klopt!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nu alweer? het is nog geen weekend!
je bent geen student meer SQ, grow upquote:
ja dat zeg ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wij hebben vandaag prei-ovenschotel
Dat is teveel van het goede inderdaad, dit is voor ons de 1e keer in 4 jaar denk ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja dat zeg ik.
das de 2e keer in 4 weken.
*frau schopt
gat-ver-damme.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:04 schreef -moppie- het volgende:
oh ja, ik mag weer onder de douche![]()
straks doen, mijn haren zijn 2 weken niet gewassen![]()
behalve met van die droogshampoo maar das ook niet helemaal het.
kan me voorstellen dat het tien keer beter is dan een orgasme, zo na twee wekenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:08 schreef -moppie- het volgende:
ik heb schone haren, wat is douchen fijn
jamaar die moet toch werken?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:09 schreef -moppie- het volgende:
mijn ouders zijn nu thuishulp, gaan morgen weer naar huis en dan ben ik zelf thuis en is Colt mijn hulp!
maar je kan wel de trap op en af?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:12 schreef -moppie- het volgende:
naar de wc kan ik zelf, me effe wassen in het toilet beneden ook, douchen doen we dan 's avonds. daarnaast lig ik 70-80% van de tijd in bed en als ik maar zelf wat eten en drinken kan pakken dan komt het volgens mij helemaal goed. Anders moet ik mijn ouders bellen en komen ze weer.
hebben jullie heeft colt het complete bed naar de voorkamer verplaatst?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:14 schreef -moppie- het volgende:
bed staat in de voorkamer waar de eettafel eerst stond.
traplopen kan en mag ik niet van Colt
yesquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hebben jullie heeft colt het complete bed naar de voorkamer verplaatst?![]()
alsof je die 2 tegen kan houdenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
super! dus je woont nou in de voorkamer!
Mogen de beessies er lekker bij of niet?
Wow... staan al best wat meldingen op van Helmond.. maar het is inderdaad wel handig dat hij steeds hetzelfde stukje tekst gebruikt bij een bepaald gebied waar die kroegen zitten..quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:45 schreef ArTiC het volgende:
Wenst u soms dat u 70 jaar eerder geboren was?
Is het uw droom om NSB'er te worden?
Grijp uw kans: Ruim 1100 namen rookcafés op zwarte lijst
De meldingen van cafe's in Helmond zijn duidelijk allemaal van dezelfde persoon
Mm heftig maargoed had slechter af kunnen lopen...quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:12 schreef -moppie- het volgende:
naar de wc kan ik zelf, me effe wassen in het toilet beneden ook, douchen doen we dan 's avonds. daarnaast lig ik 70-80% van de tijd in bed en als ik maar zelf wat eten en drinken kan pakken dan komt het volgens mij helemaal goed. Anders moet ik mijn ouders bellen en komen ze weer.
ik zit verslagen en snikkend op mijn stoelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:57 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wow... staan al best wat meldingen op van Helmond.. maar het is inderdaad wel handig dat hij steeds hetzelfde stukje tekst gebruikt bij een bepaald gebiedt waar die kroegen zitten..
OMG. ik nu ook!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zit verslagen en snikkend op mijn stoel
Heb snel de gordijnen dicht gedaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:57 schreef ArTiC het volgende:
hmm, ik zie aan de overkant iemand met een enorm rood hoofd voor het raam zitten
Wat doe jij eigenlijk thuis? thuiswerkdag?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:57 schreef ArTiC het volgende:
hmm, ik zie aan de overkant iemand met een enorm rood hoofd voor het raam zitten
Ik had vanmorgen 2 afspraken en werk vanmiddag thuis ja...zal het volgende keer melden als ik thuis ben hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:00 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk thuis? thuiswerkdag?
Ik heb er net eentje gekregen.quote:
Spannend!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb er net eentje gekregen.![]()
Staat alleen een cryptische boodschap van TNT (of bol.com) op gekrabbeld: "Is niet omgedraaid in bundel".
Da's wel een leuker pakje dan een boek!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Spannend!
Ik krijg een hdtv mediabox van upc
ja hoor, mijn baas gesmst, hij is vorige week op bezoek geweest en vanochtend hebben we gebeld.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:26 schreef Blueman het volgende:
[..]
Mm heftig maargoed had slechter af kunnen lopen...
Heb je eigenlijk al iets van je werk gehoord?
Gratis tip: zet dat ding dan niet uit.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:06 schreef Inu het volgende:
Die UPC box van ons doet maar vreemd... We zetten altijd 's avonds alles uit in de stekkerdoos en daar zit die box ook in en dat snapt ie nietDus moeten we hem om de zoveel tijd helemaal opnieuw instellen en springt ie ook regelmatig gewoon op On Demand...
Ik hoef dat ding niet continue op standby te hebbenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gratis tip: zet dat ding dan niet uit.
Electronicabeul.Dat ding is een computer, die vinden het gewoon niet tof om zomaar hard uitgezet te worden.
Want?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik hoef dat ding niet continue op standby te hebben
Dat is slecht voor de bloemenquote:
Niet natmaken en niet voeren na 24:00 uur.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil zo'n huisdier!
[ afbeelding ]
Dat was toch alleen een issue met HD's?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gratis tip: zet dat ding dan niet uit.
Electronicabeul.Dat ding is een computer, die vinden het gewoon niet tof om zomaar hard uitgezet te worden.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat was toch alleen een issue met HD's?
Omdat je dan het risico loopt dat het luchtbelletje van de platter knapt waardoor de platter op de discs crasht?
Kan mij niet voorstellen dat elektronische componenten veel schade oplopen door hard uitzetten.
Enige wat wel met die Mediaboxen van UPC is, dat ze eigenlijk niet willen dat je het ding uitzet omdat ze nog wel eens updates erovereen willen gooien snachts.
Ik voel me wel redelijk vertieft trouwens. Weet niet of ik zin heb in Sushi vanavond SQ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |