Al je OUD contacten kwijt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:34 schreef FUFR het volgende:
life is kut zonder smartfone
galaxy terug naar fabriek en ineens heb je nog maar 200 nummers bij je ipv 1000+ en hun andere contactgegevens
Kan bijna nie mobiel emailen nie..
*kras
je had je contacten moeten syncen met je google account, dan had je ze nog via gmail kunnen zienquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:34 schreef FUFR het volgende:
life is kut zonder smartfone
galaxy terug naar fabriek en ineens heb je nog maar 200 nummers bij je ipv 1000+ en hun andere contactgegevens
Kan bijna nie mobiel emailen nie..
*kras
Dik de helft van de contacten in mijn telefoon heb ik geërfd van V omdat we op dezelfde pc synchroniseerden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:37 schreef ArTiC het volgende:
ik heb ergens tussen de 50 en de 60 telefoonnummers in mijn telefoon en dat vind ik al teveel
al die kindjes, het is niet bij te houdenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Al je OUD contacten kwijt.Hoe moet je dan weten wie wanneer jarig is en daar attent op reageren?
Een ijshockeyer.quote:
't Is een legbatterijquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
al die kindjes, het is niet bij te houden
*Gooit bier in Levi's haar*quote:
ja, maar ze staan nu heel handig in een progje gebackupped en die is op non speaking terms met de feun die ik nu gebruik.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je had je contacten moeten syncen met je google account, dan had je ze nog via gmail kunnen zien
gewoon een tik met de vlakke hand geven, wat denkt ze wel nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja, maar ze staan nu heel handig in een progje gebackupped en die is op non speaking terms met de feun die ik nu gebruik.
Frau weigert nochtans mijn aaifoon terug te geven
das mijn wraak, zij loopt met 800 van mijn contacts in die aaifeunquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dik de helft van de contacten in mijn telefoon heb ik geërfd van V omdat we op dezelfde pc synchroniseerden.Ik ken die mensen helemaal niet.
jij kent mijn vrouw duidelijk niet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gewoon een tik met de vlakke hand geven, wat denkt ze wel niet
Volgens mij is dat nu HAAR eifeun, toch?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja, maar ze staan nu heel handig in een progje gebackupped en die is op non speaking terms met de feun die ik nu gebruik.
Frau weigert nochtans mijn aaifoon terug te geven
dan heb je ook geen foon meer nodig, win-win situatiequote:Op woensdag 26 januari 2011 20:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
jij kent mijn vrouw duidelijk niet.
het zou zelfmoord zijn...
ja steun haar...quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nu HAAR eifeun, toch?
quote:
Die van me zuzzie slaat niet. Die is veel te liev.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:56 schreef FUFR het volgende:
en nu slaan we elkaar op ons bakkes!![]()
![]()
rare jongens die hockeyers
dat spreken ze dus af als ze samen naar het toilet gaanquote:
Oh dear, now you knoes!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat spreken ze dus af als ze samen naar het toilet gaan
dat is het!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat spreken ze dus af als ze samen naar het toilet gaan
Veel te netjes opgevoed.quote:
wij mannen hebben vrouwen allang door, we doen alleen alsof we jullie niet begrijpen.quote:
die had ik weggehaald om het nivo hoog te houden..quote:
die doen rollerscheetsquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:00 schreef ArTiC het volgende:
waarom zijn er geen ijshockeysletjes eigenlijk?
Bedoel je de vriendinnetjes van....quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:00 schreef ArTiC het volgende:
yeah, we spiek ook wijfsquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wij mannen hebben vrouwen allang door, we doen alleen alsof we jullie niet begrijpen.
Me always fails.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
die had ik weggehaald om het nivo hoog te houden..
you failed
wellers!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:00 schreef ArTiC het volgende:
gewoon überhaupt sletjesquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bedoel je de vriendinnetjes van....
of meisjes die zelf ijshakkiën?
dat is heul geen breezerquote:
Die zijn allemaal pot.quote:
Weet je hoe koud het is op een ijsbaan. Sletten in winterjas is niet echt tof sletten, je weets.quote:
nee, krijg je een bevroren la van.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Weet je hoe koud het is op een ijsbaan. Sletten in winterjas is niet echt tof sletten, je weets.
troe, troequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Weet je hoe koud het is op een ijsbaan. Sletten in winterjas is niet echt tof sletten, je weets.
MI van vastgevroren sletjes op de tribunequote:
is nie hendig pijpen denk ik zo...quote:
Ik begin je motieven om in OUD rond te hangen te betwijfelen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:07 schreef FUFR het volgende:
ik stelde me hockeymeisjes iets jonger voor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |