordt er meer gepost dan de afgelopen 3 dagen bij elkaar
ik las heel ff soppenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:20 schreef Levitation het volgende:
dat ik aan het soggen ben helpt ook.
wie won er?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:21 schreef Levitation het volgende:
Ik ga maar slapen zo, denk ik. Vanmorgen was de wekker weer mijn grootste vijand.
ik niet.quote:
Dat is hip tegenwoordigquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
ik niet.![]()
mijn collega's vroegen ook of het wel ging toen ik binnenkwam, zag er uit als een zombie.
en toch klinkt dit echt niet als iets wat je met ons moet delen..quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:20 schreef Levitation het volgende:
dat ik aan het soggen ben helpt ook.
tja...quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
en toch klinkt dit echt niet als iets wat je met ons moet delen..
dat wisten we allang iddquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
en toch klinkt dit echt niet als iets wat je met ons moet delen..
het ligt niet aan mijquote:
Of mijn leven bestaat enkel uit momenten dat ik werk ontwijk en momenten dat ik studie ontwijk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat wisten we allang idd
Levi komt hier of onder werktijd (dan heeft ze geen zin om te werken) of 's avonds (en dan heeft ze geen zin om te leren)
We zijn gewoon 2e keus
euh...quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Of mijn leven bestaat enkel uit momenten dat ik werk ontwijk en momenten dat ik studie ontwijk.
tsja...quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Of mijn leven bestaat enkel uit momenten dat ik werk ontwijk en momenten dat ik studie ontwijk.
Je bent Gerda Havertong?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik zeg niets meer zonder advocaat.
ik zou deze wisselenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Deze beter?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Deze beter?Als je 80 bent....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Als je googlet op "advocaat" kom je ook plaatjes als deze tegen:quote:
wees blijquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als je googlet op "advocaat" kom je ook plaatjes als deze tegen:
[ afbeelding ]
Ik was haar al weer haast vergeten.
Hi! Het was inderdaad weer even als vanouds.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:33 schreef Blueman het volgende:
Goedemorgen!
Was er activiteit hier, was ik werken
dacht ik vanmorgen nog aan..sms gestuurd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
wel, moppie ligt plat, coltz is gestopt net als juup en reality, fufr is aan het werk, net als artic en sq, en bb heeft een afspraak.
Wat ik me wel afvraag is waar mamaria is!
die werkt niet voltijdsquote:
maar misschien vandaag wel (ik roep maar iets he!)quote:
Hé, ik ben ook aan het werk!quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
wel, moppie ligt plat, coltz is gestopt net als juup en reality, fufr is aan het werk, net als artic en sq, en bb heeft een afspraak.
Wat ik me wel afvraag is waar mamaria is!
Ohja... half zieke Inu is er nogquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:46 schreef Inu het volgende:
En ik ben er ook nog!
Amaranta was toch al eerder gestopt?
Ja, gaat al wat beterquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:47 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ohja... half zieke Inu is er nog
Alweer fit?
oja jij werkt ook nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:46 schreef Inu het volgende:
En ik ben er ook nog!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, gaat al wat beterGelukkig vanavond al weekend
vanavond al weekend? korte werkweek geweest of niet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, gaat al wat beterGelukkig vanavond al weekend
Het is mn 4daagse weekquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:03 schreef Blueman het volgende:
[..]
vanavond al weekend? korte werkweek geweest of niet?
quote:
Ik mis Juupske wel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:57 schreef FUFR het volgende:
Juup is er nog gewoon, maar die kan niet tegen werkende mensen dus komt ie hier liever niet meer denk ik..
Nee, ik dacht dat dat BB was.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik mis Juupske wel.![]()
Heb jij 'm weer weggejaagd met je auti-onvriendelijke grappen?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Het is mn 4daagse weekMaar dinsdag dus idd vanaf 11 uur naar huis...
[..]
Ohja... dan is het akkoord bevonden door de keurcommissie!quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Het is mn 4daagse weekMaar dinsdag dus idd vanaf 11 uur naar huis...
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat dat BB was.
Tenen groeien in Son erg hard denk ik.
zo auti-unfriendly ben ik niet, ik heb er een voor me werken. <---
maar jij bent niet afwezig hier. Of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:46 schreef Inu het volgende:
En ik ben er ook nog!
nee, dat was ik dit keerquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat dat BB was.
Tenen groeien in Son erg hard denk ik.
zo auti-unfriendly ben ik niet, ik heb er een voor me werken. <---
Fufr toch ook nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar jij bent niet afwezig hier. Of zie ik dat verkeerd?
Iemand moet het doen...quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:21 schreef FUFR het volgende:
prima als ik overal de schuld van krijg, geen probleem hoor..
jah, ik kan het ook hebbenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:24 schreef Blueman het volgende:
[..]
Iemand moet het doen...
It's a hard job!
you did a great jobquote:
zo te lezen ben je ook goed in poepen, of zit je niet op de potquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat ik nog èrgens goed in ben
nee, m'n baas is er nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
zo te lezen ben je ook goed in poepen, of zit je niet op de pot
in oud zitten er volgens mij ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
En toch zijn die auti's lastig. Je maakt 1 flauw garpje en ze zeggen meteen van laat ook maar en ik ben alweer weg en miewiewie.
We hebben er ook 1 in de nagellak topics, erg frustrerend edoch komisch met vlagen
de mijne kan er tegen, dat zouden er meer moeten doen!quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
En toch zijn die auti's lastig. Je maakt 1 flauw garpje en ze zeggen meteen van laat ook maar en ik ben alweer weg en miewiewie.
We hebben er ook 1 in de nagellak topics, erg frustrerend edoch komisch met vlagen
is het wel een ekte ekte?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
de mijne kan er tegen, dat zouden er meer moeten doen!
quote:
Gezellie!quote:
geen tijd voor...plus ik zit nu in de afhaakfase, het begint te moeilijk te wordenquote:
Oee de afhaakfase...quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geen tijd voor...plus ik zit nu in de afhaakfase, het begint te moeilijk te worden
Formula GT is niet te rijden met een controller
Nee, ik moet mijn stuurtje maar eens vervangen door 1 die ook op de PS3 werkt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:05 schreef Blueman het volgende:
[..]
Oee de afhaakfase...
Dus eigenlijk moet BB nu zeggen dat hij ietsjes verder is dan jou... dat motiveert?
ji gelooft mensen met een wit pakquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:05 schreef Blueman het volgende:
[..]
Oee de afhaakfase...
Dus eigenlijk moet BB nu zeggen dat hij ietsjes verder is dan jou... dat motiveert?
waarom doe je dat dan ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:34 schreef -moppie- het volgende:
Hoi! Corset nog minstens 4 weken 24 uur per dag aan daarna mogen we misschien afbouwen met behulp van fysio! Corset moet minstens 12 weken om in die tijd geen autorijden en heel misschien op het eind van de tijd eventjes per dag aan het werk!
Jongens en meisjes, flikker aub niet van de trap
onzin, ik ben grijs en viel 2 uur voor haar al van de stairs.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waarom doe je dat dan ook![]()
Blondt...
conclusie:quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
onzin, ik ben grijs en viel 2 uur voor haar al van de stairs.
ik gaf het goede voorbeeld
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
conclusie:
blonde vrouwen en oude mannen vallen van de trap.
roep maar niet te hard Artic, het is zo gebeurd!quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
conclusie:
blonde vrouwen en oude mannen vallen van de trap.
kupke intrekken moppie, net als een schildpadquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
roep maar niet te hard Artic, het is zo gebeurd!
wat is het overigens verrekte koud buiten zeg... brrr...
** SQ van de trap gooitquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:21 schreef -moppie- het volgende:
overigens heeft vallen ook een voordeel, vanaf morgenavond ben ik al 2 weken gestopt met roken.
daar is het corset te laag voorquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
kupke intrekken moppie, net als een schildpad
Ik weet het, ben in mijn leven al vaak van de trap geduikeld. Gelukkig altijd met goede afloop. Al dacht ik de laatste keer dat ik mijn stuitje gebroken had, ik had zo'n pijn! Ben blijven zitten en heb toen heel hard om V. geroepen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Die doet dat volgens mij ook al vaak genoeg. Is ook zo'n brekebeen, net als ik.quote:
Waarom ben je gevallen dan? of weet je dat niet meer?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Waarom ben je gevallen dan? of weet je dat niet meer?
De laatste keer dat ik van de trap viel was ik 1, ik viel van de laatste trede en brak een been
hebben wij ook maar het glas is dan ook 1,5 cm dik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik weet het, ben in mijn leven al vaak van de trap geduikeld. Gelukkig altijd met goede afloop. Al dacht ik de laatste keer dat ik mijn stuitje gebroken had, ik had zo'n pijn! Ben blijven zitten en heb toen heel hard om V. geroepen.
Overigens hebben we in ons huidige huis een hele stijle trap, met een grote ruit waar je zo doorheen kunt vallen. Heb nog nooit zo voorzichtig trap gelopen als het afgelopen jaar.
niet miepen, JIJ wilde PM wordenquote:
ik weet helemaal niks meer van vrijdagavond, wel dat ik naar boven zou gaan maar.......quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Waarom ben je gevallen dan? of weet je dat niet meer?
De laatste keer dat ik van de trap viel was ik 1, ik viel van de laatste trede en brak een been
das normaal bij een hersenschudding no worries..quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik weet helemaal niks meer van vrijdagavond, wel dat ik naar boven zou gaan maar.......
Dat is trouwens iets wat is zo raar vind, heb schijnbaar in het ziekenhuis antwoord op veel vragen gegeven maar waarom weet ik daar helemaal niks meer van?!
ah ok, dus je schaamt je voor je vrienden...quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:33 schreef -moppie- het volgende:
je bedoelt mijn ouders? Die gaan morgen weer naar Friesland!
Iedereen mag daarna langskomen indien jullie zelf eten en drinken kunnen pakken.
we laten wel shoarma bezorgenquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:33 schreef -moppie- het volgende:
je bedoelt mijn ouders? Die gaan morgen weer naar Friesland!
Iedereen mag daarna langskomen indien jullie zelf eten en drinken kunnen pakken.
knoflook! 3 bakskes!quote:
visualsquote:
ik heb er altijd maar 2quote:
Maar nu een vraag: hadden jullie gedronken?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik weet helemaal niks meer van vrijdagavond, wel dat ik naar boven zou gaan maar.......
Dat is trouwens iets wat is zo raar vind, heb schijnbaar in het ziekenhuis antwoord op veel vragen gegeven maar waarom weet ik daar helemaal niks meer van?!
snap ik maar ik ben al getrouwd.quote:
je en?quote:
ik wel en doe het expres..quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je en?
ik heb niemand om tegenaan te ademen![]()
Doe mij een schotel knoflook, en doe er een bakje swarma bij
helemaal niet maar ik vind het leuker om visite te krijgen als Colt er ook is enzoquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
ah ok, dus je schaamt je voor je vrienden...
anders kom ik sowieso niet, dat staat ackward om langs te gaan als de vrouw alleen en hulpeloos in dr schild ligt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
helemaal niet maar ik vind het leuker om visite te krijgen als Colt er ook is enzo
Maar dan kan Colt eten en drinken inschenken!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
helemaal niet maar ik vind het leuker om visite te krijgen als Colt er ook is enzo
ik had een paar glazen rose op maar ik was niet dronken, ik weet nog alles van toen we nog op de bank zaten totdat Colt naar de plee ging en ik ga meestal hier thuis boven naar de plee. Volgens mij was dat ook de bedoeling maar helaas.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar nu een vraag: hadden jullie gedronken?
Ach natuurlijk!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
Maar dan kan Colt eten en drinken inschenken!
Colt was wel dronken toen ik m snachts aan de feun had.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik had een paar glazen rose op maar ik was niet dronken, ik weet nog alles van toen we nog op de bank zaten totdat Colt naar de plee ging en ik ga meestal hier thuis boven naar de plee. Volgens mij was dat ook de bedoeling maar helaas.
Ik denk inderdaad niet dat ik gezeken heb want zaterdagochtend moest ik keinodig, lukte niet, kreeg een echo van de blaas en die zal met 800 ml vol. Toen kreeg ik dus zo'n katheter.
die heb ik nog gezien!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik had een paar glazen rose op maar ik was niet dronken, ik weet nog alles van toen we nog op de bank zaten totdat Colt naar de plee ging en ik ga meestal hier thuis boven naar de plee. Volgens mij was dat ook de bedoeling maar helaas.
Ik denk inderdaad niet dat ik gezeken heb want zaterdagochtend moest ik keinodig, lukte niet, kreeg een echo van de blaas en die zal met 800 ml vol. Toen kreeg ik dus zo'n katheter.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik had een paar glazen rose op maar ik was niet dronken
800?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
klopt!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nu alweer? het is nog geen weekend!
je bent geen student meer SQ, grow upquote:
ja dat zeg ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wij hebben vandaag prei-ovenschotel
Dat is teveel van het goede inderdaad, dit is voor ons de 1e keer in 4 jaar denk ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja dat zeg ik.
das de 2e keer in 4 weken.
*frau schopt
gat-ver-damme.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:04 schreef -moppie- het volgende:
oh ja, ik mag weer onder de douche![]()
straks doen, mijn haren zijn 2 weken niet gewassen![]()
behalve met van die droogshampoo maar das ook niet helemaal het.
kan me voorstellen dat het tien keer beter is dan een orgasme, zo na twee wekenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:08 schreef -moppie- het volgende:
ik heb schone haren, wat is douchen fijn
jamaar die moet toch werken?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:09 schreef -moppie- het volgende:
mijn ouders zijn nu thuishulp, gaan morgen weer naar huis en dan ben ik zelf thuis en is Colt mijn hulp!
maar je kan wel de trap op en af?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:12 schreef -moppie- het volgende:
naar de wc kan ik zelf, me effe wassen in het toilet beneden ook, douchen doen we dan 's avonds. daarnaast lig ik 70-80% van de tijd in bed en als ik maar zelf wat eten en drinken kan pakken dan komt het volgens mij helemaal goed. Anders moet ik mijn ouders bellen en komen ze weer.
hebben jullie heeft colt het complete bed naar de voorkamer verplaatst?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:14 schreef -moppie- het volgende:
bed staat in de voorkamer waar de eettafel eerst stond.
traplopen kan en mag ik niet van Colt
yesquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hebben jullie heeft colt het complete bed naar de voorkamer verplaatst?![]()
alsof je die 2 tegen kan houdenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
super! dus je woont nou in de voorkamer!
Mogen de beessies er lekker bij of niet?
Wow... staan al best wat meldingen op van Helmond.. maar het is inderdaad wel handig dat hij steeds hetzelfde stukje tekst gebruikt bij een bepaald gebied waar die kroegen zitten..quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:45 schreef ArTiC het volgende:
Wenst u soms dat u 70 jaar eerder geboren was?
Is het uw droom om NSB'er te worden?
Grijp uw kans: Ruim 1100 namen rookcafés op zwarte lijst
De meldingen van cafe's in Helmond zijn duidelijk allemaal van dezelfde persoon
Mm heftig maargoed had slechter af kunnen lopen...quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:12 schreef -moppie- het volgende:
naar de wc kan ik zelf, me effe wassen in het toilet beneden ook, douchen doen we dan 's avonds. daarnaast lig ik 70-80% van de tijd in bed en als ik maar zelf wat eten en drinken kan pakken dan komt het volgens mij helemaal goed. Anders moet ik mijn ouders bellen en komen ze weer.
ik zit verslagen en snikkend op mijn stoelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:57 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wow... staan al best wat meldingen op van Helmond.. maar het is inderdaad wel handig dat hij steeds hetzelfde stukje tekst gebruikt bij een bepaald gebiedt waar die kroegen zitten..
OMG. ik nu ook!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zit verslagen en snikkend op mijn stoel
Heb snel de gordijnen dicht gedaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:57 schreef ArTiC het volgende:
hmm, ik zie aan de overkant iemand met een enorm rood hoofd voor het raam zitten
Wat doe jij eigenlijk thuis? thuiswerkdag?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:57 schreef ArTiC het volgende:
hmm, ik zie aan de overkant iemand met een enorm rood hoofd voor het raam zitten
Ik had vanmorgen 2 afspraken en werk vanmiddag thuis ja...zal het volgende keer melden als ik thuis ben hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:00 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk thuis? thuiswerkdag?
Ik heb er net eentje gekregen.quote:
Spannend!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb er net eentje gekregen.![]()
Staat alleen een cryptische boodschap van TNT (of bol.com) op gekrabbeld: "Is niet omgedraaid in bundel".
Da's wel een leuker pakje dan een boek!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Spannend!
Ik krijg een hdtv mediabox van upc
ja hoor, mijn baas gesmst, hij is vorige week op bezoek geweest en vanochtend hebben we gebeld.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:26 schreef Blueman het volgende:
[..]
Mm heftig maargoed had slechter af kunnen lopen...
Heb je eigenlijk al iets van je werk gehoord?
Gratis tip: zet dat ding dan niet uit.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:06 schreef Inu het volgende:
Die UPC box van ons doet maar vreemd... We zetten altijd 's avonds alles uit in de stekkerdoos en daar zit die box ook in en dat snapt ie nietDus moeten we hem om de zoveel tijd helemaal opnieuw instellen en springt ie ook regelmatig gewoon op On Demand...
Ik hoef dat ding niet continue op standby te hebbenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gratis tip: zet dat ding dan niet uit.
Electronicabeul.Dat ding is een computer, die vinden het gewoon niet tof om zomaar hard uitgezet te worden.
Want?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik hoef dat ding niet continue op standby te hebben
Dat is slecht voor de bloemenquote:
Niet natmaken en niet voeren na 24:00 uur.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil zo'n huisdier!
[ afbeelding ]
Dat was toch alleen een issue met HD's?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gratis tip: zet dat ding dan niet uit.
Electronicabeul.Dat ding is een computer, die vinden het gewoon niet tof om zomaar hard uitgezet te worden.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat was toch alleen een issue met HD's?
Omdat je dan het risico loopt dat het luchtbelletje van de platter knapt waardoor de platter op de discs crasht?
Kan mij niet voorstellen dat elektronische componenten veel schade oplopen door hard uitzetten.
Enige wat wel met die Mediaboxen van UPC is, dat ze eigenlijk niet willen dat je het ding uitzet omdat ze nog wel eens updates erovereen willen gooien snachts.
Ik voel me wel redelijk vertieft trouwens. Weet niet of ik zin heb in Sushi vanavond SQ.
Nope, niet gereserveerd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HAd je al gereserveerd?
We kunnen ook thuis blijven en bier drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |