stuur maar opquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:40 schreef Inu het volgende:
Hm, Tony Chocoloney Melk is echt veel lekkerder dan puur... Jammer dat de melk al op is en de puur er nog ligt
Komt omdat de temperatuur veel te hoog is daarbinnenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:02 schreef Levitation het volgende:
Shit, inkak alarm.Zit gewoon half te slapen achter mijn monitor.
ja, nog echt ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Komt omdat de temperatuur veel te hoog is daarbinnen
Chocola?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:02 schreef Levitation het volgende:
Shit, inkak alarm.Zit gewoon half te slapen achter mijn monitor.
Climate control fail!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
ja, nog echt ook.![]()
iemand heeft gisteren de verwarming gerepareerd en toen helemaal open gezet.
Ik krijg zo cola en een twix.quote:
need!quote:
Hier? Nogal ja. We zitten hier regelmatig met alle ramen open, zelfs als het buiten vriest.quote:
Als je hard roept en er heel boos bij kijkt zeker!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:20 schreef FUFR het volgende:
als ik maar lang genoeg roep dat het warm is wordt het vanzelf warm
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee.Stoppen met klagen is voor watjes.
Een collega is bezig het "systeem goed in te regelen" en nu mogen de ramen ook al niet meer open.
Gelukkig was er zojuist zomaar gebak.Dat maakt de mens gelukkig.
![]()
ik vind het niet raar. Stel dat je hepatitis hebt, dan is het wel handig als de tandarts dat weet. Stel dat je overgevoelig bent voor een verdoving die je krijgt, en je ligt te creperen in die stoel?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:45 schreef Inu het volgende:
Ik heb me ingeschreven bij een nieuwe tandarts en nu willen ze dat ik een lijst invul met vragen als;
Heeft u gewrichtsklachten?
Gebruikt u drugs/alcohol/sigaretten?
Heeft u suikerziekte?
Heeft u bloedarmoede?
Heeft u een besmettelijke ziekte?
Heeft u astma?
Heeft u een hersenbloeding gehad?
etc. etc.
Dat heeft toch allemaal niks met de tandarts te maken?... Ik heb gevraagd waarom ik hem in moest vullen en kreeg ik dit terug:
Door het afnemen van een medische anamnese (vragen over uw gezondheid) wordt de tandarts zich
bewust van eventuele ziekten en aandoeningen bij de patiënt, die van belang kunnen zijn voor de
tandheelkundige behandeling.
Ik zie mezelf al liggen, met een pilsje en een peukquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:50 schreef FUFR het volgende:
Gebruikt u drugs/alcohol/sigaretten?
invullen: niet als ik in de stoel lig.
waar in rotterdam moet je zijn?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:50 schreef FUFR het volgende:
donderdag naar rotterdam voor lunch...
zal ik rijden of treinen?
tips?
Als je zulke dingen hebt zeg je dat toch wel even? Of allergiën oid... Sommige vragen begrijp ik idd ook wel, maar bij een heleboel vragen (het is een vol A4tje) zie ik gewoon het verband niet ... Wat maakt het de tandarts uit of ik een hersenbloeding heb gehad of bestraald ben geweest?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het niet raar. Stel dat je hepatitis hebt, dan is het wel handig als de tandarts dat weet. Stel dat je overgevoelig bent voor een verdoving die je krijgt, en je ligt te creperen in die stoel?
Daarom ben jij geen medicus en hij welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Als je zulke dingen hebt zeg je dat toch wel even? Of allergiën oid... Sommige vragen begrijp ik idd ook wel, maar bij een heleboel vragen (het is een vol A4tje) zie ik gewoon het verband niet ... Wat maakt het de tandarts uit of ik een hersenbloeding heb gehad of bestraald ben geweest?
Als ze mij kunnen uitleggen waarom dat nodig is wil ik best antwoord geven, maar voor die 5 minuutjes die ik per half jaar in de tandartsstoel doorbreng vind ik het niet nodig om dit allemaal door te geven hoor...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarom ben jij geen medicus en hij wel
tegenover... vandaar de vraagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
indien dicht bij het station: treinen
indien nee: rijden
nie miepen en invullen, weet je hoeveel mensen vergeten dit soort dingen te zeggen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Als je zulke dingen hebt zeg je dat toch wel even? Of allergiën oid... Sommige vragen begrijp ik idd ook wel, maar bij een heleboel vragen (het is een vol A4tje) zie ik gewoon het verband niet ... Wat maakt het de tandarts uit of ik een hersenbloeding heb gehad of bestraald ben geweest?
Weena zou ik met de trein doen.quote:
Ik vind het niet raar dat de tandARTS dat wil weten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Als ze mij kunnen uitleggen waarom dat nodig is wil ik best antwoord geven, maar voor die 5 minuutjes die ik per half jaar in de tandartsstoel doorbreng vind ik het niet nodig om dit allemaal door te geven hoor...
Lekker gutsenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind het niet raar dat de tandARTS dat wil weten.
Als jij bijvoorbeeld ooit een herseninfarct hebt gehad, zit je waarschijnlijk aan de bloedverdunners en als hij dan een wat zwaardere ingreep moet doen wil hij graag wel van te voren weten of het een bloedbad wordt.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:06 schreef Levitation het volgende:
Nee Juup en juup-wannabees, geen plaatjes!
Geen plaatjes van gutsen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:06 schreef Levitation het volgende:
Nee Juup en juup-wannabees, geen plaatjes!
maar wel al weer thuisquote:
quote:
bosseksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |