we laten wel shoarma bezorgenquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:33 schreef -moppie- het volgende:
je bedoelt mijn ouders? Die gaan morgen weer naar Friesland!
Iedereen mag daarna langskomen indien jullie zelf eten en drinken kunnen pakken.
knoflook! 3 bakskes!quote:
visualsquote:
ik heb er altijd maar 2quote:
Maar nu een vraag: hadden jullie gedronken?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik weet helemaal niks meer van vrijdagavond, wel dat ik naar boven zou gaan maar.......
Dat is trouwens iets wat is zo raar vind, heb schijnbaar in het ziekenhuis antwoord op veel vragen gegeven maar waarom weet ik daar helemaal niks meer van?!
snap ik maar ik ben al getrouwd.quote:
je en?quote:
ik wel en doe het expres..quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je en?
ik heb niemand om tegenaan te ademen![]()
Doe mij een schotel knoflook, en doe er een bakje swarma bij
helemaal niet maar ik vind het leuker om visite te krijgen als Colt er ook is enzoquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
ah ok, dus je schaamt je voor je vrienden...
anders kom ik sowieso niet, dat staat ackward om langs te gaan als de vrouw alleen en hulpeloos in dr schild ligt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
helemaal niet maar ik vind het leuker om visite te krijgen als Colt er ook is enzo
Maar dan kan Colt eten en drinken inschenken!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
helemaal niet maar ik vind het leuker om visite te krijgen als Colt er ook is enzo
ik had een paar glazen rose op maar ik was niet dronken, ik weet nog alles van toen we nog op de bank zaten totdat Colt naar de plee ging en ik ga meestal hier thuis boven naar de plee. Volgens mij was dat ook de bedoeling maar helaas.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar nu een vraag: hadden jullie gedronken?
Ach natuurlijk!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
Maar dan kan Colt eten en drinken inschenken!
Colt was wel dronken toen ik m snachts aan de feun had.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik had een paar glazen rose op maar ik was niet dronken, ik weet nog alles van toen we nog op de bank zaten totdat Colt naar de plee ging en ik ga meestal hier thuis boven naar de plee. Volgens mij was dat ook de bedoeling maar helaas.
Ik denk inderdaad niet dat ik gezeken heb want zaterdagochtend moest ik keinodig, lukte niet, kreeg een echo van de blaas en die zal met 800 ml vol. Toen kreeg ik dus zo'n katheter.
die heb ik nog gezien!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik had een paar glazen rose op maar ik was niet dronken, ik weet nog alles van toen we nog op de bank zaten totdat Colt naar de plee ging en ik ga meestal hier thuis boven naar de plee. Volgens mij was dat ook de bedoeling maar helaas.
Ik denk inderdaad niet dat ik gezeken heb want zaterdagochtend moest ik keinodig, lukte niet, kreeg een echo van de blaas en die zal met 800 ml vol. Toen kreeg ik dus zo'n katheter.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik had een paar glazen rose op maar ik was niet dronken
800?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |