puntige knieën iddquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:07 schreef FUFR het volgende:
ik stelde me hockeymeisjes iets jonger voor..
das hendig met op ze hondjes op het ijsquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
zoek er dan zelf maar 1 uit
http://www.thefourthperiod.com/icegirls/
Ze heb het ijs gemolt met die hakken van haar!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heel het ijs gesmolten
Ze moet daar toch niet te lang blijven liggen, anders moeten ze haar nog lossnijden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:11 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
Bij deze is het makkelijk scoren
dat denk jijquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:13 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
Blondt...hockey zonder stokkie
Ik vraag me wel af wat ze met die puck van plan is.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:13 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
Blondt...hockey zonder stokkie
No, ze zijn allemaal zo fake als watquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:13 schreef FUFR het volgende:
die eerste lijkt Kelly wel
you like plastic woemans yes?
ik vraag me af waar die puck zat 30 sec voordat deze foto genomen isquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af wat ze met die puck van plan is.
Sjoelen... in het gaatje!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af wat ze met die puck van plan is.
2 punten!quote:
Op de zelfde plek als op de foto, erg snel ziet ze er niet uit, namelijk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik vraag me af waar die puck zat 30 sec voordat deze foto genomen is
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:18 schreef ArTiC het volgende:
als het maar over sletjes gaat...dan wordt er meer gepost dan de afgelopen 3 dagen bij elkaar
ik las heel ff soppenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:20 schreef Levitation het volgende:
dat ik aan het soggen ben helpt ook.
wie won er?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:21 schreef Levitation het volgende:
Ik ga maar slapen zo, denk ik. Vanmorgen was de wekker weer mijn grootste vijand.
ik niet.quote:
Dat is hip tegenwoordigquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
ik niet.![]()
mijn collega's vroegen ook of het wel ging toen ik binnenkwam, zag er uit als een zombie.
en toch klinkt dit echt niet als iets wat je met ons moet delen..quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:20 schreef Levitation het volgende:
dat ik aan het soggen ben helpt ook.
tja...quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
en toch klinkt dit echt niet als iets wat je met ons moet delen..
dat wisten we allang iddquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
en toch klinkt dit echt niet als iets wat je met ons moet delen..
het ligt niet aan mijquote:
Of mijn leven bestaat enkel uit momenten dat ik werk ontwijk en momenten dat ik studie ontwijk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat wisten we allang idd
Levi komt hier of onder werktijd (dan heeft ze geen zin om te werken) of 's avonds (en dan heeft ze geen zin om te leren)
We zijn gewoon 2e keus
euh...quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Of mijn leven bestaat enkel uit momenten dat ik werk ontwijk en momenten dat ik studie ontwijk.
tsja...quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Of mijn leven bestaat enkel uit momenten dat ik werk ontwijk en momenten dat ik studie ontwijk.
Je bent Gerda Havertong?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik zeg niets meer zonder advocaat.
ik zou deze wisselenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Deze beter?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Deze beter?Als je 80 bent....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Als je googlet op "advocaat" kom je ook plaatjes als deze tegen:quote:
wees blijquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als je googlet op "advocaat" kom je ook plaatjes als deze tegen:
[ afbeelding ]
Ik was haar al weer haast vergeten.
Hi! Het was inderdaad weer even als vanouds.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:33 schreef Blueman het volgende:
Goedemorgen!
Was er activiteit hier, was ik werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |