dacht ik vanmorgen nog aan..sms gestuurd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
wel, moppie ligt plat, coltz is gestopt net als juup en reality, fufr is aan het werk, net als artic en sq, en bb heeft een afspraak.
Wat ik me wel afvraag is waar mamaria is!
die werkt niet voltijdsquote:
maar misschien vandaag wel (ik roep maar iets he!)quote:
Hé, ik ben ook aan het werk!quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
wel, moppie ligt plat, coltz is gestopt net als juup en reality, fufr is aan het werk, net als artic en sq, en bb heeft een afspraak.
Wat ik me wel afvraag is waar mamaria is!
Ohja... half zieke Inu is er nogquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:46 schreef Inu het volgende:
En ik ben er ook nog!
Amaranta was toch al eerder gestopt?
Ja, gaat al wat beterquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:47 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ohja... half zieke Inu is er nog
Alweer fit?
oja jij werkt ook nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:46 schreef Inu het volgende:
En ik ben er ook nog!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, gaat al wat beterGelukkig vanavond al weekend
vanavond al weekend? korte werkweek geweest of niet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, gaat al wat beterGelukkig vanavond al weekend
Het is mn 4daagse weekquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:03 schreef Blueman het volgende:
[..]
vanavond al weekend? korte werkweek geweest of niet?
quote:
Ik mis Juupske wel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:57 schreef FUFR het volgende:
Juup is er nog gewoon, maar die kan niet tegen werkende mensen dus komt ie hier liever niet meer denk ik..
Nee, ik dacht dat dat BB was.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik mis Juupske wel.![]()
Heb jij 'm weer weggejaagd met je auti-onvriendelijke grappen?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Het is mn 4daagse weekMaar dinsdag dus idd vanaf 11 uur naar huis...
[..]
Ohja... dan is het akkoord bevonden door de keurcommissie!quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Het is mn 4daagse weekMaar dinsdag dus idd vanaf 11 uur naar huis...
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat dat BB was.
Tenen groeien in Son erg hard denk ik.
zo auti-unfriendly ben ik niet, ik heb er een voor me werken. <---
maar jij bent niet afwezig hier. Of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:46 schreef Inu het volgende:
En ik ben er ook nog!
nee, dat was ik dit keerquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat dat BB was.
Tenen groeien in Son erg hard denk ik.
zo auti-unfriendly ben ik niet, ik heb er een voor me werken. <---
Fufr toch ook nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar jij bent niet afwezig hier. Of zie ik dat verkeerd?
Iemand moet het doen...quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:21 schreef FUFR het volgende:
prima als ik overal de schuld van krijg, geen probleem hoor..
jah, ik kan het ook hebbenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:24 schreef Blueman het volgende:
[..]
Iemand moet het doen...
It's a hard job!
you did a great jobquote:
zo te lezen ben je ook goed in poepen, of zit je niet op de potquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat ik nog èrgens goed in ben
nee, m'n baas is er nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
zo te lezen ben je ook goed in poepen, of zit je niet op de pot
in oud zitten er volgens mij ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
En toch zijn die auti's lastig. Je maakt 1 flauw garpje en ze zeggen meteen van laat ook maar en ik ben alweer weg en miewiewie.
We hebben er ook 1 in de nagellak topics, erg frustrerend edoch komisch met vlagen
de mijne kan er tegen, dat zouden er meer moeten doen!quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
En toch zijn die auti's lastig. Je maakt 1 flauw garpje en ze zeggen meteen van laat ook maar en ik ben alweer weg en miewiewie.
We hebben er ook 1 in de nagellak topics, erg frustrerend edoch komisch met vlagen
is het wel een ekte ekte?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
de mijne kan er tegen, dat zouden er meer moeten doen!
quote:
Gezellie!quote:
geen tijd voor...plus ik zit nu in de afhaakfase, het begint te moeilijk te wordenquote:
Oee de afhaakfase...quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geen tijd voor...plus ik zit nu in de afhaakfase, het begint te moeilijk te worden
Formula GT is niet te rijden met een controller
Nee, ik moet mijn stuurtje maar eens vervangen door 1 die ook op de PS3 werkt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:05 schreef Blueman het volgende:
[..]
Oee de afhaakfase...
Dus eigenlijk moet BB nu zeggen dat hij ietsjes verder is dan jou... dat motiveert?
ji gelooft mensen met een wit pakquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:05 schreef Blueman het volgende:
[..]
Oee de afhaakfase...
Dus eigenlijk moet BB nu zeggen dat hij ietsjes verder is dan jou... dat motiveert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |